Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 7061 til 7080 af 65692
  • Mundtlig eksamen..

    Forumindlæg
    Hejsa.. :) Er der nogle der ved hvilken dato de mundtlige eksamens tider bliver frigivet?
  • Historie + Matematik..?

    Forumindlæg
    Hej alle på SP.. Er der nogen der har en ide til hvad jeg kan vælge, der kunne når jeg skal have fagene matematik og historie..? På forhånd tak for jeres ideer/hjælp..
  • Biologi eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står og skal op til biologi eksamen her om en lille uge - og tænkte på om der mon skulle være nogen der lå inde med noget lignene det man vil kunne trække til eksamen. Jeg er 2g'er - altså ny reform - ved ikke om der er forskel i forhold til gl. reform.. Eventuelt nogen der har nog...
  • Hjælp til 24-timers eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg går i 2.g, og skal trække emne til 24-timers fysik eksamen imorgen, hvor den ene halvdel går ud på at lave en præsentation af emnet, mens den anden halvdel er en samtale med eksaminator. Er der nogle som har været oppe før, og har nogle gode forslag til, hvad der er godt at gøre? Eller e...
  • Datalogi eksamen!

    Forumindlæg
    Hej :) Vi er omkring 4 personer der læser Ha(mat) på CBS og har brug for hjælp til datalogi eksamen. Vi vil gerne have hjælp til vores kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling hvor programmet skal skrives i C++. På forhånd tak :)
  • Eksamen :o

    Forumindlæg
    Hej, jeg er færdig med naturvidenskab i grundforløbet i 1g og skal nu op til en aflsuttende eksamen i emnet vand. Og kunne godt tænke mig, at høre om nogen har været op i det samme emne til naturvidenskabs afsluttende eksamen? - og eventuel kunne komme med gode råd og hvad jeg især skal forbere...
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej ! jeg er ved at forbedre mig til tysk eksamen , men jeg er lidt nervøs for at jeg ikke har øvet mig på det jeg skulle.. Kan I give mig nogle råd på hvad det ville være bedst at øve sig på, op til eksamen ? På forhånd tak !! :D
  • Hjælp til matematik ( matematik i anvendelse )

    Forumindlæg
    opgaven ligger i filen under
  • Eksamen psykologi

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen psykologi c . Det har jeg aldrig prøvet. Er der nogen der har lyst til at fortæller hvad det går ud på hvad kan man trække og hvordan jeg griber det an
  • Engelsk Eksamen!!!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen om 2 uger og min skriftlige engelsk eksamen kommer til at tælle en halv, da jeg også skal have det næste år, men den opgave som de udlever er det en opgave som er splinterny fra 2006 eller er det en opgave som er blevet brugt fra nogle år siden?
  • dio eksame = -1 eksame til sommer??

    Forumindlæg
    Ja som overskriften siger så er jeg den heldige vinder af et stk. dio eksame, har hørt at det betyder jeg jeg skal op til en mindre eksame til sommer. Passer det?
  • Matematik Aflevering

    Forumindlæg
    Er der nogen der ville hjælpe mig med min matematik aflevering?
  • Eksamen - Terminologi! Hjælp!

    Forumindlæg
    Så nærmer eksamen sig og jeg skal op i religion på c-niveau. Vi har fået udleveret et ark med hvad vi vil blive bedømt på, og vi skal eksempelvis have styr på de religionsfaglige terminologiske udtryk. Kan I give mig en opsummering på disse? Håber på et hurtigt svar. På forhånd tak. :)
  • kemi eksamen

    Forumindlæg
    Skal til eksamen her d. 19! 1g. c niveau!tænkte om nogen havde lidt notater de ville sende!
  • Datalogi eksamen

    Forumindlæg
    Hej...jeg skal til eksamen i datalogi i næste uge, og tænkte på om der var nogen der muligvis havde nogle gode noter som de ville dele med os andre..:)
  • HJÆLP SKAL TIL EKSAMEN IMORGEN

    Forumindlæg
    Jeg skal til mundtlig spansk eksamen i morgen, og kunne godt bruge en til at læse mit oplæg igennem. Er der en der ville have lyst til at hjælpe mig?
  • Eksamen den 29/5-2007

    Forumindlæg
    Jeg har været til mat. eksamen 1 årig skriftlig, er der andre der har det? og har de så svarende på opgaverne? så man kan få en fornemmelse for hvordan man har klaret det.
  • Hvor er alle matematikerne henne ?

    Forumindlæg
    Hvor er alle matematikerne henne når man har brug for hjælp ?
  • Konkurrence Matematik!

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne øve mig til konkurrence matematik. (Altså til konkurrencer som Georg Mohr, NMC, IMO, Baltic Way, osv.) Inde på georgmohr.dk er der en del læsestof(Bl.a. noter og gamle konkurrencer), men jeg savner noget mere. Er der nogen som har nogen gode idéer?
  • Eksamens kortfilm

    Forumindlæg
    Hej, Jeg er en 15-årig dreng som snart skal til mundtlig eksammen Jeg har trukket opvækstsvilkår og kortfilm. Er der nogen der har ideer til kortfilm som jeg kan bruge