Søgning på: kemi b noter stx. Resultater: 19981 til 20000 af 111527
-
Hurtigt spørgsmål!!
ForumindlægHej jeg er ikke rigtig sikker på, om denne sætning er grammatisk korrekt."I am sorry that, I first now write back." -
The Itch
ForumindlægKan det passe at der slet ikke er nogen der har skrevet opgave om denne tekst?Er der nogen der måske har nogen guldkorn der er vigtige at få med..? -
Raketter
ForumindlægHey :) Jeg sidder og skal til at forberede en fremlæggelse i Fysik. Vi har hver fået til opgave at skrive om et emne som kort skal opsummeres. Jeg skal fortælle om Mekanik -> Raketter. Ville spørge om nogle af Jer kunne hjælpe mig med hvad jeg evt. kunne fortælle om, ved ikke hvad jeg kan skri... -
menstruation cyklus
ForumindlægHej allesammen .. Er der nogen der kan forklare mig menstruation cyklussen? -
Integration
ForumindlægHej Hvordan integrere man den her fætter 148 * 0,956 ^ t ? er det ikke bare 148 * 0,956 ^ t -
Parentes regneregler
ForumindlægJeg har dette stykke med en parentes opløftet i anden, samtidig med at det er ganget med 2. Jeg ved godt regnereglen for parentes i anden med dobbelte produkt men hvornår tilganges 2 til som står udenfor? Ganges det til før man opløser parentesen? -
Fysik eksamen?
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen, sidste år var jeg op i faget og fik en dårlig karakter, da jeg næsten intet sage af nervøsitet.I år skal jeg tag en omeksame, og er begyndt med at læse, mit mål er at få mindst et 10'tal. Men hvordan kan man score et 10'tal? altså med hensyn til præstati... -
A Journew - studentereksamen A-niveau 2009
ForumindlægHej alle sammen, jeg havde meget svært ved "A Journey"-teksten, og min fortolkning er vist blevet ret - hmm, lad os bare kalde det unik (jeg kender i hvert fald ingen andre, der bare tilnærmelsesvis har tolket den på samme måde)... Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre andres vurderin... -
eksamen
ForumindlægEr der andre ligesom mig der skal til mdt. eksamen i dansk 3.g og ikke har den store interesse indenfor faget. Mit spørgsmål til jer er hvordan forbereder I jer til dansk eksamen. Og hvad er vigtigst hvis man ikke kan nå det hele? -
statue
Forumindlæghar lige siddet og gennemgået samtlige opgivet monumenter, men der er et hvorpå jeg ikke rigtig kan finde ud af sige noget..Det er figur 140 i oldtidends grækenland .. nogle der kan hjælpe? -
ødipus
ForumindlægPå d. 56-57 er der en korsang. Er der ikke nogen der kan sige noget om den? Jeg forstår den nemlig ikke... -
Mdt. danskeksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk her i morgen, og jeg føler virkelig ikke at jeg har ret godt styr på pensum, og så vil jeg gerne vide om der bliver lagt meget stor vægt på det...? Eller er det bare lige kort at man skal perspektivere/relatere? -Går på gym. -
Hjæl til Lysias taler
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle notater til Lysias tale om Simon og den om Drabet på Erastothenes?Har ikke brug for referet eller noget, men noget mere dybdegående, i stil med en gennemgang vers for vers eller noget. Har svært ved at udlede noget ordenligt at tale om.Håber der er nogen, der kan hj... -
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht... -
Der Ring des Polykrates
Forumindlægjeg skal måske op i denne tekst af Schillernogle der har gode notater??...jeg har kun 3 linier selv -
gode råd?
ForumindlægSkal til min sidste eksamen imorgen (matematik) inde huen kommer på. Er så nervøs..Nogen der har nogle gode råd? -
Mundtlig Mat Eks.
ForumindlægGodaften.I morgen skal jeg til mundtlig årsprøve i matematik. Jeg er meget ny til eksame, og vil derfor gerne have lidt hjælp.Vi har fået eksamens spørgsmålene offentliggjort. Det er 14 beviser vi kan trække. Altså 14 spørgsmål. Og de hedder fx: Bevis sinusrelationerne.Hvordan skal jeg bruge forb... -
Eksamen - Hjælp! :-(
ForumindlægSkal til Bio. C eksamen og er HELT lost! Ved simpelthe ikke hvordan jeg skal grive det an! :-( Jeg ved hvad der er blevet opgivet og hvad jeg skal læse på, men HVORDAN forbereder jeg mig? -
Formål m. værdikæde
ForumindlægJeg har ikke helt fattet formålet med en markedschefs formål med at udarbejde en værdikæde er.Så er der nogen der kan hjælpe og lede mig på det rigtige spor?(Virksomheden jeg skal gøre det for hedder Dan Cleaner A/S og fremstiller støvsugere.)Mit eget bud er:for at han kan danne sig et overblik o... -
Blåbog
ForumindlægHvordan var det man skrev en blåbog??
