Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2241 til 2260 af 154032
  • Biologi Rapport

    Forumindlæg
    Hej ,en som kan hjælpe med en biologi rapport idag?? prisen kan vi aftale, håber hører fra jer.
  • Biologi/Biomedicin

    Forumindlæg
    Hej derude. Er der nogen der kan rette en opgave ind for biologi/biomedicin. Det er højere niveau end gymnasiet
  • Biologi metode

    Forumindlæg
    Hej Jeg skriver om designer børn i biologi og har valgt at arbejde med PGD-metoden nogen der har et forslag til et evt. metodeafsnit? :-)
  • Skriftlig kemi eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Hvordan gik jeres skriftlige kemi eksamen, og hvilke resultater fik I?
  • Fransk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hvordan ville I forberede jer til en eksamen i skriftlig fransk?
  • Feedback på engelsk skriftlig eksamen B

    Forumindlæg
    Er er nogen der skulle have lyst til at kigge min engelsk B stx skriftlig eksamensbesvarelse igennem og vurdere til en karakter? Er virkelig bange for at det er gået dårligt :(( Hvis nogen ville have tid og lyst, så send mig en mail frederikke2206@hotmail.com.
  • STX Tysk A-niveau, fortsætter

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg går på STX (2.g) og jeg har fire A fag. Samfundsfag, engelsk, dansk og historie. Jeg har tysk på B-niveau (fortsættersprog) Men jeg overvejer lidt at hæve det til A-niveau så jeg får 5 A fag. Så kan jeg jo gange mit snit med 1.03, hvilket ville være fantastisk. Jeg ligger på 7 både...
  • skriftlig karakter i gym.

    Forumindlæg
    Hey!Jeg skal til skriftlig eksamen i engelsk, dansk og fysik. Hvad dælen skal jeg så bruge min skriftlige årskarakter til? For den eneste karakter der tæller er vel den jeg får til den skriftlige eksamen ?
  • Matematik A - Ventetid skr. prøve

    Forumindlæg
    Hejsa, det er måske et spørgmål som en medarbejder fra administrationen på min skole kunne svare på men jeg tænker lidt hvor lang tid det tager for en censor at rette skriftlige prøver i matematik på A niveau når undervisningen slutter d. 20. maj og den mundtlige prøve afholdes i maj/juni. Jeg s...
  • Skriftlig eksamen 2016

    Forumindlæg
    Nogle andre end mig, der har lyst til at sammenligne resultater fra dagens prøve i skriftlig fysik?
  • Dansk skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Får de som har været op til skriftlig dansk eksamen i dag, det samme opgavesæt som dem, der skal op i næste uge, eller er det to forskellige opgavesæts? Håber i kan hjælpe :)
  • Skriftlig engelsk - delprøve 2

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har en analysevejledning man kan bruge til skriftlig engelsk? eller nogen som har gode råd? Ville være rigtig lækkert. Tak på forhånd!
  • Hvornår skal du op i Skriftlig dansk

    Forumindlæg
    I år er der mulighed for at komme op i skriftlig dansk d. 18. maj og den 25. maj. Hvornår skal du op? (hvis du skal op)
  • Vurdering af skriftlig spansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har været op til skriftlig spansk eksamen og ville høre om nogle kunne tænke sig at give feedback på den. På forhånd mange tak. (Opgaven er vedhæftet)
  • Stor skriftlig opgave!

    Forumindlæg
    Er ved at skrive en stor skriftlig opgave sammen med en kammerat, og kunne der for godt tænke mig at høre hvilken skrift-type der vil se mest profesionell ud? Med Verdana kommer det hele til at fylde mere, men det ser måske ikke så profesionelt ud? Hvad synes i?
  • større skriftlig opg

    Forumindlæg
    Vi skal skrive større skriftlige opgave ..og jeg ville hører om man kunne kombinerer matematik og samfund sammen til et emne, fx noget om internationaløkonomi, markedsøkonomi ect ? nogen der har nogen gode forslag eventuelt
  • Musik til skriftlig prøve

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogen herinde der ved, om man må høre musik, når man er til skriftlig eksamen/årsprøve i matematik - uden hjælpemidler eller betragtes det som snyd? På forhånd tak :)
  • a

    Forumindlæg
    2
  • Er jeg dumpet eller bestået? Engelsk A

    Forumindlæg
    Hej jeg går på STX og har fået fortalt at både årskarakter og eksamenskarakter tæller ift om man har bestået et fag. i ÅRSkarakter har jeg fået 02 i mundtlig og 4 i skriftlig. Jeg skulle KUN oppe i skriftligt - og her gik det så meget dårligt og jeg fik karakteren 00 Mit spørgsmål er bare: H...
  • Kemi - biologi projekt

    Forumindlæg
    Jeg skal have en projekt med emnet Spildevandsrensning om en uge. Der er under faget Biologi og faget Kemi? Kan i foreslå en opgaveformulering, der dækker begge områder + de taksonomske niveauer? Venligts Line