Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 4341 til 4360 af 57177
-
Dansk kronik.
ForumindlægHej. Er der en som vil læse min kronik-aflevering igennem og rette den for stavefejl. Og hvad jeg skal forbedre. Tak -
Dansk resume???
ForumindlægHej alle sammen:-) Er der nogen af jer, der har læst bogen ''REND MIG I TRADITIONERNE''? Vil I ikke være søde at give mig et resume af kapitel 1 og 2, hvis der er nogen af jer der har læst den. Håber at I kan hjælpe mig med det.................For har virkelig brug for det Tak på ... -
Dansk stil.
ForumindlægFolkevisen Ebbe Skammelsøn som skulle skrives om til en moderne novelle .. Nogen der ville hjælpe med at rette den? Ebbe Skammelsøn Ebbe studerede i udlandet, mens hans bror Peder sad hjemme og prøvede at lokke hans forlovede som han altid gjorde. Peder var meget vild med Ebbes forlovede som ... -
danskere i krig
Forumindlæghvordan er soldaternes hverdag i afghanistan? det er i sammenhæng med soldater der er i krig i Afghanistan? skal lave en artikel som skal være på 1 side -
Dansk ESSAY
ForumindlægHej Jeg skal til at skrive et essay om en artikel. har ret godt styr på artiklen og har også meget personligt, at skrive om nogle af de ting han frem hæver. er bare i tvivl om hvordan jeg skal referer til artikel hvis jeg f. eks går i dybden med noget han siger hvordan skal jeg så referer til de... -
DANSK ANALYSE
Forumindlæghej Jeg er ved at analysere teksten "uro i forstæderne" af leif panduro, og jeg har et spørgsmål. hvilket billede tegner Panduro af det moderne velfærdssamfund? -
Dansk økonomi
ForumindlægNogle der vil hjælpe mig med at se hvad der sker på de 4 tabeller? (kan ses på det vedhæftede dokument) -
Haster! Dansk stil.
ForumindlægHej, Jeg er ved at skrive en kommentar til "Hvem vinder? – McDonald’s ansatte er vindere". Man skal have henvisninger+ egen holdning. I boksen står der: "Skriv en kommentar, hvori du vurderer og perspektiverer denne annonce. Du skal i din kommentar bland andet ... -
hjælp til dansk stil
Forumindlæghey! jeg kunne godt bruge til hjælp til teksten "de grænseløse", som er et uddrag af en kronik. Mit problem er,at jeg ikke rigtig ved, hvad jeg skal tage fat i! måske en der kunne give mig lidt ideer? -
den serbiske dansker
Forumindlæger der nogen der har lavet en opgave om den ????? -
hjælp dansk-fransk
Forumindlæghej jeg har virkelig brug for hjælp, til en fransk oversættelse: det er hendes berømeste roman. den handler om en 15 årig fattig fransk piges lidenskabelige forhold til en rig 32 årig kineser, en skandale i 20'erne Saigon. Deres kærlighedsforhold er i modstrid med tidens normer, men for dem... -
haster dansk stil
Forumindlæghejsa. jeg har oprettet indlægget en gang før, men da personen som ville hjælpe mig ikke ku alligevel, så vil jeg prøve og høre om der ikke er andre der vil hjælpe mig? det handler om en stil som jeg har skrevet på ca 2 sider, som jeg gerne vil ha rette for sprogelig fejl. -
Projektopgave - danskhed
ForumindlægVi er to piger, der sidder og forbereder os til vores projektuge i uge 3. Overemnet er "Danskhed", og vi har tænkt, at vores delemne skal være "Velfærdssamfundet". Vi har nogle idéer selv, men vi vil gerne lige høre, hvad I tænker, før vi fortæller om dem. Vi vil gerne kom... -
Mundtlig dansk
ForumindlægEr der nogle af jer, der har prøvet at analyserer "Spasser" og kan hjælpe mig med det psykiske miljø altså om der middelklasse, arbejderklassen osv. Og sproglige virkemidler. Tak på forhånd. Sætter pris på det. -
DANSK HASTAR
ForumindlægHej Kan man godt sige ‘astronomisk hit’ som et synonym for ‘mega stort hit’ -
har brug for hjælp i dansk.
Forumindlægdet er en analyse der hedder "Et spørgsmål om flysæder" jeg ved der er nok mange fejl. både indholdet og sproget/grammatik. -
Dansk, rettelse?
ForumindlægHej, er der en venlig en, som vil være sød at rette min analyse. Det vil være en stor hjælp. Håber på et svar? På forhånd tak:) -
Oversættelse til Dansk
ForumindlægNogle herinde som er mega gode til tysk og som vil oversætte 6 sider, 12 pitch, 1½ linje afstand - Den tekst som jeg trækker til eksamen? Selvfølgelig imod betaling -
Dansk udenrigspolitik
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig eller hjælpe på anden måde med følgende? Hvilke ændringer er der sket for Danmarks udenrigspolitiske rolle, fra indtrædelse i Afghanistan til i dag? -
Dansk stil -- HJÆLP!!!!!!!!!!!!!!!!
ForumindlægHej derude. er der nogen der kan hjælpe mig med at komme i gang med stilen adskildt. Det er en novelle. To personer der kender hinanden godt er i en periode langt væk fra hinanden. De holder forbindelsen vedlige blandt andet ved at skrive e-mails til hinanden. i løbet af perioden sker...
