Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 281 til 300 af 3925
-
Perspektivering...
ForumindlægHej! Jeg sidder og har om kunstig intelligens i projektuge, og vi skal have fundet en perspektivering. Vi har overvejet ''mennesket'' men vi tænker at det er bedst vi spørger her inde og hører om i har gode ideer? -
Perspektivering ..... :)
ForumindlægHej allesammen! Jeg har emnet Apartheid i engelsk og vil nu gerne finde noget at perspektivere det til. Har I nogle forslag til, hvad jeg kunnne perspektivere til? På forhånd mange tak! -
Perspektivering
ForumindlægEr der nogen der kan komme med et eksempel på en sang, digt eller lignende der kan perspektiveres til The Hours? Det skal helst være en engelsksproget tekst. -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægJeg står og skal aflevere dansk synopse - til mundtlig eksamen, om en uge. Jeg er bare ikke begyndt endnu, ved slet ikke hvor jeg skal starte.... Så, ville høre om der var nogen der havde nogen ideer? Jeg har trukket lyrik, og skal finde en tekst vi ikke har arbejdet med i skolen og persp... -
Perspektivering
ForumindlægHej :) Hvad kan man skrive i persektivering når man har om emnet "Byen" og nøgleproblemet "Byen har svært ved at modstå klimaforandringerne" ? - Som produkt har jeg fremstillet et svampehæmende stof (mod svampe der vokser på væggene i lejlighederne pga. fugtighed, vans osv.... -
perspektivering
Forumindlæghvad kan jeg perspektivere energi med? Til fysik afgangsprøven?? -
Perspektivering
ForumindlægNår man skal perspektivere i dansk mundtlig, skal det så være til et digt hvis man har trukket et digt? Eller skal det bare være til et eller andet som er skrevet samme periode som det man trækker? Altså... Hvis nu man trækker et digt og ikke synes man kan perspektivere det med et andet digt ma... -
Hjælp til perspektivering
Forumindlægjeg laver en synopse og har masser indhold nu, men mangler at perspektivere det. mit emne er Utopia og jeg har valgt "the weather project" af Olafur Eliason, det er et arkitekturbillede. -
Perspektivering
ForumindlægJeg er i gang med en bograpport om Rend mig i traditionerne, som nok en del har læst. Jeg vil hører om der er nogen, der kunne komme med en ide med hvad jeg kan perspektivere bogen med??Og skrive lidt om bogens problemstillinger??På forhånd tusind tak! :) -
Perspektivering
ForumindlægHej jeg skal perspektivere to tekster, og har lidt svært ved det., og håber nogen kan hjælpe. Jeg skal perspektivere en novelle ved navn Frøkenen til et eventyr som hedder historie om en moder. -
Hjælp til perspektivering
ForumindlægEr der nogen, som kender et par H.C. Andersen eventyr, som kan perspektiveres til enten Guldhornene, Adam Oehlenschläger, 1802 - Klods Hans, H.C. Andersen, 1855 - Glasskabet, B. S. Ingemann? -
Perspektivering
ForumindlægHej folkens Jeg har analyseret novellen "Ude af sit gode skind". Den handler om en dreng der vil opfinde en opfindelse, der gør det muligt at bytte legemer. Han fortæller den opfindelse til en pige, som han gerne vil imponere. Han er selv grim, og hun er gudesmuk. Temaerne er identit... -
PERSPEKTIVERING! HJÆLP!!
ForumindlægNogle gode debatindlæg der handler om at blive sat på plads? Eller nogen der kunne være gode at perspektivere til: "jeg er fucking realistisk, Hanne!" Af Niarn, og "du er fucking sexistisk, Niarn" af Hanne Vibeke Holst? DET RIGTIG VIGTIGT!! TAAK -
Perspektivering
ForumindlægHej Jeg har en artikel, hvor jeg skal perpektivere til to andre artikler. Kan man så godt fortælle lighederne ved den første artikel og forskellende ved den anden artikel? Det er fordi der er rigtige mange ligheder ved den første artikel, men ikke så mange forskelle. Og det samme er der ved d... -
Perspektivering!!!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal perspektivere til en engelsk tekst, der hedder "The red line" i min at-eksamen på tirsdag, men der er ingen, der har teksten og jeg kan ikke finde den nogle steder på nettet! Derfor vil jeg spørger om, der er nogen, som måske ved hvor på nettet jeg kan finde h... -
Perspektivering
ForumindlægJeg har teksten I Danmark er jeg født af H.C Andersen, som jeg skal perspektivere til Gi' mig Danmark tilbage. Nogen der vil hjælpe mig?): -
perspektivering
Forumindlæghej alle sammen! jeg er virkelig på bar bund her. jeg har nogle forskellige tekster jeg skal prøve at finde en perspektiverings tekst til. her er den jeg søger perspektiveringstekster til. (de har ikke noget med hinanden at gøre) 1) martin & victoria 2) hosekræmmeren 3) en æggesnaps 4) agne... -
"Intet" af Jane Teller
ForumindlægHejsa jeg står og har brug for en god skabelon til hvordan jeg laver en analyse af Bogen "Intet" skrevet af Jane Teller.Kan i hjælpe mig Hilsen Martin -
Noveller af Jan Erik Vold
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal på et tidspunkt i fremtiden skrive en mindre opgave i norsk, og vil i den forbindelse hører om den norske forfatter Jan Erik Vold har skrevet nogle noveller? -
Jane Austen compared to Shakespeare
ForumindlægHej. Jeg skriver en engelsk opgave om Jane Austen, og skal sammeligne hende med Shakespeare. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal sammenligne dem og deres forfatterskab. Ville gerne skrive noget om den tid de levede i, men kan ikke rigtig finde den store forskel på starten af 1800 tallet og 1600 ta...
