Afsætning

Hjælp til modelvalg

27. august 2013 af AndreasK12 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Opgaven/Problemformuleringen lyder sådan:

 

1. Redegør for de kulturelle forhold i Danmark, der gør at man kan arbejde med begrebet ”den økologiske forbruger”.

2. Foretag en analyse af 2 reklamer for økologiske produkter, herunder Kornkammerets reklamefilm: ”Økologisk mel fra kornkammeret”, 2011 (youtube.com). I analysen skal du lægge vægten på Tekst og kommunikation, Det æstetiske udtryk og Forbruger og kulturel kontekst (jf. teoriafsnittet om reklamer fra Den medierede virkelighed).

3. Diskuter muligheden for, via reklamer, at udvikle markedet for økologiske produkter til nye segmenter. Inddrag spørgsmål 1 og 2.

 

Ville blive glad for at se forslag til modelvalg, på forhånd tak.


Skriv et svar til: Hjælp til modelvalg

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.