Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 4021 til 4040 af 14099
-
Vævsprøve og DNA-test ?
ForumindlægHej jeg sidder og skriver en opgave i biologi og har lige et spørgsmål; Hvad er en vævsprøve og en DNA-test? Og er det det sammen? -
karakterer
Forumindlæger der en hjemmeside, hvor man kan se sin karakterer fra FSA i Biologi 2012? :D -
Meiose og mitose
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig hvad målet med meiose og målet med mitose er? Det er til min biologi eksamen -
Hjælp
ForumindlægHar brug for noget hjælp fra en som kan biologi ret godt.. Spørgsmålene til hjælp kommer hvis der er en eller nogen som vil hjælpe.. -
Vi har projektuge og vi skal skrive om Global Opvarmning.
ForumindlægDet skal indeholde Fysik, Geografi, Biologi. Pls kom med gode ideer til det -
fotosyntese, respiration og drivhuseffekten
ForumindlægHej. Jeg har brug for lidt hjælp med et biologi spørgsmål. Forklar hvordan fotosyntese og respiration påvirker drivhuseffekten ? På forhånd tak -
Strålings spørgsmål?
ForumindlægNogle der har en masse spørgsmål omrking stråling indefor biologi, geografi og fysik? tak på forhånd :) -
Rette
ForumindlægHej. Er der nogen der er interesseret i at rette min studieretningsopgave. Fag: Biologi og matematik. -
Charles Darwins evolutionsteori
ForumindlægHej er der en sød sjæl der vil kigge en AT opgave igennem? Biologi C og Historie A -
FSA 9. klasse
ForumindlægHar hørt om at man kan prøve FSA prøverne til Biologi på nettet Hvor ? -
proteiner
ForumindlægHej-. når man skal snak om proteiner i biologi og kemi c neveau,., hvad kan man kom ind på? -
eksamen
Forumindlæghej. jeg skal til eksamen i biologi B og ville lige høre om nogen vidste hvordan talepapiret skulle se ud? -
Hjælp til forståelse af figur - Processer i plantecellen
ForumindlægHej, jeg har en biologi eksamen i morgen og ville høre om nogen kunne hjælpe med at forklare denne figur -
FAGLIGT SAMSPIL - RELIGION OG BIOLOGI.BIOTEK
Forumindlæghej alle har i nogle ideer til hvordan biologi/biotek og religion (etik) indgår i et fagligt samspil? tak på forhånd -
valg af fag
ForumindlægHej :) Har lige et spørgsmål ang. nogle fag. Jeg går på HF, hvor jeg først har fået psykologi og senere skal have biologi. Men jeg synes at der bliver inddraget meget biologi i faget, og har ikke haft biologi i lang tid. Jeg har nærmest glemt alt om faget. Vil det være en god ide at tage biolo... -
Hvor mange rigtige?
ForumindlægEr der nogen der ved hvor mange rigtige man skal have for at få diverse karakterer i biologi? -
LEKTIEHJÆLP(SRP) SØGES!
ForumindlægLEKTIEHJÆLP SØGES! JEG BOR I KBH OG ØNSKER HJÆLP TIL SRP OPGAVE I BIOLOGI OG HISTORIE! -
blåhval evolition
Forumindlæghej jeg skal i biologi fortælle om blåhvalens evolition håber nogle ved noget tak på forhånd -
kulstoffets kredsløb, hjælp!
ForumindlægHejsa. :-) Jeg skal snart op til biologi eksamen. Er der nogen der kan hjælpe mig med kulstoffets kredsløb? Tak -
hjælp til spørgsmål
Forumindlægheeey alle sammen ;) Hvis der er nogen derude ,som kan hjælpe mig i biologi så må i meget gerne skrive til mig ;)
