Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7041 til 7060 af 65692
-
HJÆLP TIL MATEMATIK AFLEVERING
Forumindlæger der nogen som kan hjælpe mig med denne opgave.. en funktion f er bestemt ved f(x)= (0,12x^2)- (0,01x^3) grafen for f har netop 2 tangenter med hældningskoefficient 0,45 beregn koordinatsættet til røringspunktet for hver af tangenterne og bestem en ligning for hver af tangenterne... håber d... -
Egyptisk matematik
ForumindlægJeg har fået et spørgsmål om, egypterne havde en forbindelse mellem deres konstruktioner(eks. pyramider) og astronomi. Det skal være i et matematisk perspektiv Jeg vil derfor spørger om der er nogle der har nogle links, har søgt på google, men har ikke rigtig fundet noget der svarer på dette. :... -
Hjælp til matematik opg.
ForumindlægEn nedslagskraters størrelse afhænger af den energi, der bliver udløst ved nedslaget. Sammenhængen beskrives ved formlen: Y= K * x^(1/3) En forsker studerer to forskellige kratere. Det ene krater har en diameter, der er 20 % større end det andet. Hvor mange procent større var energien, der blev... -
Matematik - skravering
ForumindlægHej. Jeg skal skravére 20% af en figur. Der er 30 trekanter i figuren. Hvordan regner jeg ud, hvor mange som skal skravéres?Mvh. tonni -
Matematik spørgsmål.
ForumindlægHey Jeg har en opgave som jeg ikke helt kan finde ud af at beregne, er der nogen der vil hjælpe mig?1. Containeren tømmes seks gange om året. - Vurder, hvilken af de to containere der bedst opfylder skolens behov. Der står ikke mere.. og jag kan ikke finde sammenhængen?Mvh. Tonni -
IØ og ER eksame
ForumindlægEr der nogen der har nogle godt fif til hvordan man klarer International økonomi eksamen bedst og erhvervsret? hvad er vigtigt? -
Eksamen imorgen!
ForumindlægJeg skal til old eksamen imorgen. Er der nogen der har et godt råd eller to? Hvad skal man lægge vægt på osv... -
mundtlig eksamen?
ForumindlægHvordan foregår en mundtlig dansk eksamen? skal man bare analysere/fortokle den trukne tekst, eller skal man også læse en passage op? -
HISTORIE EKSAMEN!
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig hvordan historie eksamen forgår?? Jeg ved intet... -
Selvstudie - hvilke karakterer gælder?
ForumindlægJeg går i 2.g og har lige fået privilegiet af at færdiggøre matematik A før tid, dvs. at jeg tager min matematik A eksamen i slutningen af 2.g. Men jeg er lidt usikker på hvilke karakterer der vil gælde. Er det udelukkende de to eksamenskarakterer? Eller kommer mine 2.g årskarakterer også til at ... -
Matematik disposition??
ForumindlægHey. Hvor synes I en matematik disposition skal se ud/ indeholde???:) -
hjælp til matematik rapport!!!!
ForumindlægHej Jeg har brug for hjælp til min matematik rapport. Jeg vedhæfter filen tak på forhånd -
'Den stærkeste' af August Strindberg - Dansk skriftlig eksamen
ForumindlægKære Studieportal.dk-brugere Så har vi været til skriftlig eksamen, men jeg er meget i tvivl med min besvarelse - er der ikke nogen venlig sjæle, der har lyst til at læse den igennem og eventuelt vurdere den på skalaen? På forhånd tak... -
eksam imorgen
Forumindlæghej der står i min eksam spørgemål at jeg skal fortælle om hvordan man kan følge rstgælden på et annuitetslån hvad mener de med den sætning / hvad skal man gør -
NV Eksamen
ForumindlægSkal til nv eksamen i morgen og er lidt i tvivl om hvad det er man snakker om i de første 5 minutter man er derinde. Det kunne være dejlig hvis i kunne give et eksempel på det : ) -
Matematik - emne/fremlæggelse/sjov matematik
ForumindlægHej hej\n\nJeg skal (ligesom resten af klassen) fremlægge i matematik i ca. 10 minutter om et eller andet matematik. \nVi har fået at vide at det kan være et bevis, eller et spændende/sjovt matematikproblem - det er vist kun fantasien som sætter grænsen.. Er der nogen der nogle forslag til sådan ... -
Hvad er regression i matematik?
ForumindlægHvad er regression i matematik? -
hjælp til eksamen MEGET VIGTIGT!!
ForumindlægHej med dig/jer jeg skal op i datalogi-eksamen i næste uge. mit spørgsmål er så om, hvordan foregår eksamen?. hvad skal man til eksamen? osv. eller kunne du sende en link til mig om eksamen. på forhånd tak. -
Hej er der nogen der vil se min skriftlig engelsk eksamen på A niveau igennem?
ForumindlægThe short story “In the National Gallery”(2007) by Doris Lessing is about an I person and a man in the sixties who is reminded of his unattainable love from his youth when he sees a young French girl who is like the girl he loved. In the text we are dealing with a first person narrative who is t... -
2.g matematik
ForumindlægHej alle Jeg går i 2.g og har matematik på a niveau. Derfor ville jeg høre om der var nogle der havde tid og lyst til at hjælpe mig engang i mellem med nogle opgaver, da jeg har lidt svært ved det. :-) Ville være rigtig lækkert.. venlig hilsen Simone..
