Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 341 til 360 af 3925
-
Perspektivering
ForumindlægNogen her som kan hjælpe mig med perspektivering af de to noveller Pernille af Herman Bang og den sidste balkjole af Herman Bang -
Perspektivering
ForumindlægHeeej, jeg har virkelig brug for nogles hjælp, jeg kan ikke finde en god perspektivering til 9/11 ?!! jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig :) -
perspektivering
ForumindlægHejsa Når man laver en synopsis i samfundsfag på A skal man så have perspektivering med? Trækker det meget ned, hvis man ikke skriver den i sin synopsis? På forhånd tak! -
Perspektivering
ForumindlægHej! Har i nogle ideer til hvordan man kan lave en perspektivering, i gepgrafi omkring Energi og Resurser? På forhånd mange tak! MVH Kasper :) :-) -
Perspektivering
ForumindlægNogen som har en god perspektivering til teksterne; "Den sidste bonde" af Knud Sørensen, eller "INPUT UNKNOWN" af Pia Tafdrup? -
Perspektivering
ForumindlægHejsa Jeg skal op i fsa fysik i morgen, og der er nogen der siger at man skal perspektivere, og det forstår jeg ikke, for vi har ikke snakket om det på klassen.. Hvis man skal.... hvad kan jeg så perspektivere til magnetisme, salte, syre, baser, alkohol, atomkerner? -
perspektivering
Forumindlæghej, jeg har læst et eventyr, " det er ganske vist, af H.C Andersen. jeg skal perspektiver til den grimme ælling og fyrtøjet. jeg har tænkt over hvordan, men vil gerne have nogle ide'er. håber jeg får nogle ide'er:) tak på forhånd :) -
Perspektivering - Hjælp!!
ForumindlægVi laver synopse til mundlig dansk, og skal bruge noget jeg kan perspektivere kortfilmen "Clean" med - Filmen handler om en der tager stoffer. Hjælp! -
Hjælp til perspektivering!
ForumindlægJeg har Trukket Fordybelsesområdet "Kærlighed" og har valgt Novellen "Tennis" af Kim Fupz Aakeson. Jeg har så valgt, og sige jeg gerne vil perspektiver til novellen "Læreplads" af Kim Fupz Aakeson. Nogle idéer om hvad jeg kunne perspektiver om her? -
Perspektivering!! HJÆLP!
ForumindlægJeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og jeg skal perspektivere den med Den Grimme Ælling, er der nogle som kan hjælpe? Jeg har eksame i morgen!!! -
perspektivering ?
Forumindlæghej alle der sider og tænker på at ´hjælpe mig... jeg ska op i mundtlig dansk i moorgen og manger at perspektivering... nogle der ved hvad jeg skal have med??? mange gange tak på forhånd -
HJÆLP haster.. til perspektivering..
Forumindlægsådan..mangler virkelig og finde en perspektivering til kong Kroisos...???pesum:Antigoneiliaden (1. sang specielt)odyseenhulelignelsenfaidonkritonperikles gravtale håber håber håber nogen vil hjælpe mig!!! skal op i morgen.. -
Perspektivering...
ForumindlægHej Jeg har fået til opgave at finde en perspektivering til: Frøken Smillas fornemelse for sne, men er helt blank... Håber der er nogle der kan hjælpe. På forhånd tak. Hilsen Silvia -
Perspektivering
ForumindlægHjælp! Mangler perspektivering til min tysk synopis. Mit emne er Jung Sein und die Zukunft Det skal være noget omkring forventninger, forskellige ungdomskulturer, identitet osv. tak på forhånd! :) -
Perspektivering
ForumindlægHej :) Hvordan kan man perspektiver ''Pernille'' med ''Den sidste balkjole'' af Herman Bang? Perspektiveringen skal være helt præcist :( Tak på forhånd -
Perspektivering
ForumindlægJeg har om Den Lille Pige Med Svovlstikkerne og er der nogle som ved hvordan man kan perspektivere den med Historien Om En Moder og Den Grimme Ælling? -
perspektivering
ForumindlægHvilke konsekvenser er der i forbindelse med fabrikation af plast set ud fra et samfundsmæssigt og miljømæssigt perspektiv -
perspektivering
ForumindlægHeej.. jeg sidder lige og tænker over hvordan man skal perspektivere buddhismen til kristendommen og/eller islam, hvis man nu trækker en tekst i buddhismen til eksamen.. Jeg ved godt at det afhænger meget af hvad der står i ens tekst, hvad det er man skal perspektivere til, men helt generelt ve... -
Jane redder Tarzan
ForumindlægHej - Kan nogen hjælpe med dette? Tarzan er ved at blive trappet ned ad nogle elefanter, men Jane kommer ham til undsætning i sidste øjeblik. Hun sidder oppe i et træ hvor hun griber en lian og lader sig svinge ned, idet hun holder i lianen. I det nederste punkt i bevægelsen er hun lige over jo... -
Om perspektivering
ForumindlægHvorledes skal jeg forholde min til en perspektivering i en dansk stil, hvor opgave formuleringen lyder: redegør og diskuter. Er det tilladt at inddrage egne personlige oplevelser af en bestemt begivenhed, og i så fald, hvordan kan/skal dette skrives? mvh.
