Projektopgaven (9. kl.)

Produkt??

07. december 2023 af LuccaMariaJensen

Jeg skal snart starte med projektugen og har stadig ingen ide om produkt. Vores overemne er "udvikling" og der under har jeg valgt "partnerdrab". Min problemstillig er 

"I Danmark udsættes flere og flere for partnerdrab. 

Hvordan udvikler det sig fra forelskelse til et drab og hvad kan man gøre for at undgå partnerdrab?"

Pleaseeeee hjælp miggggggg

Takkkkk


Brugbart svar (0)

Svar #1
07. december 2023 af OliverHviid

Kan I ikke bare lave et powerpoint? Det gjorde langt de fleste af os dengang jeg gik i 9. Det var så også i 2015, så jeg ved ikke om reglerne har ændret sig, men det kunne være et forslag.


Svar #2
09. december 2023 af LuccaMariaJensen

Det er desværre ikke et produkt i dag. Det er et krav både at have et Powerpoint og produkt.

Svar #3
09. december 2023 af LuccaMariaJensen

#1
Kan I ikke bare lave et powerpoint? Det gjorde langt de fleste af os dengang jeg gik i 9. Det var så også i 2015, så jeg ved ikke om reglerne har ændret sig, men det kunne være et forslag.

Det er desværre ikke et produkt i dag. Det er et krav både at have et Powerpoint og produkt.

Brugbart svar (0)

Svar #4
09. december 2023 af OliverHviid

Nu ved jeg så ikke lige hvad retningslinjerne er til produktet, altså hvad det skal/ bør/ må indeholde, men hvis I har om partnerdrab, så kunne I måske lave en lille kortfilm der skildrer sådan et? Eller måske en planche med relevante billeder/ tekst etc.? Hvis I kan tegne/ male, kunne I lave en tegning/ maleri eller noget? Som sagt så ved jeg ikke om det er sådan noget et kreativt produkt indbefatter, men det er blot et par forslag til jer.

I kunne evt. også høre jeres klassekammerater ad om hvad de har tænkt sig at lave. Måske kunne det inspirere jer.

Held og lykke med det.


Skriv et svar til: Produkt??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.