Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 6561 til 6580 af 40685
-
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
Latin eksamen, hvordan forgår den?
ForumindlægJeg går i første g, og jeg skal op i latin her den 16. Det er virkelig en ond drøm der er blevet virkelig, at skulle op til den! :(Hvis der er nogen der har overstået den, vil i så ikke fortælle hvad der egenligt er man skal, altså læse op osv?Og hvad man skal få trænet etc, hvis man nu som mig, ... -
eksamens aug-sep 2005
Forumindlæghey..jeg vil bare hører om der er nogen der har besvarelsen af eksamenssættet aug-sep 2005? tak -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
Ældre tekster - eksamen
ForumindlægJeg skal som alle andre 9. klasser op i mundtlig dansk. Har trukket et område under overskriften "Ældre tekster med gammelt sprog", hvor følgende tekster er opgivet: "Romeo og Julie" (uddrag - anden akt, scene 2) af William Shakespeare, 1594 "Kong Lindorm" (event... -
Gode råd til eksamen
ForumindlægHej Jeg skal op i biologi C d. 12 og er ret nervøs.. Har I nogle gode råd til mig? -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNår man har trukket drama - kan ens selvalgte oplæg også være en video/musik video, eller en kort film? -
Engelsk A Eksamen skriftligt
ForumindlægHej søde mennesker :) Hvis nogen af har lyst, så må i meget gerne læse min engelsk stil igennem, og gerne vurdere, hvor meget den lægger på? Tak på forhånd :) -
Tysk Eksamen - Perspektivering?
ForumindlægHej Jeg skal op imorgen - har 24 timers forberedelse - i en tekst i temaet "tyskland i 30erne". Det er en rigtig fin tekst, den handler om to mænd som er venner, den ene er jøde, og den anden har lige meldt sig ind i NSDAP. Man hører så deres alvorlige samtale om hvorfor den ene har mel... -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
Spansk eksamen - talepapir
ForumindlægHej Studieportalen. Jeg tænkte på om der også var en venlig sjæl som ville kigge på mit talepapir :) ? Mit emne er Violencia. Talepapiret er vedhæftet :) -
Mundtlig eksamen 07
ForumindlægHej. jeg er i gang med at læse op til matematik. jeg har fået afvide at man skal øve den selvstændige fremlæggelse af de enkelte delområder (indefor hele pensum, man kender ikke spørgsmålene, men må forberede alle de muligheder, som man kan forestille sig) Hvor omfattende er de her delområder? E... -
engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHej alle sammen ! Vil høre om der er nogle herinde som har gode noter til emnerne immigration og Hooligans? altså tekster som i har analyseret bare et eller andet på forhånd tak -
AT-eksamen mandag!
ForumindlægHej alle sammen Så vil jeg lige prøve, som så mange andre, om der ikke er en der ville være interesseret i at hjælpe mig til med metoder? Jeg skriver i Biologi & Historie og organtransplantation, og jeg synes ikke jeg har andre metoder end empiriske undersøgelser og synes bare det virker ret tam... -
Eksamen - Danmark! Hjælp mig please...
ForumindlægHej derude.. Har lige trukket spørgsmål i historie og vil virkelig gerne have hjælp. Historie har aldrig været min stærke side og er virkelig nervøs. Jeg har trukket emnet: Danmark efter 1945. Og fået udleveret nogle bilag: 1. Nytårstale 87 - Poul Schlüter 2. Nytårstale 88 - også Poul S. 3. A... -
International økonomi - eksamen
ForumindlægHej. Er der nogle der ved hvor man kan finde gamle eksamensopgaver til International Økonomi? -
Eksamen - må de spørge om alt?
ForumindlægHej.. Jeg er ikke helt klar over, om lærer og censor må spørge om alt i pensum i løbet af den dialog man skal have sidst i eksaminationen, eller om de kun må spørge om det der vedrører emnet man har trukket? Jeg har prøveform a med 24 timers forberedelse. -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHej Et af mine eksamensspørgsmål til mundtlig matematik lyder således: Du skal behandle differentialkvotient, herunder differentibialitet og differentialkvotient for funktionerne x^2 og tangentligningen. Jeg ved at jeg skal fremlægge bevis for sætning 1, bevis for tangentligningen og et eksem... -
Tips for fysik eksamen? Tak.
ForumindlægSkal op i morgen, er der nogen som har?, Tak på forhånd -
FIGUR, biologi b eksamen
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe med med at forklare hvad denne figur går ud på???? Tak på forhånd :-)
