Support

brugbart svar?

27. januar 2010 af jesperher (Slettet)

normalt plejer support sektionen rent faktisk at være god support, man får tilbage..

jeg troede, at når man skrev et problem ang. studieportalen i support sektionen ville der være nogle som kiggede på problemet, og gav noget feedback. (forhåbenligt at de arbejdede på at finde en løsning)

men nej. det vel også fair nok.. men hvorfor skal jeg så have en mail hvori jeg bliver bedt om at vurdere svaret som brugbart. hvilket det ikke var, eftersom det også bare er en konstatering på problemet..

mail:

Hej jesper nielsen,

Du har fået svar på dit spørgsmål reklame dækker over tekst.

Du har endnu ikke vurderet om svaret er brugbart.

reklame dækker over tekst

www.studieportalen.dk/Forums/Thread.aspx

Du er også meget velkommen til at skrive tak for svaret. Det er med til at sikre, at du også får svar på dit næste spørgsmål.

Med venlig hilsen
Studieportalen.dk


Brugbart svar (4)

Svar #1
27. januar 2010 af Sam

Hej Jesper,

Tanken er jo netop, at du skal vurdere svaret. Og det har du gjort ved Ikke at give en Brugbar stemme, så systemet virker efter hensigten :)

Jeg har nu svaret dig på dit spørgsmål - og jeg gentager det også gerne her: Vi arbejder på en løsning, fordi det er naturligvis ikke holdbart at den vedhæftede fil ikke vises korrekt.

Sam


Brugbart svar (4)

Svar #2
04. februar 2010 af PeterValberg

Så har jeg lige et spørgsmål fra "den samme skuffe"

Via min indbakke fik jeg en forespørgsel på hjælp, som jeg valgte at besvare ved at uploade et dokument med et beregningseksempel, - nu var der vare lige det, at jeg ikke gennem spørgsmålet i indbakken umiddelbart kunne finde ud af at få dokumentet vedhæftet, - så jeg oprettede et indlæg, hvor dokumentet var vedhæftet, så spørgeren kunne hente den dedrfra. Senere uploadede jeg endnu et dokument til spørgeren i samme indlæg (dette upload regnes åbenbart som et svar på mit indlæg, - også selvom det var mig selv der "svarede"

Nu får jeg bare emails om at jeg ikke har bedømt brugbarheden at det "svar" jeg har fået i mit indlæg, - og jeg kan jo ikke bedømme brugbarheden af mine egne indlæg.

Peter Valberg

- - -

mvh.

Peter Valberg
(YouTube)


Skriv et svar til: brugbart svar?

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.