Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 3561 til 3580 af 57177
  • Just like that engelsk stx B niveau,,

    Forumindlæg
    nogen der har raferat eller stil til just like that
  • "Gud vil det" (korstogene). Historie eksamen STX

    Forumindlæg
    Hej studieportalen! Jeg har trukket "Gud vil det" som er et forløb om korstogene. Er der en venlig sjæl, der vil vurdere mine spørgsmål? Hvad var grundlaget for korstogene og hvilke konsekvenser havde det for samfundet i det? Skal man også have et redegørende og analyserende spørgsm...
  • Facitliste til Orbit C STX den nye udgave

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der har en facitliste til den nye udgave?? På forhånd tak! (og måske ogs BA den nye)
  • STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017

    Forumindlæg
    Nogen som har det her eksamens sæt færdiglavet?
  • SYGEEKSAMENSSÆT ENGELSK A STX 2009 VIGTIGT

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der kunne fortælle mig hvad titlerne var i sygeeksamensættet i engelsk A 2009?
  • Kemi STX A 12. dec 2012?

    Forumindlæg
    Hej derude!! Er der nogle flinke sjæle der har lavet opgavesættet fra d. 12. december 2012 og som vil hjælpe mig med opgave 4 - Rhodamin B - et farvestof?? JEg kan simpelthen ikke finde ud af den, og vil gerne lave den opgave som forberedelse til terminsprøve - jeg håber der er nogen, der...
  • matematik STX A-niveau december 2008?

    Forumindlæg
    Hej sidder og kan ikke få tingene til at passe . Er der nogle af jer der sidder inde med opgavebesvarelsen fra eksamen DECEMBER 2008? på A-niveau? Kunne være en kæmpe hjælp. Mange tak på forhånd (: opgavesættet kan også findes: http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF08/Eksamen/Opgaver/081212_...
  • Samfundsfag skriftlig eksamen STX A elektronisk/digital

    Forumindlæg
    Hej alle. Var i dag oppe i digital skriftlig samfundsfagseksamen på A-niveau med adgang til internettet. Er der nogen der ved, hvor strengt kravet om at indrage supplerende materiale er, og hvor stor betydning det har for bedømmelsen af opgaven?
  • Engelsk A-niveau stx - 24. maj 2007.

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg leder efter dette eksamenssæt på nettet, men jeg kan desværre ikke finde det. Har søgt og søgt. Er der nogen der ligger inde med den, eller er lidt bedre med google end jeg er? venlig hilsen
  • Historie eksamen stx, Amerikansk borgerkrig, tabeller, hjælpp. HASTER

    Forumindlæg
    Hej jeg har fået tre kilder som er tabeller, men nogle der kan sige noget om det? Evt. problemstillinger? På forhånd tak.. Kilde 5: Industriens placering ifølge den 8. Folketælling i 1860 http://www.slaveriet.gyldendal.dk/tilfojelser.htm (tekst 13) Kilde 6: Bomuldsindustri i...
  • STX matematik b niveau, 2008,09 og 10

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle, der har besvarelserne til disse?På forhånd tak!
  • dansk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil læse og rette min aflevering jeg vil blive rigtig glad, hvis i vil give mig respons.
  • Dansk opgaven...

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til at skrive danskopgaven. Jeg har valgt at skrive om Naja Marie Aidt's novellesamling "Vandmærket". Jeg havde egentligt tænkt mig at beskæfte mig med Som englene flyver, men så var det at vi skulle gennemgå den i klassen som min lærer syntes ikke jeg skulle vælge den...
  • Dansk temaer i..

    Forumindlæg
    hey, er der nogen der kan hjælpe med temaer til bogen "jeppe på bjerget"...-alkohol-"klasseforskel"... ? er der flere temear?håber der er nogen der kan hjælpe... på forhånd tak!
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville lige høre om der var en der ville hjælpe mig med at sætte komma'erne ordentlig i min stil, har selv sat nogen, men vil gerne høre om der er nogen der vil rette det (:
  • Dansk Analyse

    Forumindlæg
    Hej jeg er i gang med en tysk aflevering, hvor jeg først skal anaylysere en sætning og derefter oversætter den. Problemet er jeg ikke kan analysere den her sætning den giver ikke rigtig mening for mig: "Dine bøger er ikke her."
  • Dansk stil

    Forumindlæg
    Jeg er igang med at skrive en stil "Rævefabler" fra eksams sættet 2008 - kunne virkelig godt bruge noget inspiration - nogen som har skrevet den???
  • Dansk Stil

    Forumindlæg
    Hej..skal skrive en stil om en dame som elsker naturen, der står at jeg skal rede gør hendes forhold til naturen&skoven..Men ved egentlig ik hvordan jeg skal begynde med det..har tænkt på det over en halv time..men kan rigtig ik finde på noget:(
  • Dansk til spansk

    Forumindlæg
    1. spørgsmål Jose finder filfældigt en nøgle inden i en bog.José encuentra casual una llave dentro de un libro... er det rigtigt? med tilfældigt og inden i?2. spørgsmålHan forstår, at det må være nøglen til det mystiske rumComprende que.... "det må være" llave para el cuarto misterioso.?
  • Dansk novelle

    Forumindlæg
    Hey, jeg sidder lidt forvirret og spekullere over om der er nogen der kender en novelle, der fx. omhandle kærlighed, sorg, glæde osv. Står i en forvirret situation, hvor jeg ikke rigtigt kan finde noget.. Tak på forhånd.