Support

Jeg kan ikke selv sættte mine billeder ind i indlægget

20. februar 2020 af StoreNord

Jeg kan ikke selv sættte mine billeder ind i indlægget

Jeg hjælper gerne spørgerne ved hjælp af billeder, for eksempel af grafer og tegninger fra Geogebra og Libreoffice. Da mit styresystem er Ubuntu Linux, er billederne lavet som .png-udklip. Jeg bruger Firefox som browser. Jeg kan godt vedhæfte udklippet til indlægget, så andre kan åbne det. Jeg plejede tidligere åbne det vedhæftede udklip i et andet browser-vindue, og dèrfra trække billedet ind i det genåbnede indlæg.

Men nu i det nye år oplever jeg, at det ikke mere kan lade sig gøre at trække billederne ind i indlægget, som jeg havde genåbnet.

Er der nogle af jer andre, der kan forestille sig hvorfor?


Brugbart svar (0)

Svar #1
20. februar 2020 af ringstedLC

#0

Jeg kan ikke selv sættte mine billeder ind i indlægget

Jeg hjælper gerne spørgerne ved hjælp af billeder, for eksempel af grafer og tegninger fra Geogebra og Libreoffice. Da mit styresystem er Ubuntu Linux, er billederne lavet som .png-udklip. Jeg bruger Firefox som browser. Jeg kan godt vedhæfte udklippet til indlægget, så andre kan åbne det. Jeg plejede tidligere åbne det vedhæftede udklip i et andet browser-vindue, og dèrfra trække billedet ind i det genåbnede indlæg.

Men nu i det nye år oplever jeg, at det ikke mere kan lade sig gøre at trække billederne ind i indlægget, som jeg havde genåbnet.

Er der nogle af jer andre, der kan forestille sig hvorfor?

Prøv at gøre som du plejede, men højreklik på billedet og vælg "kopier link" el. lign. Luk fanen/vinduet og klik så på "Indsæt billede"-knappen i værktøjslinjen til svarboksen.


Svar #2
21. februar 2020 af StoreNord

-


Svar #3
21. februar 2020 af StoreNord

Fedt mand. Tak skal du have!!


Brugbart svar (0)

Svar #4
21. februar 2020 af ringstedLC

Selv tak, - var også begyndt at savne andres og ikke mindst dine GG-svar.


Skriv et svar til: Jeg kan ikke selv sættte mine billeder ind i indlægget

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.