Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6121 til 6140 af 61667
-
ENGELSK EKSAMEN
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen i morgen, men jeg kan høre og se at der allerede er mange der har været oppe? Det synes jeg lyder lidt underligt, da jeg også har det på A niveau. Er der nogen af jer som ved om det er den sammen opgave, jeg skal op til i morgen? Vores lærer vidste det ikke helt.... -
hjælp til matematik opgave
ForumindlægHej jeg ville gerne have hjælp til en matematik opgave, da jeg har svært ved opgaven og ved ikke hvordan jeg skal lave det, kan i give en god forklaring? -
Skr. Matematik
ForumindlægDer er skriftlig matematik prøve i næste uge... Så jeg ville høre om der var noget man måske skulle øve sig på for en sikkerheds skyld, i færdighedsregning? -
Kristendom eksamen
ForumindlægHey studieportal, har trukket 'korsfæstelsen' under kristendom til eksamen, men ved bare ikke hvad pokker jeg skal bruge som delemne eller fordybelsesområde. Jeg synes det er ret svært i forhold til, at det mere er et event end et emne som sådan.... -
Tysk eksamen..
ForumindlægHvad ville være godt at øve igennem og hvordan ville det være bedst (at øve det på, altså hvilke måder/metoder?), til den mundtlige tysk eksamen, for at kunne fiske en to cifret karakter (: (Undlad venligst 03:P)... -
Til eksamen på noter?
ForumindlægSom det lyder på overskriften, kan man gå på eksamen udelukkende ved at have læst noter til de givende religioner ? Hvad er jeres mening om det? -
Spørgeskema om matematik
ForumindlægJeg har et lille spørgeskema, det skulle ikke tage så lang tid at besvare.1) Kan du den lille tabel (alle tal fra 1-10)? Ja/Nej2) Kan du den store tabel (alle tal fra 1-20)? Ja/Nej3) Synes du, at det er nødvendigt at kunne den lille tabel? Ja/NejPå forhånd tak. -
dansk eksamen
Forumindlæghvordan foregår den mundtlig eksamen i dansk på A-niveau? (HF) -
Eksamen i Religion
ForumindlægHej jeg har nogle spørgsmål til eksamen i religion, for vi har ikke rigtig fået at vide hvordan den foregår. Vi har haft om buddhisme, jødedommen, kristendommen, naturtro og islam. Vi kører på ny reform, hvis nogen er i tvivl. 1. Er der nogen der kan give mig et eksempel på hvad der står på de p... -
Hjælpelærer i matematik
ForumindlægHej! Jeg søger en hjælpelærer til matematik på A-niveau i gymnasiet. Hvor kan jeg finde det? Hilsen Louise. -
Terminsprøve i matematik
ForumindlægHej allesammen... har været oppe i terminsprøve i matematik idag.. Og jeg fik den med Befolkningen i København, nogen som har haft den??? -
Matematik A!
ForumindlægHej Matematik nørder. Jeg skal have hjælp til en opgave jeg har vedhæftet som billede. Kan i hjælpe mig ? Jeg skal aflevere en opgave imorgen. Ida :) -
Eksamen i samfundsfag**
ForumindlægHejsa.Jeg skal til eksamen i samfundsfag (C) i morgen og ville lige høre om der er nogen, der har nogle gode tips eller erfaringer. -
HJÆLP!!! DANSK EKSAMEN...
ForumindlægHej jeg skal til dansk eksamen i morgen, så det kunne være dejligt med noget hjælp fra jer.. Jeg skal finde ud af, hvorfor de er så racistiske i kortfilmen valgaften?? Hjælp mig så hurtigt så muligt, tak på forhånd. :) -
Samfundsfag eksamen
ForumindlægHej samfundsfag 24 timer eksamen for man udleveret et stak bilag-- mit spørgsmål: må man gerne bruge nogen infomationer fra nettet ud over bilagene? -
Kernefysik til eksamen :/?!?
ForumindlægHej alle :) Hvis jeg trækker Kernefysik til eksamen, så kan jeg sagtens lave forsøget med radioaktive stråling samt bramseforsøget og halveringstid, ikke også :)? -
eksamen i engelsk?
ForumindlægHej! Har bare et lille spørgsmål...skal man op i enten skriftlig eller mundtlig eksamen i engelsk når det er på B-nieau? Eller kan man godt undgå begge engelskeksamener? Håber i svarer :) -
skr eng eksamen
Forumindlæghej, er der nogen der ved, hvad stiloplægget fra engelsk skriftligt eksamen sidste år (B-niv) var? -
Psykologi eksamen
ForumindlægJeg skal til psykologi eksamen på tirsdag, men jeg er lidt i tvivl om hvordan man forbereder sig bedst muligt. Min lærer siger, at man får to bilag, skal det ene bilag så være til analyse, mens det andet er til diskussionen? Til forberedelsen hvordan laver man så en god dispossition, hvor man k... -
HJÆLP TIL DANSK EKSAMEN
ForumindlægJeg har trukket "Døden og livet" til dansk eksamen, og jeg vil gerne arbejde og snakke om novellen "Manden i båden" af Per Olov Enquist. Jeg kan ikke finde teksten på dansk. Så jeg ville høre om der var nogen der havde teksten liggende eller ved hvor jeg kan finde den danske ...
