Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2381 til 2400 af 154032
-
Point for at bestå matematik A?
ForumindlægHvor mange procent(/point) skal man have rigtig i matematik A eksamen på HF for at få hhv 02,4 og 7? :) -
matematik A Maj 2011 forberedelsesmateriale HTX
ForumindlægEr der nogle der sidder inde med forberedelsessættet til Matematik A Maj 2011 fra HTX? -
Svar på skriftlig eksamener?
ForumindlægEr der nogle herinde der ved hvornår man får svar på sine skriftlige eksamener? Det plejer jo at følge hinanden stort set landet over -
HJÆLP!!! Biologi- Eksamen !!! HASTER
ForumindlægHej med jer! Jeg skal op til den afsluttende mundtlige biologieksamen ret snart og har kun haft biologi i et halvt år, så det er egentlig lidt pressende for mig. Der er 7 emner indenfor biologi jeg kan risikere at komme op i og de fleste der er gode til biologi ved nok en hel del om alle disse ... -
Svar på skriftlige eksamener 2014
ForumindlægHej ville hører om nogen af jer ved hvornår man får svar på de skriftlige eksmaner for juni prøver 2014? Jeg går selv på VUC lyngby og har været oppe i engelsk og dansk skriftlig. -
Je vais bien? Fransk A
ForumindlægNogen der har skrevet sidste års franske skriftlige eksamen "Je vais bien" juni, 2010 Det ville være en stor hjælp. -
Biologi C Problemer
ForumindlægHej jeg er en dreng på 16 der går i 1.g, og jeg klarer mig fint i alle fag undtagen biologi. Lige nu for jeg 02 i biologi, men jeg vil gerne have karakteren op, og det kan jeg ved at skrive en god rapport om løgs DNA. Problemet er bare jeg ikke er den bedste til faget og løgs DNA er svært for mig... -
Gennemlæsning af biologi projekt?
ForumindlægNogen der er gode til biologi og har lyst til at læse en biologi opgave igennem og være kritisk og komme med ideer til rettelser, os gerne rettelser i tegnsætning? Opgaven forventes færdig onsdag d. 30/1 eller torsdag d. 31/1.... Opgaven omhandler: Hormoner, adfærd, aggressivitet ved såvel menne... -
Biologi B eksamen
ForumindlægJeg skal til 24-timers biologi B eksamen i løbet af næste uge. Når man kommer til eksamen, så skal man udarbejde en synopsis med udgangspunkt i spørgsmål, der blev stillet i opgaven. Men jeg søger svar på følgende: 1. Skal man forberede mere stof og skrive ned, andet end de spørgsmål man skal sva... -
Biologi og histories samarbejde
ForumindlægJeg er ved at forberede mig til min eksamen på torsdag og har et problem angående metoder. Jeg er kommet til metoder og jeg er fuldkommen blank angående hvordan historie og biologi "arbejder sammen". hjælp... Ps. jeg har om darwins evolutionsteori -
Nogen der har kode til biologi?
ForumindlægHEey .. nogen der har koderne til prøvesættene i biologi på emu.dk??? 9.klasse. -
Biologi og kemi.
ForumindlægHej. Nogen som har noter til det her? Biologi Forsøg med majsmutanter (R) : Bestemmelse af blodtyper (K) : Forsøg med bestemmelse af primærproduktion ® En vurdering af en dags kost med Ram på biologis kostprogram ® Kemi : Fremstilling af ethanol og destillation ® : Oliesyremo... -
HJÆLP til metoder i biologi!!
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op til AT-eksamen i morgen og har skrevet AT i biologi B og psykologi B om sultkatastrofer. Biologidelen er naturvidenskabelig, mens psykologidelen er samfundsvidenskabelig. "I den naturvidenskabelige del af min opgave har jeg benyttet mig af artikler + øvrig... -
biologi eksamen
ForumindlægHej, Jeg har lige trukket i biologi hvor jeg har 24 timers eksamen. Det overordenede emne er gødning, herunder skal jeg diskutere hvordan man gøder rismarker optimalt, både i forhold til naturen og i forhold til landmandne, billigt og klimavenligt. Jeg har fået to figurer om begreænsede faktorer ... -
Hjælp til biologi eksamen HASTER !!!
ForumindlægHej :) Jeg skal til biologi mundtlig eksamen i morgen og jeg har problemer med en af opgaverne, så jeg håber at der er nogle begavede mennesker derude som lige kan give sig tid til at hjælpe mig ! Opgaven lyder således, at jeg skal forklare hvordan man kan undersøge, om en person har været infice... -
Biologi og fysik - Haster!!
ForumindlægJeg har valgt biologi og fysik til årets AT-eksamen.. Dog er jeg kommet ud hvor jeg overhovedet ikke kan bunde! Jeg havde egentlig planer om, at skrive om klima, og undersøge, hvordan satellitter holder øje med udviklingen. Min fysiklærer var dog ikke begejstret, da det åbenbart ikke var konkret... -
Biologi, belønningssystemet
ForumindlægHej.. Jeg er i gang med at forberede mig til AT-eksamen, hvor jeg skal fortælle noget om sult i biologi og dansk. Biologidelen kommer til at handle om belønningssystemet og blodsukker, blodsukker er helt fint, det er en del af pensum på C-niveau som jeg har.. Men med hensyn til belønningssytem... -
Biologi eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til biologi c eksamen på mandag, og er næsten færdig med mine dispositioner, men der er nogle emner som jeg ikke rigtig forstår 100%.. så hvis der er nogle som ligger inde med dispositioner/noter af de her emner ville jge blive glad hvis i gad at sende dem :) Proteinsyntesen og ... -
Metode i biologi
ForumindlægHej jeg står og skal op til mit mundtlige SRP forsvar i morgen. Jeg sidder nu og arbejder med hvilke metoder der er blevet brugt i min opgave. Hele min biologi del er forklarende og hvor jeg redegøre for hvad stamceller er samt hvad de kan. Derudover redegør jeg for diabetes og forklare hvordan s... -
Biologi Aflevering
ForumindlægHej, jeg sidder og er i gang med en biologi rapport, men jeg sider fast på de 2 sidste spørgsmål. jeg vil høre om der var en som kunne hjælpe mig med at besvarere dem? Mange tak på forhånd :) 5. Forklar hvorfor iltforbruget kan anvendes som mål for nedbrydningen af fækalier. 6. Diskuter, hvil...
