Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 5141 til 5160 af 14099
  • geogrfi notat

    Forumindlæg
    hej hvor kan man finde notater til geografi for jeg fandt nogen biologi notater her på studieportalen i opgaver men kunne ikke finde nogen i geografi eller hvis nogen har
  • Eksamen skr. bio

    Forumindlæg
    En der vil kigge mine besvarelser igennem i min skr. biologi studentereksamen. Og måske komme med en karakter. skriv så sender jeg den. Takker
  • nettoprimærproduktion

    Forumindlæg
    Så er det biologi eksamen i morgen:-( spændende... nogen der har styr på hvilken betydning pH og vind har for nettoprmærproduktionens størrelse? jeg har selv styr på de øvrige faktorer
  • Stofopbygning

    Forumindlæg
    Nogle der kan forklarer mig, hvad stofopbygning er? Jeg skal skrive det i en biologi rapport, som skal afleveres i morgen tidlig. Den skal være på 8. klasses niveau gerne :) Mange tak for hjælpen!
  • haster

    Forumindlæg
    jeg skal op til biologi c her snart.. jeg ville gerne spørge om der er nogen der kan forklare mig hvad DNA er? og bakterie og virus.. mange tak på forhånd
  • synopsis

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op i At 2.4 på mandag . Fagene er biologi og psykologi og emnet er PTSD .Er der nogle der kan give mig nogle god råd? Tak på forhånd
  • Eksamen!

    Forumindlæg
    Jeg har haft biologi på b-niveau og skal op i det på mandag. Er der nogle, der kan give mig råd til, hvordan jeg kan opnå et 9 tal?
  • Bioteknologi/genteknologi?

    Forumindlæg
    Hej.. Sidder læser til biologi eksamen.. og har flere gang støt på ordene Bioteknologi og genteknologi. - Hvad er forskellen? eller er der overhovedet en forskel? - Rikke
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    hvilke fordele er der ved meget lys i skovbunden hvilke fordele er der ved meget varme i skovbunden og så hvad betyder dominere (genetisk) alstå fagbefrebet i biologi
  • Diskution? Hvordan?

    Forumindlæg
    Skal lave en diskution i min biologi rapport om fotosyntese og respiration, men aner ikke hvordan fanden jeg skal gøre det? Nogle råd?
  • måling af CO2-optagelse?

    Forumindlæg
    Jeg har en biologi aflevering, omhandlende CO2-optagelse i en fjord. Er der nogen der har forslag til hvordan man kan måle denne? mange tak på forhånd
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der kan komme med ideer om hvilke emner der spændende at skrive om hvis man vælger at skrive om biologi B og kemi A?
  • Osmose

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er midt i min første biologi rapport, og kan ikke lige komme på hvad det er osmose er inden for planter, håber der er en der kan hjælpe ;)
  • Osmose

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ?
  • Osmose

    Forumindlæg
    hej er der nogen der kan hjælpe mig med noget biologi? Jeg har lavet en graf ud fra et kartoffel forsøg men jeg ved ikke om grafen er rigtig ?
  • Eksamenssæt

    Forumindlæg
    Hej derude :) Er der nogen af jer, som har lavet et biologi eksamenssæt der omhandler fiskearter (karper) og noget med nogle smågrises foderforbrug?
  • haster

    Forumindlæg
    hej jeg er ved at lave en biologi rapport. jeg skal skrive noget om hvorfor der er varuationer i hvilepulsen.håber der er nogen der kan hjælpe mig her ude
  • Enhed eller ej

    Forumindlæg
    Er det korrekt, at man kun skal skrive enheder bag sine tal i fysik, kemi, biologi og så videre, men ikke i matematik?
  • SRP - Muskeltræthed

    Forumindlæg
    Hej Studieportalen. Har tænkt mig at skrive SRP i Biologi-Idtræt og skrive om muskeltræthed. Er der nogle der har nogle ideer til matrialer m.m på forhånd tak.
  • nv-eksame

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen, som kan forklare mig, hvordan nv-eksamen kommer til at gå. de fag jeg har i nv er biologi og fysik.