Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 5761 til 5780 af 40685
-
Dansk eksamen
ForumindlægHej Jeg er igang med at lave min disposition i dansk hvor jeg trak forbybelses området kortfilm. Jeg har derfor valgt kortfilmen Eksamen. Jeg er næsten færdig, og mangler kun 2 ting. Jeg skal finde ud af om der er nogle lag i, også mangler jeg noget at perspektivere til. Håber i kan... -
Fysik eksamen hjælp!
ForumindlægHej alle sammen, jeg skal til fysik eksamen her på mandag og fysik er ikke mit stærkeste fag, så jeg ville være taknemmelig hvis i gad forklarer mig teorien indenfor et par spørgsmål angående salte/ioner. Her er mine 3 spørgsmål: 1: Hvad er teorien bag forsøget "Elektrolyse af NaCl&q... -
Tysk eksamen haster!!!
ForumindlægHej, Jeg skal op i mundtlig tysk eksamen og har trukket weihnachten og teksten die weihnachtsfrau. Har læst teksten og har oversat de ord jeg ikke forstår, men jeg kan ikke rigtig få handlingen til at hænge sammen. Er der en der har læst den og kan giv... -
Oldtidskundskab eksamen
ForumindlægHejjjj Jeg skal til Oldtidskundskab c eksamen på tirsdag og er helt lost. Altså legit har haft lyst til at græde i de sidste par dage og ved ikke hvordan jeg skal komme igennem det. Føler der er så mange begreber man skal holde styr på og faget giver slet ikke mening for mig. Er der nogen som k... -
AT - eksamen
ForumindlægHej Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med at læse min synopsis igennem og fortælle hvad jeg mangler og hvorfor den ikke er god. Jeg skal nemlig op til AT eksamen i næste uge, det vil virkelig være en stor hjælp den er heller ikke særlig lang ;) Jeg er nemlig i tvivl om hvad jeg mangler, men se... -
Innovation - eksamen
ForumindlægHej :-) Min gruppe og jeg står og skal til eksamen i innovation. Vi har jo lavet vores projekt som skal forsvares. Kan det virkelig passe, at man i gruppen ikke må vælge det samme fokusområde at fremlægge om?? Er der andre derude der skal op i innovation som har fået denne information? Jeg syne... -
hjælp til AT eksamen!!!
ForumindlægHej alle Jeg sidder her og igang med at justere min AT fremlæggelse - Eksamen 3.g Jeg har om selviscenesættelse i det moderne samfund og hvordan moderne teknologi anvendes hertil. På nuværende tidspunkt har jeg inddraget Sigmund Freud og Christopher Lasch i et afsnit om narcisisme. Har i noge... -
eksamen: hjælp til synopsis
Forumindlæghej jeg har trukket eksamens tekts som jeg nu har 24 timers forberedelse. jeg trak emnet om "fra kold krig til kultursammenstød" jeg undrede mig bare, når jeg skal til at lave min synopsis, skal min hovedspørgsmål hedde "fra kold krig til kultursammenstød" eller skal det han... -
NV-eksamen
ForumindlægHej alle sammen! Jeg skal snart op til NV-eksamen, med overemnet svampe som problemer. Dét jeg er i tvivl om er hvordan man starter sin fremlæggelse (skal vare højst 5 minutter) eller hvordan man starter med at fortælle de ting man gerne vil snakke om. Er der nogle der kan gve mig nogle gode r... -
nf - eksamen
Forumindlæghej folkes derude er der nogen der kan hjælpe med at finde den røde tråd igennem vores problemstilling som er hvilken kosekvenser kan dårlig ernæring have? så vil det være en kæmpe stor hjælp.... jeg skal nemlig op til eksamen i næste uge. Og kan i evt se på den vedhæftet fil om den røde tråd ... -
Design eksamen
ForumindlægHej! Jeg ved jeg opretter spørgsmålet under billedekunst, men der er ikke en til design? Så jeg håber der er nogen der kan hjælpe alligevel. Jeg skal til Design eksamen på onsdag, hvor jeg skal presentere to kendte værker (i mit tilfælde, grafisk design og arkitektur). Jeg har lidt problemer, m... -
Biologi eksamen
ForumindlægHej :) Jeg skal til biologi c eksamen på mandag, og er næsten færdig med mine dispositioner, men der er nogle emner som jeg ikke rigtig forstår 100%.. så hvis der er nogle som ligger inde med dispositioner/noter af de her emner ville jge blive glad hvis i gad at sende dem :) Proteinsyntesen og ... -
Hovedspørgsmål eksamen
ForumindlægMangler hjælp til formulering af hovedspørgsmål til IØ mundtlig eksamen. Har om emnerne: Dansk økonomi, indkomstfordeling og økonomisk politik. Har udformet et redergørende, analyserende og vurderende spørgsmål. De ser således ud: Redegør for den danske indkomstfordeling kontra udenlandske i... -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at forberede mig til min mundtlige eksamen, men der er et af spørgsmålene, jeg er i tvivl om, da jeg ikke ved, hvordan min lærer vil have, at jeg skal redegøre for det. Spørgsmålet lyder: Der ønskes en kort redegørelse af cosinus, sinus og tangens. Jeg har skrevet det sådan s... -
hjæælp! Eksamens spørgsmål!!
ForumindlægEr der en der er super god til økosystemer?? Kan I hjælpe mig med disse eksamens spørgsmål??? Skitsere hvilke strækninger en å kan inddeles i, samt beskrive hvilke organismer der er karakteristiske for strækningerne - Kom herunder ind på de biotiske og abiotiske forhold. Redegøre for forholden... -
HJÆLP SØGES TIL LATIN EKSAMEN..?!
Forumindlæghej..jeg søger hjælp fra dem der har nogen noter til bogen Ludus, Catul el. bare nogen noter man kan bruge til eksamen..Har I nogen gode råd til latin eksamen ..Er meget nervøs..Hvis I har nogle noter, bliver jeg meget glad hvis i sender dem til min email:[email protected]åber I kan hjælpe m... -
Matematik eksamen A niveau
Forumindlægsom sikkert mange andre så skal jeg op i skriflig eksamen i matematik på A niveau på mandag. er der nogen der har gode noter der gerne vil dele dem med os andre? :) -
Læse op til eksamen - Mat A.
ForumindlægHejsa! Jeg vil gerne påbegynde mit arbejde med at læse op til den skriftlige eksamen i matematik på A-nivaeu (HHX). Normalvis får jeg 12 for mine afleveringer, men jeg er alligevel ret nervøs for eksamen. Den relativt korte tid, vi har til at løse opgaven, er det, der gør mig mest nervøs. Følgel... -
Skal bruge en som vil tage kemi eksamen for mig :)
ForumindlægSkal bruge en som vil tage kemi eksamen for mig :) -
mundtlig mat eksamen A
Forumindlægjeg læser op til eksamen men jeg mangler nogle få eksamenssørgsmål men jeg er i tvivl om hvilke beviser jeg skal vise. håber der nogen derude der kan hjælpe. 1) Gør rede for hvad det vil sige at en funktion er differentiabel og gør rede for regneregler for differentiable funktioner. hvis ...
