Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 2261 til 2280 af 57177
  • STX Gymnasium Dramatik ??

    Forumindlæg
    Heej alle sammen .. Jeg går i 9.klasse og skal til gymnasiet efter 9.klasse. Jeg er blevet egnet .. Men jeg er lidt i tvivl om hvilket kunstnerisk fag, som jeg skal vælge .. Jeg vil vælge mellem musik eller dramatik .. Jeg ville spørge nogle jer der ude, om i ved noget og fagene? Hvad man laver i...
  • Eksamen C-niveau STX

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og skal forberede mig til min eksamen i biologi på C-niveau, men jeg ved ikke helt hvordan jeg gør det smartest. Er der muligvis nogen, der har nogle forslag? Er det f.eks. vigtigt, at man kan fortælle om fordøjelsessystemet uden at kigge på noget?
  • Mat b1 stx

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der ligger inde med Mat b1 3. udgave, som vil sælge den?
  • Evaluering af stx-ex 2008

    Forumindlæg
    Evaluering af dette års studentereksamenssæt kan findes http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/evaluering-skr-opgaver.htm?menuid=1530 Der mangler stadigvæk nogen.
  • Hvordan foregår erhvervsøkonomi eksamen på stx?

    Forumindlæg
    Hej, Skal til eksamen i erhvervsøkonomi i morgen. Har læst pensum og de opgivede materialer. Jeg er dog i tvivl om hvordan selve eksamen forløber præcist. er der nogen der ved det? Vi har prøveform A Tak på forhånd
  • Erhvervsøkonomi C, stx

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har et spg. Kan man komme op i den case/projekt man har lavet i løbet af året, hvis man trækker iværksætteri, eller det en helt ny artikel man så får om emnet? På forhånd tak
  • biologi A stx 2010

    Forumindlæg
    hej :) jeg skal lave opgave 3 i eksamenssættet fra 2010 i biologi A. ved virkelig ikke, hvordan jeg skal komme igang, så håber der er nogle som kan hjælpe. Opgave 3. N2-fiksering opgaven kan ses via dette link, har virkelig brug for hjælp !! http://subsites.egaa-gym.dk/nr/biologi/Roholt/Eksame...
  • Historie Eksamen STX

    Forumindlæg
    Hej Allesammen :) Jeg vil høre nærmere omkring nogen, som evt. kan hjælpe angående en 24-timers historie eksamen. Hvis det er kan jeg sagtens give betaling, udefra hjælpen der ydes. God dag!
  • Eksamenssæt stx august 2013

    Forumindlæg
    Er der nogle der har sættet fra august 2013?
  • fysik stx B-niveau

    Forumindlæg
    HEj Jeg skal snart om til fysik eksamen mundtligt. På min eksamensbevis under lectio står der, at den vægter 1.5, men årskarakter mundtlig vægter 0.75. Er der nogen som kan forklare mig hvorfor?
  • Historie eksamen A stx

    Forumindlæg
    Jeg har trukket rommeriget - slaver. Jeg har fået 5 bilag. 1 - billede af romerrigets største udstrækning i 180 e. Kr. 2 - Det romerske klassesamfund (underklasse og overklassen, rig og fattig herunder slaver) 3 - Fra antikken til reformationen (kilde omkring slaven i der romerske landbrug, s...
  • Mediemæssigt perspektiv eksamen stx

    Forumindlæg
    Hej Hvis man trækker det mediemæssige perspektiv, skal man så stadig perspektivere? Fx. hvis man trækker en nyhedsartikel?
  • Kemi A STX 21/05-2019

    Forumindlæg
    Heey, nogen der har opgavesættet og eventuelle besvarelser til kemi A skriftlig eksamen fra igår, jeg kunne godt tænke mig at sammenligne med mine egne nemlig og har ikke længere opgavesættet :)
  • STX og HF spørgsmål

    Forumindlæg
    Jeg har et vigtigt spørgsmål. Jeg havde virkelig nogle hårde tanker om at skifte til en anden studieretning under 1.g, men det lykkedes mig aldrig ligemeget hvad fordi jeg var meget sent på den og nu står jeg så i 2.g i samme studieretning. Dog er der jo nye HF'er, kan man godt skifte til en ...
  • Træningsprojekt i idræt STX

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, der vil rette mit træningsprojekt i idræt?
  • STX matematik B-niveau 2012

    Forumindlæg
    Godaften Jeg sidder her med et færdigtlavet delprøve fra STX matematik B-niveau 25. maj 2012. Jeg ønsker en rettelse af den, og en kort respons, tak. PS. i opgave 2 skal der stå 0+100 og ikke 0*100. Opgavesæt: http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF12/Proever%20og%20eksamen/120525%...
  • Kan man skifte fra hhx til stx når skoleåret er lige begyndt?

    Forumindlæg
    Kan man skifte fra hhx til stx når skoleåret er lige begyndt?
  • Oliekrisen, et AT-Projekt i Samfundsfag A og Dansk A.

    Forumindlæg
    Jeg skal til at skrive min større skriftlig opgave (Oliekrisen 1973) og vil gerne høre jer derude om der var nogen der lå inde med nogle goder litteraturlister eller noter omkring emnet. I det hele taget er jeg interesseret i at høre jeres ideer om hvordan man vil kunne gribe emnet an, og speciel...
  • Noter til afsætning A skriftligt eksammen

    Forumindlæg
    Hej jeg ville bare spørger om der nogen der har nogle noter som kunne bruges til afsætning a eksammen
  • Skriftlig Matematik STX A niveau 2009 DECEMBER

    Forumindlæg
    Hej alleammen hvor kan jeg finde eksamnessætet: Skriftlig Matematik STX A niveau 2009 DECEMBER???