Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 5181 til 5200 af 14099
-
FEDME - AT
ForumindlægHey.. jeg har set at der er rigtig mange som skriver om fedme i biologi/psykologi.. Jeg synes ikke min problemformulering helt rammer en forudsigelse - hvordan har i gjor det? -
Spørgsmål til videre arbejde
ForumindlægEr der nogen der er nogle gode idéer til spørgsmål til videre arbejde ang. religion og biologi i emnet designerbørn herunder etik. og metoden PGD -
Fag - naturvidenskabelig
ForumindlægHej, jeg tænkte hvilken af disse nedestående fag mener I ikke er så meget "naturvidenskabeligt" - biologi - kemi -fysik - matematik - naturgeografi -
Hjælp :D
ForumindlægHej. Jeg har biologi på C-niveau og har en opgave om naturens katalysatorer for til torsdag aften. Er der nogle der har bare lidt forstand på dette evne? :) På forhånd tak! :D -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Rettelse af SRO
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Rettelse af bio/kemi
ForumindlægNogen der har tid til at rette min opgave idag? Den handler om åreforkalkning inden for fagene biologi/kemi.. -
Stofskifte hos mus
ForumindlægHej, er der nogle der har lavet biologi-rapporten: stofskifte hos mus? I såfald vil jeg MEGET gerne høre fra dem! -
Dumpe afsluttende fag.
ForumindlægJeg skal aflutte biologi her til sommer og får muligvis under 02, kan jeg så stadig få min studentereksamen i 3.g? -
Leishmania
ForumindlægSkal skrive en stx opgave i biologi om Leishmania. Er der nogen der har nogle guldkorn eller nogen gode sider ? på forhånd tak for hjælpen. -
problemformulering
Forumindlæghey, har valgt at skrive AT i biologi og historie om biologiske våben, men mangler seriøst inspiration til problemformulering. -
HJÆLP
ForumindlægJeg skal skrive en synopsis om krig, medie og teknologi... Hvad skal jeg gøre..? Nogen der har ideer til emne? Fagene er biologi og dansk.. -
Forsøg
ForumindlægKan man i biologi godt sige at nedestående regler er generelle for alle biologiforsøg? Forsøget skal være :Reproducerbart, indeholde en kontrolgruppe og have en afhængig variabel? -
hjælp haster ! aflevering til i morgen
Forumindlæghej, er der en sød person der vil hjælpe mig med et eksamenssæt i biologi ? jeg fik den i dag og skal allerede aflevere den i morgen, skriv til min indbakke plz : ( -
eksamen og metoder i religion
Forumindlæghej hej.. jeg ville høre om der er nogen der har været til eksamen i AT med biologi?? for så ville jeg høre hvad I sagde om metoderne i religion?? for jeg er ret lost.. -
menstraution
Forumindlægjeg skal op i biologi imorgen, og kan slet ikke forstår negative feedback. er der nogen der kan hjælp mig med at forklare det? tak på forhånd -
bb
ForumindlægHej SP Plejer man normal at får afleveringer i biologi c niveau ifølge skolereformer?? -
Eksamensspørgsmål bio niv c
ForumindlægEr der nogen, som har nogle eks. på eksamensspørgsmål i kost og fordøjelse, Genetik, Økologi til biologi niv C? -
økologi - fotosyntese
ForumindlægHej Jeg skal snart til biologi eksamen og skal lige have styr på det sidste. Spørgsmålet går på hvad en protongradient er? På forhånd tak! Signe -
fotosyntese/ respiration
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvorfor et traditionalt forsøg med vandpest i Biologi, ikke kan vise at planter laver respiration i alle døgnets timer?
