Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 7801 til 7820 af 176851
-
Dansk skriftlig fremstilling
ForumindlægHej, skal til dansk skriftlig fremstilling i morgen. Har I nogle gode råd til hvordan jeg fx. kan skrive en god erindring eller novelle? -
Skriftlig engelsk - FSA
ForumindlægHej :) Jeg skal til terminsprøver her i januar. Men jeg har ingen anelse om hvad engelsk skriftlig går ud på.. Er der nogen der ved det?? :) -
Skriftlig biologieksamen august 2009!
ForumindlægHej! Er der en som ligger inde med besvarelsen af den skriftlige biologieksamen august 2009, som gad at ligge den herind? Det ville være en kæmpe hjælp! På forhånd tak. -
Skriftlig Dansk 2010 STX
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig dansk og ville vide lidt om hvordan man forbereder sig. Der er vel ikke så meget man kan gøre, udover at have styr på perioderne. Hvilke perioder er de vigtigste? Hilsen -
Dansk skriftligt STX 2010
ForumindlægHej. Jeg ville høre hvad de skriftlige dansk prøver handlede om i år - 2010? Og om der nogle der har opgavesættet? Hilsen -
Skriftlig dansk forberedelse
ForumindlægHej. Jeg skal op i skriftlig dansk og ville vide lidt om hvordan man forbereder sig. Der er vel ikke så meget man kan gøre, udover at have styr på perioderne. Hvilke perioder er de vigtigste? Hilsen -
Potensfunktion, konstanterne a og b, x^n
ForumindlægDette er mit udkast til den mundtlige eksamen, se vedhæftet spørgsmål og svar. Kom gerne med svar, jeg er meget i tvivl angående differentiationen af x^n. -
MUSIK eksamen i morgen!!!!!
ForumindlægHey.Vil høre om der tilfældigvis er en eller anden der ligger inde med fede noter til Mozarts klaversonate nr. 17 (1. sats) fra 1789?Eller beatles: A long and winding road?Ellers er jeg interesseret i noter om sonater i det hele taget.. Jeg har nemlig ligget syg i perioden, hvor de andre har fået... -
DANSK BEGREBER! HJÆÆÆÆLP EKSAMEN
Forumindlægheeeej jeg har en vigtig mappe fyyyyldt med ting, men jeg mangler begreber, jeg har kun impressionisme fra det moderne gennembrud. Jeg skal op i prøveform A, så jeg kan jo også komme op i 90'erne, romantikken, avisen eller en kortfilm, har i så nogle begreber der er viiiildt gode, som ka... -
Underemne til engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægHey. Jeg søger ideer til underemner. Mit overemne er "making a difference", tænkte noget med #metoo men jeg har skrevet om det på dansk og synes derfor det kan være svært, at tilegne mig ny viden med engelske kilder. Nogen der har andre ideer? På forhånd tak! -
Opgavesæt, stx eksamen 2011 b-niveau
ForumindlægHej. Er der nogen der ligger inde med opgavesættet fra b-nivaeu eksamen sidste år? Så vil jeg meget gerne se det. På forhånd tak :-) -
Kemi reaktionsprodukterne???
ForumindlægJeg har problemer med min sidste opgave i min aflevering!!!! vil meget gerne have noget hjælp til den hvis nogen har forstand på kemi! :) Se vedhæftet dokument -
Eksamen
ForumindlægHej Allesammen Jeg skal til eksamen i NV i næste uge.. jeg skal skrive en rapport, men har lidt problemer med teorien, så jeg ville hører om i kan svarer mig på Energi der har relation til varmekapaciteten og isens specifikke smeltevarme Beskrivelse af omregning fra strøm til effekt Je... -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til den mundtlige mat-eksame d. 9/6. Jeg er ved at "terpe" mit mat igennem. Så jeg tænkte på, om der ikke var nogle herinde som har nogen/en masse 10.-klasses mat-notater. Det vil jeg sætte stor pris på hvis i gad sende til min email som er,: [email protected]... -
Eksamens hjælp?
ForumindlægJeg skal analysere novellen "tudsen og muldvarpen" af Aage Brandt til eksamen på tirsdag. Er der nogle der har læst den og eventuelt kan komme med nogle idéer til hvad man kan fortælle om den og hvad i synes er væsentligt for novellen ? Ellers kunne jeg også godt tænke mig at vide hvad ... -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal lave en dansk synopsis til min 9. klasse eksammen Mit fordybelsesområde er ''På kanten af samfundet''. Og derfor valgte jeg babyshampoo, fordi det omhandler meget om børneporne. Jeg skal finde en tekst at perspektiverer til, og det kunne jeg godt bruge lidt hjælp til. Jeg... -
Eksamen!
ForumindlægHej alle ! (: Jeg går i 9. klasse, og skal lige straks til eksamen i dansk. Jeg er i gang med at skulle lave en synopse, men er lige pludselig blevet i tvivl om hvordan det skal stilles op? Overskrifter, underoverskrifter osv. (Jeg har valgt teksten Døvens Dør) Håber nogle kan hjælpe! (-: -
Hjælp til eksamen
ForumindlægHej, i min biologi eksamen skal jeg redegøre for et forsøg også komme ind på emnet fx DNA. Jeg skal med afsæt af min viden om emnet redegøre om et førsøg jeg har lavet, også komme ind omkring fx på hvad DNA og enzymer er, hvordan stiller jeg det op i en fin orden? Og får det til at gå igennem en ... -
Hjælp til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg er under 24 timers forberedelse til eksamen i morgen. Har trukket følgende: Bladets opbygning. Transport-system, energistrøm, CO2-regnskab samt respiration. Giv en redegørelse for ovenstående emne med udgangspunkt i vedlagte materiale. Nogen som har lyst til at hjælpe mig? evt mod be... -
Spansk eksamen gennemlæsning!!!
ForumindlægHej med jer alle Skal op i mundtlig spansk i morgen og ville blive rigtig glad hvis der var nogen som kunne give mig noget feedback på mit oplæg! Tusinde gange tak på forhånd! Oplæget kommer nedenfor: Tema: Los niños desaparecidos Artículo: La búsqueda de un herm...
