Afsætning

Føler i det samme som mig?

22. juni 2023 af KikoFraEU - Niveau: 9. klasse
Hej venner

Jeg er endelig færdig med folkeskolen, og jeg kommer til at gå på gym efter ferien. Men er jeg den eneste, som faktisk er trist? Det er ikke på grund af gym, det glæder jeg mig faktisk til, men på grund af, at jeg ikke kommer til at se de fleste af de mennesker som jeg så har været sammen med i 10 gode år!!

Netop min klassekammerater. Jeg har kendt dem siden jeg begyndte på folkeskolen, nogle endda før, da jeg har kendt nogle siden vuggestuen. Jeg har set de samme ansigter i 10 år, og nu vil jeg ikke se dem mere. Jeg føler mig lidt trist da jeg kan huske de mange gode minder med dem. Er det normalt, at jeg føler mig sådan? Og er der andre der har, eller har haft den sådan som jeg har det nu?

Brugbart svar (0)

Svar #1
22. juni 2023 af Moderatoren

Det er vist en helt normal følelse at have – og faktisk også en dejlig følelse, da du jo har haft det godt med dine klassekammerater :) 

Nogle af dine klassekammerater vil du sikkert fortsætte med at se, andre vil falde fra. Sådan er det bare. Du vil også opleve det, når du har gennemført gymnasiet, et højskoleophold og/eller en videregående uddannelse.

Men minder kan man ikke tage fra dig :)


Skriv et svar til: Føler i det samme som mig?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.