Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 4761 til 4780 af 35503
-
ENERGIOVERFØRELSE! eksamen imorgen s:
Forumindlæghej, er der nogle der kender nogle gode FIF til emnet energioverførelse? forsøg, hvad man kan tale om? tak .. -
Hjælp til min old eksamen!
Forumindlægjeg er ved at læse herodots 1. bog om spliden mellem babarene og europærene.. Hvad er babarene difineret som? Ved godt hellenerene var dem fra hellas og perserne fra Persien, men hvad er barbarnen? :S -
24 timers eksamen, betyder?
ForumindlægVor drei Tagen hatte sie sich gemeldet. Sie sei für einige Tage hier, hatte sie gesagt, und ob er nicht Lust habe, mit ihr gemeinsam etwas zu tun unternehmen. Obwohl sie ihren Namen genannt hatte, begriff er zuerst nicht, dass sie es war. Doch wer sollte ihn sonst anrufen, ausser ihr rief ih... -
HJÆLP SØGES - EKSAME IMORGEN
ForumindlægHej, Ja, undskyld den store skrift - men det ret vigtigt. Jeg mangler kun 1 ting - et spørgsmål. ved statistikregning: Er fordelingsfunktionen da den samme som sumfunktionen? Sumfunktionen giver os S-graf af den kummulerede frekvens, men fordelingsfunktionen giver os søjlediagram. Alligevel h... -
2.g eksamen før jul
Forumindlæghej hvad er det for nogle eksamener man skal op til i til jul i 2.g eller hvad går de ud på. -
Rækkefølge i eksamen (mundtlig)
ForumindlægHej, Jeg skal op i dansk mundtlig her til sommer, og jeg har valgt at skulle analysere et billede, men jeg ved ikke helt hvordan det hele skal foregå. Med det mener jeg selve analyse-rækkefølgen, når det kommer til at analysere et billede, hvad ville være bedst at starte med fra start til slut? ... -
mat b eksamen opgave
ForumindlægLinjen m er bestemt ved y = 4x + 1. Bestem en ligning for den linje l, der går gennem punktet A(-2 , 3), og som er ortogonal på linjen m. Hvordan løser man den? -
Geografi skriftligt eksamen
ForumindlægHejsa. Jeg skal op i skriftlig geografi folkeskolen på tirsdag. Derfor vil jeg høre om i kender nogle sider hvor jeg kan forbedre og øge mine geografi kunstskabere. Evt. tests, prøver eller nyttige notater. Jeg kender www.geografi-tjek.dk Mange tak -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
FYSIK C EKSAMEN! HJÆÆÆLP
ForumindlægHej alle Hvad er stjernehimlen, hvordan er den opstået og hvad bliver den brugt til??? -
Eksamen - Danmark! Hjælp mig please...
ForumindlægHej derude.. Har lige trukket spørgsmål i historie og vil virkelig gerne have hjælp. Historie har aldrig været min stærke side og er virkelig nervøs. Jeg har trukket emnet: Danmark efter 1945. Og fået udleveret nogle bilag: 1. Nytårstale 87 - Poul Schlüter 2. Nytårstale 88 - også Poul S. 3. A... -
International økonomi - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver til International Økonomi? -
den naturlig logaritme eksam
Forumindlæghej hvad ´kan man fortælle i 20 min om den naturlig logaritme In(x) tak -
Eksamen - må de spørge om alt?
ForumindlægHej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse. -
Skriftlig eksamen - Hvordan gives karakter?
ForumindlægHej Hvis ens skriftlige matematik prøve har sine opgaver opdelt i en procentsat efter hvor meget de vægter Eksempelvis: Opgave 1 - 25% Opgave 2 - 20% Opgave 3 - 30% Opgave 4 - 15% Opgave 5 - 10% Hvor mange procent skal man så have regnet korrekt for at kunne forvente at bestå? Findes der en vejle... -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
Matematik eksamen A
ForumindlægVækst Du skal behandle lineær vækst, eksponentiel vækst, potensvækst og endvidere regressioner på lommeregner. regressioner på lommeregneren? Hvad menes der med det, jeg fortæller bare hvordan jeg laver nogle regressioner på lommeregneren - men hvad ellers? -
Kemi eksamen aug. 2005
ForumindlægNogen der har Kemi A niveau eksamensopgave svar fra august 2005? Tak! -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik lyder således: Du skal behandle differentialkvotient, herunder differentibialitet og differentialkvotient for funktionerne x^2 og tangentligningen. Jeg ved at jeg skal fremlægge bevis for sætning 1, bevis for tangentligningen og et eksem... -
Sagprosatekst til mundtlig eksamen!
ForumindlægJeg har trukket Anderledes Sagprosa og vil meget gerne have nogle forslag til gode artikler om indvandrer og homoseksuelle. Det må meget gerne være trykte avisartikler i evt. har arbejdet med i skolen! På forhånd tak :)
