Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 3721 til 3740 af 19198
-
tysk fremlæggelse
ForumindlægHej. Skal til tysk fremlæggelse i næste uge. Har skrevet alt det ned jeg skal sige. Men må ikke tage det papir med, skal kunne det flydende. Hvordan øver jeg mig bedst? Bare ved at blive ved med at læse på det, så den til sidst sidder i hovedet? Tak. -
Tysk - Stil
ForumindlægHej, Er der nogle, som vil se en tysk stil igennem, og markere fejl? Opgaven skal afleveres i morgen (mandag d. 11/3) inden kl. 18.00. - Jeg sender opgaven til indbakke. På forhånd tak :) - Sarah -
tysk, hjææælp!!!!
Forumindlæghej, nogen søde mennesker her som har har tid til at oversætte en kort dansk tekst til tysk. jeg plejer at lave mine egne lektier, men her på det sidste har jeg haft med travlt med lektier. håber nogen kan hjælpe :D -
Tysk eksamen.
ForumindlægVirkelig ingen der kan hjælpe mig med tysk eksamentil i morgen ? Har trukket i dag, en tekst der hedder "Das neue Deutschland" Nogle der kender den ? Skal perspektivere til "goodbye lenin!" -
Tysk stil
ForumindlægHej Folkens, har fået en opg. hvor jeg ca. skal skrive 400 ord omkring en film på tysk, og da jeg nu er færdig med denne stil, ville jeg bare høre om der ikke er en der vil kigge den igennem? stilen er vedhæftet, og det kunne være ganske dejligt med noget feedback:) tak på forhånd. -
Tyske tekster
ForumindlægHej alle Jeg skal op til mundtligt tysk imorgen og vil egentlig gerne nå at øve eksamensformen herhjemme. Jeg vil derfor høre om nogle har nogle tysktekster/eksamensæt indenfor emnerne: Krimis, Zu sich selbst stehen, Reisen og Landeskunde. DET VIL VÆRE KÆMPE HJÆLP. -
Tysk mundtlig
ForumindlægHej! Jeg har været så 'uheldig' at trække mundtlig tysk til eksamen (heldigvis ikke hue), men undrede mig over hvordan man kunne forberede sig bedst? Nogen som har nogle tips og tricks til at kunne forberede sig til eksamen og hvor mange dage i ville anbefale at bruge på forberedelsen ... -
Tysk eksamen
ForumindlægHej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter! -
Tysk stil
ForumindlægHej allesammen :D Nu har jeg siddet lidt af dagen og skrevet tysk-stil, og nu mangler jeg simpelthen bare at få den rettet! Så er der ikke en eller anden der gidder at se den igennem for mulige grammatiske fejl :) Mvh Christoffer -
Hurtig hjælp til tysk
ForumindlægHej med jer, Har tysk stil for, og vil lige høre, om der er en herinde, der kan nå at rette den igennem? evt. markere mine fejl med rød. Det ville jeg blive rigtig glad for, for så kan jeg lære noget nyt! På forhånd tak -
eksamenssæt i tysk
ForumindlægHej, jeg tænkte om der er nogle der har et eksamenssæt i tysk fra 2009 . 2010 eller 2011 alle på A niveau har nemlig kun set eksemplerpå nogle game nogle og vil gerne vide hvad man skal gøre, skal nemlig til terminsprøve snart. -
Konjunktion på Tysk!
ForumindlægHvordan siger man følgende på tysk? Bogen var bedre, end jeg havde troet.(Tænkt) Da han var dødtræt(todmüde), spillede han tit forkert. Han lavede ingen fejl, selv om han ikke havde øvet sig. ??? -
SØGER LIDT TYSK HJÆLP
ForumindlægHej Allesammen, jeg sidder her og er lige blevet færdig med en tysk opgave på ca. 14 linjer. Jeg søger én super flink person som vil læse det igennem og kigge efter grammatiske fejl og se om det faktisk er forståeligt nok. Pretty Please!! -
Møde med en tysker..
ForumindlægHej alle sammen,ville lige høre jer ad om der er nogen der kan hjælpe mig.skal nemlig skrive en opgave hvor jeg beskriver et møde med en tysker, deri skal jeg komme ind på: - misforståelserne- forventninger - fordomme- overraskelserne osv. er der nogen som kan hjælpe mig på vej. mange tak på forh... -
tysk text !!!
Forumindlæghej jeg har en text her jeg ikke helt forstår.. jeg skal lave en referat til den på tysk.. jeg håber at jeg kan få hjælp til den på dansk så skal jeg nok selv lave referated .... teksten : http://www.spiegel.de/spiegel/print/d-9114348.html -
TYSK rettelse!
ForumindlægHej folkens, nogen der har tid til at rette en kort tysk stil? Den er maks på 300 ord! (næsten en side) Det er et interview - hvis jeg skal være præcis. Håber nogen af jer kan hjælpe mig! -
Mundtlig tysk!
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtligt tysk, men jeg er meget nervøs og kludrer altid i det til eksamen - samtidig med at jeg ikke er den bedste mundtlig. Nogle der har nogle råd til at blive bedre? Eller et eller andet? Hilsen -
Tysk privatundervisning!!!!
ForumindlægHej :) Jeg er 2.g'er og skal til eksamen på fredag. Jeg vil gerne spørge om der er nogen her der kan give privatundervisning til min tysk eksame da jeg har 24 timers forberedelse. eller evt kender nogen der gør. Jeg bor selv i Tåstrup. det haster :/ På forhånd tak -
HASTER! TYSK RESUME!
ForumindlægEr der nogle som ligger inde med en analyse eller et resume af de her to tyske tekster: Einfach anders Mein Weg an die Spitze - Arnold Schwarzenegger Jeg har kigget rundt på nettet og her, men kan intet finde. Har virkelig brug for jeres hjælp!. -
Tysk eksamen.
ForumindlægHej folkens. Jeg skal op i mundtlig tysk i morgen, og ville høre om nogen af jer evt. havde noter eller lign. til teksten "I love you, wie klingt denn das?" af Doris Dörrie? :-)
