Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6061 til 6080 af 40403
-
Eksamen tysk
ForumindlægHej Jeg har trukket temaet KRimi Og har teksten Pendelverkehr, er der nogen som har haft den i timen, og dermed ligger notater ud, eller bare et resume af teksten Skal op imorgen, og ved virklige ikke hvordan jeg skal analysere teksten, please hjælp mig -
Tysk til rettelse
ForumindlægHar lige to ting små sætninger som I gerne lige må sige om er rigtige:1: Bolden kan altid med et strafslag erklæres uspillelig. Hvilke muligheder har spilleren så:Der Ball kann jederzeit mit einem Strafschlag für unspielbar erklärt werden. Welche Möglichkeiten hat der Spieler danach:2: Tegn på si... -
Tysk hjæææælp
Forumindlægjjj -
Tysk opgaver
Forumindlæg. -
tysk tekst
ForumindlægHej Kunne en lige kigge, og bare måske rette det værste i min stil ? 1)Die Gesichte handelt von ein Ich-Erzählerin, som nach dem Autobahn fährt. Sie hat es satt vorwärts und zurück fahren. Sie ist für interessanten Tramper suchen. Sie bestimmt sich für zu hause fahren. Aber plötzlich ein intere... -
DISPOSITION- TYSK !!!
ForumindlægHej allesammen er i totalt koma ( blank) kan slet ikke finde ud af lave en disposiotion skal aflever den på torsdag og mit overemne er Musik og under emne TOKIO HOTEL men ander slet ikke hvordan man skal lave den for det er første gang jeg laver og skal bruge den til folkeskolens afgangsprøve og ... -
Tysk - Hjælp Til Rettelse!?
ForumindlægHejsa! Jeg har en lille tekst jeg super gerne vil have en til at rette... PLEAS! Håber virkelig på lidt hjælp der ude!! Skriv her inde, og jeg sender den til dig. På forånd tak!!! -
Tysk rettelser?
ForumindlægIch habe eine Nutzer im Facebook, auf das ist gut Zeitvertreibung, indessen ich Benutze Facebook viel im der Schulstunde. Ich benutzen Facebook etwa 3-4 Stunden pro Tag, und mein Handy weil ich kaufe ein iPhone 5, mit mein Lohn von der Arbeit. Es tut mir Leid um, die Mädchen welche zugeschickt ... -
Tysk sætning
ForumindlægWo ist der Kugelschreiber? Hier ist er Er det "der" eller "den" -
Tysk tekst.
ForumindlægHej! Jeg har skrevet en analyse af Wir fliegen, og jeg tænkte på, om nogen kunne se den igennem og forklare mig mine fejl jeg har igennem teksten? -
Tysk foredag?
ForumindlægJeg skal have lavet et tysk foredrag inden i morgen om musik i tyskland, og jeg har ingen ide om hvad jeg skal skrive om. Tingene jeg skriver SKAL være fra en tysk hjemmeside. Nogle ideer? -
en sætning på tysk
ForumindlægUnd die ist fast vom Stuhl gefallen, als der Johannes in dem Aufzug ringekommen ist. jeg er i gang med at læse en tysk tekst, men forståd ikke denne sætning heltpræcis.. er der nogen der lige gider hjælpe med sætningen? -
Tysk Aflevering
ForumindlægHej Jeg har lavet en tysk aflevering, hvor jeg dog er lidt i tvivl om grammatikken. Der er ikke en venlig sjæl, som har lyst til lige at læse den igennem og se om jeg lige skal rette et par sætninger? Evt. bare overstrege fejlen, og så kan jeg selv prøve at rette ;) Det ville virkelig være en s... -
Tysk stil
ForumindlægEr der en venlig sjæl, som vil kigge min tyske stil igennem? -
Tysk hjælp d.12/6-14
ForumindlægHej Jeg skal op i mundtlig tysk. Jeg trækker en tekst torsdag d.12/6 og skal op til eksamen fredag d.13/6(24 timers eksamen) Jeg er rigtig bange for at jeg ikke forstår teksten jeg trækker d. 12/6 eller at der er noget jeg overser. Er der nogen der er gode eller nogenlunde til tysk som kunne t... -
genetiv (tysk)
ForumindlægHvordan siger man på tysk forældrenes underskift? Die Eltern des Unerschrift? -
Tyske sange
ForumindlægEr der nogen, der ved hvor jeg kan downloade tyske sange? Der er mange gode tyske kunstnere, som jeg så på Mtv i Tyskland, men jeg kender ikke navnene på dem. -
Tysk stil
ForumindlægHejsa jeg har en tysk stil, som jeg lige skal have rettet igennem, men da jeg ikke er så god til tysk, kunne det være dejligt hvis der var en, som ville tage et kig på den og rette den igennem! På forhånd tak! -
Tysk sætning
ForumindlægHej, jeg har brug for en som vil hjælpe mig med en tysk sætning. hvordan skriver jeg på tysk : Jeg henter avisen til dig, ellr har du den allerede. -
Brug for hjælp i Tysk
ForumindlægNogen der vil rette min tysk stil?
