Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 7081 til 7100 af 40685
-
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
hjælp til fysik eksamen solen og stjernerne
Forumindlæghej, skal op i fysik i morgen og har trukket solen og stjernerne mit spørgsmål lyder: du skal give en mundtlig præsentation af emnet solen og stjernerne stikord: solens størrelse, sammensætning, energiproduktion og effekt. Hertzsprung-Russel diagrammet, stjerners udvikling, galakser... -
Eksamen (C niveau)
ForumindlægJeg kan komme op i følgende emner: 1. Det gode liv Hvordan skal vi forstå begrebet "Det gode liv"? Hvad er socialiseringens forudsætninger for et godt liv, hvordan og hvorfor forsker sociologerne i det, hvordan står det til med sociale forskelle i Danmark? Hvilke bud på det gode liv f... -
Hjælp! Jeg har eksamen i morgen!
ForumindlægHej. Jeg kan ikke svare på alle spørgsmålne om Dansk Supermarked Group og samfundsfag, Svar på nogle af dem hvis I ikke kender svare som mig. Please! Jeg ved godt at der er mange spørgsmål ;( Klassesamfundet: 1. Hvilken betydning kan den viden om klassesamfundet få for Dansk Supermarked Grou... -
3g eksamen, hvilke fag?
ForumindlægHej. jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man skal op i et c-niveau fag i 3.g? går der et rygte om på mit gymnasium. Virker dog ikke til nogen er sikre? Er jo rart at vide når man kun har 1 c-niveau fag. -
venstre og højre idag eksam
Forumindlæghej socialisterne er det dem til højre liberalister og konvertisme er det dem i venstre -
Eksamens analyse hvorledes?
ForumindlægHej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det -
Eksamens spørgsmål til mundtlig MatB
ForumindlægVille blive voldsomt glad, hvis der sad en derude som kunne hjælpe mig lidt. 3) Vækstmodeller Gør rede for den eksponentielle vækstmodel. Forklar betydningen af konstanterne i forskriften. Du skal også gøre rede for bestemmelse af fordoblings- og halveringskonstant. 4) Vækstmodeller Gør red... -
FSA Fysik og kemi Eksamen.
Forumindlæg*Slettet* -
Eksamen i morgen mangler to tekster
ForumindlægJeg står lidt i den situation, hvor jeg skal op til latin i morgen og mangler stadig oversættelser til 2 tekster som er : En dejlig siesta af Ovid og Kom og hjælp mig af Catul Jeg vil dermed bare høre om der nogen der sidder inde med nogle oversættelser i de to tekster da jeg ikke har tid til a... -
Skriftlig eksamen a - regneregler
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at repetere matematik, da jeg på torsdag skal op i det. Mit spørgsmål er, hvilke regneregler skal jeg kunne til delprøve uden hjælpemidler? Jeg ved jeg skal kunne - Logaritme regneregler - Regneregler for differentialkvotienter - Regneregler for integration -Regl... -
Hjælp...til skriftlig eksamen i dansk
Forumindlæghej... er der ikkenogen der har en analysemodel til henholdsvis noveller, eventyr osv som de vil dele med mig og andre. Jeg ernemlig elendig til at skrive stile........ og især analysere og fortolke -
SKAL TIL EKSAMEN OM EN TIME::SÅ HJÆLPPPPPP!
Forumindlæger lige kommet i tanke om at jeg ikke er klar over om man skal daterer templer...skal man det? og i så fald hvordan...? personligt tror jeg kun at man skal fortælle om det er dorisk el. ionisk og detaljerne, men det skal man vel også ved skulpturer hvor man samtidig skal daterer det...vrøvler..... -
hjemmefra skrevne notater til eksamen
ForumindlægMin kæreste har lige fortalt mig at man må have alle de noter som man har skrevet derhjemme, med ind til esaminationen. Passer det? VI har på vores skole fået at vide at det kun er til forberedelsen vi må have vores noter. -
Fransk skriftlig eksamen????
ForumindlægHEj :D Må man godt, tage gamle fransk stile, til skriftlig fransk???????? :D:D:D:D:D:D -
Dansk mundtligt eksamen - DRAMA
ForumindlægNu har jeg brugt omkring 3 dage på at finde et manuskrift eller et teaterstykke som jeg skal kunne perspektivitere romeo og julie. Jeg kender bare ikke et dansk stykke, og har virkelig svær ved at finde mit oplæg. Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvis ikke det er muligt kan jeg så bare vælge et a... -
Eksamen (Verfluchte Ferien) HJÆLP :)
ForumindlægJeg har lige trukket teksten "Verfluchte Ferien" af Hansjörg Martin. Så jeg ville bare høre om der var nogen herinde der kendte teksten og havde nogle "guldkorn"...? Ville være en stor hjælp :) -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Eksamen - trak solsystemet.
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der har nogle gode råd eller nogle tip til hvad der er en god ide at fortælle om? på forhånd tak. -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd!
