Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 4581 til 4600 af 58387
-
Engelsk brevskrivningsnoter
ForumindlægHej med jer :D Jeg mangler nogle noter til, hvordan man skriver et korrekt engelsk brev. Altså sådan noget med, hvilket hjørne addressen skal stå i, om der skal være komma efter "dear", og hvordan man kunne slutte brevet osv. Alle råd bliver glædeligt modtagede! :-D taktak! -
Komma på engelsk!
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål og det lyder sådan: Skal man sætte komma foran "or" og "and" på engelsk? Eller deler de ord selv sætningen op? Jeg mener, hvis jeg nu har en lang sætning og den bliver delt op med "or" eller "and" skal jeg så sætte komma alli... -
Engelsk: hvad betyder...?
ForumindlægHej, er der nogen der kan sige mig hvad "the plot" betyder? (ordet er engelsk)mvh -
STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler
ForumindlægHej derude... Er der nogen af jer, der har besvarelserne til "STX Matematik A 27. maj 2014 - Delprøven uden hjælpemidler"? Vil i så gerne sende det? f´på forhånd tak :) -
Ang. Matematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2
ForumindlægJeg vil gerne lige meddele, at denne prøve: "Matematik B STX - Uden hjælpemidler - Prøve 2" på jeres portal kan være svært for rigtig mange at løse fejlfrit, inklusiv undertegnet, når dette sker: Jeg klikkede videre og noterede mig, at dette også forekommer på næste spørgsmål i prøve... -
engelsk :s
ForumindlægHej jeg skal skrive en stil på engelsk ud fra en tekst. Men er ikke helt sikker på hvad opgaven lyder på. Introduce the subject by giving a brief account of the insight into the mindbody relationship outlined in the texts. Jeg tror selv at man skal skrive noget om subjektet i en kort tekst, .... -
En der er god til Engelsk ?
ForumindlægEr der en der er god til Engelsk som kan hjælpe mig med abstract ? Min srp opgave, er historie og biologi. Jeg kan godt skrive det på Dansk men er ikke god til at oversætte til engelsk. :(. Hvis der er en der, vil hjælpe. Så mange taak, for jeg mangler stadig en del :(. -
DANSK EKSAMEN!
ForumindlægHej. jeg skal op til dansk eksamen og ville repetere lidt på billedanalyser, men jeg kan ikke finde noget ordentligt om: centralperspektiv, aksonometrisk perspektiv, isometrisk perspektiv, atmosfærisk perspektiv eller cavalierperspektiv.. derfor ville jeg høre, om der er nogle der ved noget om ... -
hjælp ti engelsk
Forumindlæghejsa! jeg har skrevet lidt engelsk på cirka en halv side, nogle der vil hjælpe mig og rette lidt i det? :-) -
engelsk AKUT
Forumindlægkan en eller andet plis god hjælpe mig med at rette mine fejl i engelsk -
Engelsk rettelse
ForumindlægHej Nogen der kan rette en lille engelsk opgave ud som jeg har skrevet? :) På forhånd tak -
Engelsk analyse
ForumindlægEr der nogle der vil være så dejlige at rette min engelsk analyse igennem :) -
Engelsk stil
ForumindlægHej! Er der nogen af jer som har skrevet en engelsk stil om loose Change? Mvh. Hadi -
Engelsk stil
ForumindlægHej er der nogen der god til engelsk der har tid til at læse en lille essay igennem? -
hjælp engelske outline
Forumindlæghej kan i hjælp mig med engelsk disposition vi fik som overemne Immunity men har i noget forslag til underemne tak -
engelsk rette?
ForumindlægEr der en, der kan rette min engelske stil på cirka 700 ord? -
Hjælp til rettelse af engelsk - haster :-)
ForumindlægHej - jeg har et engelsk essay, jeg meget gerne vil have rettet, hvis nogle kan hjælpe mig? :-) -
Engelsk stil!
ForumindlægHej er det en der kan rette min engelsk stil (ca. 450 ord)? Den er vedhæftet. Tak på forhånd! -
Vurdering på engelsk?? Hjælp
ForumindlægEr der nogle der ved hvad en vurdering hedder på engelsk? Skal bruge ordet i mit abstract. -
Tilstandssum på engelsk
ForumindlægHvad hedder tilstandssum på engelsk? EDIT: Og det skulle egentlig ligge i Matematik.
