Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 8021 til 8040 af 23878
-
Diskutere?
ForumindlægNår man skal diskutere i historie er det så i datid man gør det og er det ikke det samme som en redegørelse? -
Det haster danske synopsis!
ForumindlægHej alle Jeg har været oppe at trække mit fordybelsesområde i fredags, (altså det jeg skal komme op i, i dansk mundtlig eksamen.) Jeg trak "Provokatører gennem tiden/ provokation", og så herunder "andre udtryksformer", hvilket betyder jeg ikke kan vælge tekster som prøveoplæ... -
Tysk B Eksamen mundtlig
ForumindlægHej alle sammen Jeg skal til tysk eksamen her om to uger. Jeg går i 2g, og skal afslutte tysk på B niveau. Det er en mundtlig eksamen. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd, som I kan anbefale mig? Hvor meget skal der til for at få 10-12 ? -
Ekspertudtalelse
ForumindlægHej Jeg er i gang med at udarbejde et eksamensprojekt i teknologihistorie (kategorien eksisterede ikke, hvorfor jeg bragte spørgsmålet i denne kategori), og jeg skal i den forbindelse fremskaffe kvalitativt materiale i form af en ekspertudtalelse. Jeg har fundet frem til en ifølge Statens Ser... -
hjælp til en sætning.
Forumindlæghej mit indenfor AT er Aids. jeg har fundet en kilde og der er en sætning, som jeg ikke lige helt forstår og sætingen er: En talsmand for Biskoppernes Konference i Spanien; Juan Antonio Martinez Camino, sagde sent tirsdag, at der er videnskabelige beviser for, at kondomer kan dæmme op for i... -
Matematik-musik
ForumindlægNogen der kan give nogle emner som jeg kan bruge til mit eksamensprojekt. Da det skal være tværfagligt vil jeg gerne skrive i matematik og musik... Nogle Ideeér?? -
Eksamenssæt fra 2014 - "light out, huck, they still want to sivilize you"
ForumindlægEr der nogen som der har lavet denne opgave før? Mangler hjælp..... Kan slet ikke forstå meningen med den.... -
En der gider læse min dansk-historie opgave igennem?
ForumindlægHej alle En der har lyst til at læse min dansk-historie opgave igennem? Bliver super glad. -
At-eksamen
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg skal op til AT på mandag. Jeg beskæftiger mig med 11. september og overvågning, i fagene historie og samfundsfag. Jeg kunne godt tænke mig, at høre nogen bud på hvad man kan sige om fagenes sammenspil, fagenes og dets muligheder/begrænsninger, evt. hvilke andr... -
SRP - Engelsk og mediefag, nogle ideer?
ForumindlægJeg skal skrive i engelsk og mediefag. Er der nogle der har en idé til emne så må I meget gerne give lyd :) Evt også hvis i har ideer til historie og engelsk.. på forhånd tak -
SSO, Dansk..
ForumindlægVenner. er der nogen af er der har læst Øgledage, og har en opagve med det der hjemme?? Den er lidt uforståligt og indviklet... Min dansk lærer foreslog jeg skulle læse øgledage... Viser bare jeg ikke skulle have lyttet til hende og nu er det ligemeget at finde en ny bog..!! Håber i kan hjælpe... -
SSO - må man bare kopiere
ForumindlægHej.. Min vejleder siger at man gerne må "klippe klistre" hele sin opgave. Altså at man bare må kopiere direkte af fra kilden, bare man skriver kildehenvisninger. som nævnt hele opgaven igennem. Det skal selvfølgelig have sammenhæng. Kan det virkelig passe? Mvh. Gitte -
Hvordan kan man nogensinde...
ForumindlægHejsa folkens :) Jeg tænkte på: kan man nogensinde lave en kvalitativ tekstanalyse som har udgangspunkt i samfundsvidenskab? :) -
Karakteristik
ForumindlægJeg skriver SSO om the picture of dorian grey. Der bedes om en karakteristik og af hovedpersonen og dennes udvikling. Det er del 1 af min problemformulering. Er det ikke mere eller mindre et referat af historien der bedes om eller hvad? -
Bionedbrydelig emballage, stivelse, gelelektroforese samt aminosyrerækkefølge
ForumindlægEr der nogen derude som kan noget om stivelse, gelelektroforese samt aminosyrerækkefølge - please, jeg har brug for hjælp. Opgaverne er i vedlagt fil -
Haster....forklaring tak!
ForumindlægMethylrødt er et stort organisk molekyle med bruttoformlen C15H15N3O2. I en opløsning eksisterer stoffet som et korresponderende syre-base par: http://peecee.dk/?id=26637 a) Redegør for stoffets syre-base-egenskaber. b) Redegør for den binding, der på figuren er markeret med en stiplet linie.... -
Eksam imorgen help me
ForumindlægHej Jeg har engelsk eksam imorgen og jeg er rigtig dårlig til engelsk og har meget svært med at forstå engelsk. Jeg har en engelsk novelle om immigrants.Jeg har meget bruge for jeres hjælp til at forklar mig hvad jeg skal skrive og hvad den handler om. Tusind tak på forhånd. biller af... -
standard normalfordeling
ForumindlægHeysan.. nogen der ved en hel del om standsrdnormalfordeling.. skriv endelig.. og hvis du kan skal jeg bruge et eksempel.. jeg fatter ikke noget af det selv.. -
Statistik
ForumindlægHej allesammen. Er der egentlig forskel på statistik og deskriptiv statistik? -
Noter til Romeo og Juliet
ForumindlægJeg er nu i engelsk på højt niveau i gang med at læse Rome and Juliet og ville høre om der var nogen, som lå inde med noter til bogen? Jeg synes den er virkelig svær, så det ville være en stor hjælp! Mvh Ditte
