Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 3241 til 3260 af 65692
-
Gode råd til Matematik?
ForumindlægHej "studies" Jeg skal til "matematik" eksammen på onsdag, så er der nogle der kan give mig gode råd???? - Tak på forhånd!!!(-; -
eksamen
ForumindlægHej. hvis man afslutter en gymnasiel studentereksamen i 2008 tæller studieretningsopgaven med i de 10 eksimner man skal op i I alt og tæller AT eksamen både som en mundtlig og en skriftlig i de 10 eksaminer?? -
Mat A eksamen mundtligt
ForumindlægHej! Jeg sidder og læser til ekamen i Mat A mundtlig STX, og har fået opgivet spørgsmålene. Et spørgsmål volder mig dog nogle problemer, og håber der er nogle, der kan hjælpe. Det er: Differentialligninger - Gennemgå teorien for differentialligninger af typen y''=a*y På forhånd... -
Bestå matematik B
ForumindlægHej, Jeg har haft matematik B på aftenkursus det sidste halve år, så vi har gennemgået stoffet på ca. en tredjedel af tiden, man normalt ville strække det over! Kombineret med at jeg ikke er det hurtigste dyr i skoven til matematik, er jeg lidt nervøs for om jeg består faget. For nogle dage siden... -
Dansk A eksamen imorgen!
ForumindlægNår man kommer ind og læreren siger "Ja, du har læst en tekst, kan du fortælle lidt om den?" Hvordan starter man så osv.? Nogen der har fået gode karaktere i dansk som kan fortælle mig hvad man skal komme ind på osv.? Gerne i detaljer :S -
[HJÆLP, SNART EKSAMEN] Genopfriskning af forskellige emne?
ForumindlægHej allesammen, Jeg står snart og skal til eksamen og pga. min utrolig dårlige hukommelse har jeg virkelig brug for noget genopfriskning af de forskellige matematik emner. Jeg har googlet lidt men har ikke rigtig fundet nogen siden. Nogen der kan hjælpe? En online FSA test eller andet lign. vi... -
1.g (2. standpunktskarakter) STX
ForumindlægHej SP Har i dag fået min 2. standpunktskarakter og det er helt forfærdeligt. Mine karakter er faldet drastisk (DVS. en masse 00, 02 og 4 taller) og jeg skal snart indkaldes til møde sammen med mine forældre angående om jeg skal fortsætte eller gå 1.g om. Jeg sidder nu frygter det værste,... -
STX samfundsfag A
ForumindlægEr der nogen, der har været op i skriftlig samfundsfag A? I så fald, er der så nogen af jer der vil fortælle hvad jeres opgave omhandlede, og muligvis vil vedhæfte det I har lavet? :-). Jeg ved godt, at det ikke er de samme opgaver, når det ikke er samme dag - men det vil dog være rart med li... -
redegørelse af litteris et artibus STX
Forumindlægjeg ved godt den er blevet taget op før men synes ikke det var svar nok. Jeg har brug for at vide hvordan man laver en redegørelse for litteris et artibus. jeg ved godt at man skal have bruge citater og forklare hvad man selv synes der bliver snakket om. men er der nogen der kan lave en model o... -
Forskel på en analyse i folkeskolen og stx?
ForumindlægHej! Jeg skal lave en analyse af en novelle og ville høre om der er nogen forskel fra folkeskolen eller om det bare er det samme? :-) -
STX A aug 2011
ForumindlægJeg har endnu en opgave, som i mine øjne er ret indviklet. I en model antages det, at udviklingen i den årlige mælkeydelse kr. ko i Danmark i perioden 1975-2008 kan beskrives ved en funktion af typen m(t)=124 t + 4783, hvor m(t) betegner den gennemsnitlige årlige mælkeydelse pr. ko ... -
Forsætte på HHx - eller skifte til STX
ForumindlægEr lige blevet færdig med 1. år på HHx, det har være spændende og lærerigt. Da jeg startede på HHx, og et godt stykke ind i forløbet, var min drøm at arbejde indenfor finansverdenen. Men de er efterhånden blevet vendt til at ville være læge. Så er tvivl om jeg skal fuldføre HHx, og så se hvad ... -
oversættelse stx maj 06
ForumindlægHJÆLP denne sætning driller, kan ikke få det til at lyde rigtigt. lykke, hævder han, ikke brutonationalproduktet og i endnu mindre grad konkurrenceevnen, bør være den økonomiske politiks altoverskyggende princip. -
Tilbyder hjælp til spansk-eksamen. Modersmål.
ForumindlægHjælp til spansk-eksamen (f.eks. stx) eller andet tilbydes. Hjælp til 24-timers mundtlig prøve tilbydes. Hjælp til skriftlige eksaminer tilbydes. Hjælp til andre spanskrelaterede opgaver/eksamener tilbydes. Ring eller skriv på ##Personlige oplysninger fjernet af Studieportalen.dk##. -
Eksamen - what to do?
ForumindlægHejsa, jeg vil bare spørge om nogle af jer herinde har gode råd til Psy C eksamen på en HF eller STX? Går selv på en HF, så det ville være lækkert at få svar fra HF'ere. -
Eksamen
ForumindlægHjælp jeg sidder og skal op i samfundsfag på mandag, jeg mangler stadig 100 sider og kan ikke nå at blive færdig - da jeg også skal skrive notater mens jeg læser.. hvad er det vigtigste - skal jeg bare ku de forskellige begreber til eksamen? Er det så ikke vigtigst at jeg finder de vigtigte begre... -
Eksamen!
ForumindlægHey! Er der nogen som kan hjælpe mig. Jeg skal til eksamen i old:-( Meget kan jeg læse mig til, men sådan noget som alle de ting på vaser: Tungebånd, blomstrekrans(eller hvad det nu hedder), kan jeg overhoved ikke finde ud af. Er der nogen som kan sige hvor jeg kan finde dem, så jeg kan få styr... -
Eksamen
ForumindlægHej alle sammen! I dag fik jeg så af vide, at jeg skulle op i Samfundsfag og Geografi til vores 9. klasses eksamen. Desværre har jeg sovet en del i mine geografi-timer og tænkte på om der findes en form for læsestof til 9. klasser i geografi herinde? -
eksamen
ForumindlægHey, jeg skal til eksamen i At om ikke så længe. Jeg har haft om emnet global opvarmning i Samfundsfag og naturgeografi. Mit spørgsmål er så hver meget man skal gå i dybden med tingene, for man har jo kun ca. 10 minutter til at snakke i, og man kan jo snakke om den globale opvarmning i flere time... -
Matematik
ForumindlægKan jeg få hjælp til hele fsa matematik 2004? det haster rigtig meget!
