Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 7681 til 7700 af 58387
-
Billede til eksamen
ForumindlægJeg afslutter dansk her på onsdag. Min lærer har sagt, at man godt kan trække et billede i forbindelse med en tekst. Hvordan inddrager I et billede til eksamen? Jeg tænker på dispositionen. -
dumpet Engelsk B
ForumindlægHEj jeg har engelsk på B. jeg fik 00 og 02 i årskarakterne.. og var op i skrf. engelsk, men jeg tror jeg får 00.... mit snit er ca. 7,3, og jeg vil læse til tandlæge, som kræves Engelsk B.. Hvad skal jeg lave?? -
Hvad hedder en linje på engelsk?
ForumindlægHej Jeg er igang med at skrive et essay og skal lige henvise til linje 65. Hvordan skriver man linje på engelsk. Skriver man Page 9, line 65? -
opbyggelse af engelsk stil?
Forumindlæghej, jeg går i 10. og synes det kunne være fedt hvis der nogle der ville give nogle fifs i hvordan man opbygger en engelsk stil. Der mener jeg et essay -
Engelske domstole/retssystem
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig med en beskrivelse af de engelske retssystem/ domstole HAR søgt via google og wikipedia og mange andre mulige og umulige hjemmesider. -
Privatundervisning engelsk - Århus/omegn
ForumindlægHar du brug for hjælp med dine mundtlige og/eller skriftlige færdigheder på engelsk? Jeg har en bacheloruddannelse i engelsk erhvervssprog og kandidateksamen i engelsk juridisk oversættelse og engelsk tolkning. Desuden har jeg 2 års erfaring som oversætter på freelancebasis. Jeg vil tilpasse unde... -
Nogle der vil rette en engelsk aflevering?
ForumindlægEr der nogle der vil rette min engelsk aflevering? Kan sende over mail hvis det er. Den skal afleveres her i aften kl. 23.30 :) Så det haster -
Tidligere eksamensopgaver engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der ved hvor jeg kan finde de tidligere engelsk eksamenssæt (del 1) samt facit? Ville være til stor hjælp :) -
FSA - Mundtlig engelsk
ForumindlægHej alle :-) Jeg skal op til FSA i mundtlig engelsk tirsdag. Jeg har afleveret et oplæg/disposition om 'Gun violence in the USA'. Og et af mine hovedspørgsmål hedder "why so trigger-happy?", og nu er mit spørgsmål så: Hvor pokker finder man nogle amerikanske holdninger/meninge... -
PLZZ KIG HER .. Engelsk aflevering..
ForumindlægPlzzz.. Hvem vil gerne kigge på min engelsk aflevering??? det er en artikel, der burde ikke være de store fejl, ville virkelig være godt.. det haster en smugle, da den skal afleveres i morgen, håbe nogle der har tid og gider bruge mindst 10 minutter af deres tid, til at kigge den igennem, & evt. ... -
terminsprøve i engelsk hvordan det foregår ??
Forumindlæghejsa. Jeg vil høre om nogle af jer, som kan fortælle mig om terminsprøve i engelsk hvordan det foregår får man en opgavehæftet til engelsk eller skal jeg lytte til bånd? -
"Se også" på engelsk?
ForumindlægFindes der en forkortelse på "se også", på engelsk? :-) -
Engelsk oversættelse af Normandiet
ForumindlægJeg har fået en engelsk oversættelse for til imorgen. Jeg har oversat det, men vil gerne have nogen til at se på den, og finde eventuelle fejl. Jeg har oversat dette: Men midt i disse hyggelige ferieaktiviteter forestillede vi os, hvordan denne strand må have set ud for 40 år siden, hvor en englæ... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej Alle. Jeg skal op til fysik eksamen her på torsdag. Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal læse op? Vi har i alt 5 emner, hvor to af dem er små. Jeg har prøvet at fordele dem ud på dagene, men problemet er, at jeg skal noget hele søndagen og tirsdagen. Har i nogle gode metoder til a... -
eksamen B-niveau
ForumindlægHejsa nogen der ved, hvor meget forberedelsestiden er til eksamen på fysik B-niveau, og om læren må give os eksamens spørgsmålene noget tid før.. sådan var det nemlig til kemi og matematikeksamen sidste år. Vi fik spørgsmålene afvide og så skulle vi ellers bare terpe dem igennem. Håber på et sv... -
Eksamen: normalsider
ForumindlægHej allesammen Jeg er igang med at finde tekster til min synopsis til eksamen, men har glemt at spørge hvor mange tegn en normalside er. Er der nogen der ved hvad man bruger i 9. klasse? Har selv klikket mig lidt rundt, men kunne ikke finde noget.. Tak på forhånd :) -
Blækregning til eksamen?
ForumindlægHey alle. Nu skal jeg snart til eksamen i mundligt matematik (for første gang) Må man tage sine blækregninger med, altså dem der er rettet? Jeg tror ikke selv at man må, men det skader vel ikke at spørge ;D Hilsen Camilla -
kultur eksamen
ForumindlægHej. Jeg er igang med 24 timers eksamen og har brug for lidt hjælp. jeg skal skrive om veldærdsstaten og skal altså ha alle fagene med ind i min synopsis nogle som har nogle gode forslag især til religion og historie.. -
kemi eksamen..
Forumindlæghey.. Jeg skal op til kemi eksamen efter jul, på c niveau. Så ville lige høre om nogle af jer har været oppe i det, og hvis ja hvordan foregik det.. mener med hensyn til da i skulle vise forsøget osv.. hva gjorde i.. :-) -
Tysk eksamen?
ForumindlægHey... står og skal til tysk eksamen(gym) nu her, men er blevet i tvivl om hvor længe jeg skal bruge på at relaterer efter jeg har snakket om den trukne tekst? Og er det bedst at relatere til en anden tekst jeg har læst eller noget i samfundet/egne erfaringer?På forhånd tak :)
