Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 2621 til 2640 af 154032
-
Matematik eksamenssæt skriftlig B
ForumindlægHej Er der nogle der har facit til eksamenssættet fra d. 24. maj 2019 matematik B? Eller d. 21 maj? -
Hvad s¨kal jeg vælge? Fysik B eller Kemi A?
ForumindlægJeg er i tvivl mht. valgfag. Godt nok skal vi først bestemme os om et stykke tid, men...\n\nMin studieretning hedder Biologi A, Matematik B og Kemi B.\n\nSå har jeg tænkt mig at opgradere:\nMat B --> Mat A\n\nOg så er jeg i tvivl. Hvad skal jeg vælge mellem:\nFys C --> Fys B\neller\nKemi B ... -
Skrift På Pc'et !?
ForumindlægJeg skriver det her igen, da der ikke var ingen der svarede..! :( Hej Med Jer! (igen) :) Der er noget galt med min pc, den har nemlig ændret skrift. Altså det vil sige at der er noget andet skrift i det hele, i internettet, på msn, programmernes navn OSV. :( Er der nogen der kan forkla... -
Dyrlæge - mundtlige/skriftlige eksamener?
ForumindlægNogen der har nogen idé om hvilke slags eksamener der er på veterinærmedicin? Er det primært mundtlige eller skriftlige eksamener? Tak! -
Engelsk skriftlig eksame
ForumindlægHej Jeg skal snart op til engelsk skriftlig eksamen, og derfor vil jeg lige spørge om hvad for nogen fejltyper der hyppigst dukker op i delprøve 1? -
Tysk - Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Er der nogle der har nogle gode råd til mig, til den skriftlige tysk eksamen i 9. klasse? Hvad er vigtigt for at score 12? -
Metode til Historie og Biologi??
ForumindlægHej alle :) Nogen herinde der har styr på metoder i AT til biologi og Historie skal skrive i morgen så det haster lidt!!? :) På forhånd tak -
Problemer med sænket og hævet skrift
ForumindlægJeg oplever ret ofte for tiden at hvis man bruger sænket eller hævet skrift og skriver videre og på et eller andet tidspunkt trykke backspace, så hopper den tilbage til der hvor man lavede sænket eller hævet skrift og sletter et bogstav af det der stod. -
Fysik/Kemi-Geografi-Biologi
ForumindlægHej! Har fotosyntesen noget med fysik/kemi, biologi og geografi at gøre??? Altså vedrøre fotosyntesen både fysik/kemi, biologi og geografi??? Håber på svar ;-) -
Metoder i Biologi til AT
ForumindlægJeg skal op i AT, med fagene dansk og biologi. Mit emne er madspild, hvor jeg i biologi delen snakker om de fordærvende mirkoorganismer i maden, herunder eukaryate og prokaryote celler. Mit problem er at jeg ikke helt ved, hvilken metode jeg så bruger i biologi. Håber nogen vil hjælpe -
Biologi B mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle studieportal-brugere! Jeg skal til biologi eksamen om 1 uge, og da vi ikke rigtig har fået noget konkret info om ting vi må medbringe osv., er jeg lidt på bar bund, og tænkte, at nogen af jer måske kunne svare på mit spørgsmål :-) - Må man tage sin computer med, hvis man har notate... -
GSK - Skal både mundt. og skrift. bestås?
ForumindlægHar netop fået et spørgsmål af en kommende studerende, jeg ikke kan svare på: Skal en GSK-studerende bestå både mundtlig og skriftlig matematik B eller er det nok at bestå samlet, for at få adgang til psykologi på KU? Jeg har tidligere haft spørgsmålet angående SDU, hvor det afhænger af de fo... -
AT - Biologi & dansk -alternativer
ForumindlægJeg skal skrive AT i fagene dansk og biologi og har emnet alternativer - jeg vil gerne skrive noget om fedme og hvordan mange eksemplevis amerikanere vælger mcdonalds som et alternativ til andet mad, men jeg kan ikke finde en ordenligt problemformulering der dækker indenfor emnet - kan nogen hjæl... -
Emner man kan forberede sig til? (Biologi)
ForumindlægHejsa! Ville bare spørge om hvilke emner I mener jeg bør forberede mig til inden eksamen i biologi imorgen? Altså nu ved jeg jo godt at I ikke kan vide hvilke spørgsmål der vil være, men hvilke emner mener I man bør have styr på inden eksamen? Jeg ved at jeg skal have styr på: Fotosyntesen/respir... -
Spørgsmål vedr. skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Hurtigt spørgsmål :) Jeg har været til skriftlig samfundsfag både som terminsprøve og årsprøve flere gange, men alligevel kan jeg ikke huske, om det er tilladt at bruge alle hjælpemidler til både fællesdelen og delopgaverne?... Her tænker jeg både noter, bog, lommeregner m.m. Håber at nogl... -
FSA skriftlige prøver - kun karakter?
ForumindlægHej. Har i denne uge, som så mange andre, været oppe til de skriftlige prøver FSA. En ven og jeg diskuterede, hvorvidt man kun får karakteren tilbage for sine pågældende besvarelse i dansk, læsning, retskrivning, mat (færdig./prob.) eller om man også får det hele tilbage med fejl osv. Altså man k... -
Højdemåling fra skriftlig matematik eksamen
ForumindlægJeg har fået opgave 4 fra den skriftlige matematik eksamen som ekstra opgave eftersom jeg ik var klar på eksamen Jeg skal vise med en beregning at Annas skygge (som er 2,5m) er ca 1,5 gange så lang som Anna (Som er 1,69m høj) Jeg har ikke brug for den præcise beregning men nærmere hjælp til at ... -
Dansk Skriftlig fremstilling
ForumindlægHej, I næste uge har jeg terminsprøve, og generelt er jeg stresset. Jeg har problemer med dansk. Er der nogle tips til dansk skriftlige fremstilling? Altså bare noget især jeg skal have fokus på til at få en højere karater? Og har I også en måske en ide om hvad der er jeg kommer til at skriv ... -
Spørgsmål ang. Bio A eksamen
ForumindlægKære studiekamerater Det forholder sig sådan, at jeg den 23/6 skal op til en 24-timers studentereksamen i mundtlig biologi (A-niveau). Dette er min sidste eksamen inden jeg får huen på, så det er meget vigtigt for mig at jeg klarer det godt. Jeg søger derfor en student, lærer eller lignende jeg... -
Bøger på A og B niveau på HTX?
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal starte på HTX fra august måned, og vil meget gerne forberede mig, her i sommer, ved at læse nogle gode bøger, som de bruger. Er der nogen af jer, der kender gode MATEMATIK, FYSIK, KEMI og BIOLOGI BØGER, som bruges påHTX på A og B niveau? De skal helst være forståelige m...
