Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8121 til 8140 af 19198
-
Oversættelse
ForumindlægHvordan siger man dette på tysk? - Det giver en god fornemmelse at være sammen med dem. Forslag: "Es gibt eine gute Empfindung mit ihnen zusammen werden -
Excel
ForumindlægJeg skal markere cellerne i Excel og derefter vælge "Rediger", derefter fyld. Jeg kan altså ikke finde dem, måske fordi min excel er på tysk... ? -
Tre sætninger.
ForumindlægHej! Hvordan ville I oversætte følgende sætninger til tysk? - Jeg vil have pengene i morgen. - Hvem har haft blyanten? - Jeg har sikkert influenza i morgen. Håber i vil hjælpe, Danke (: -
Viljens Triumf
ForumindlægHalløj mennesker. Hvis der er nogle, der har set den tyske propagandafilm "Viljens triumf" er der så nogle, der kan hjælpe mig med hvorfor den lige præcis hedder det, den gør? På forhånd tak. -
Lektiehjælp
ForumindlægHej Jeg søger lektiehjælp til 9. kl. tysk - gerne 1 time om ugen. Bor i Århus. Er der hjælp at hente? mvh. Marie-Louise -
Vurdering af stil FSA 2005
ForumindlægHeyJeg har jo været op til skriftlig dansk FSA som alle andre 9. klasser har! Jeg ville blive glad, hvis nogen kunne læse den igennem og komme med en vurdering af den!Opgaven var med i FSA hæftet maj-juni 2005, nr. 2:Et skibsforlisForestil dig, at du er journalist på en avis, som planlægger en ar... -
Hvordan siger man? HASTER!
ForumindlægHvordan siger man følgende sætninger? Jeg har ikke et bud selv, da jeg ikke ved hvad!1. Jeg vil gerne starte med at referere teksten.2. Derefter fortæller jeg lidt generelt om teksten. Personer, problemer, tiden osv.3. Og afslutningsvis fortæller jeg om lignende emner.Det haster en smule, da jeg ... -
TYYYYSK HJÆLP...!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til tysk opgave. Er der en, som kan hjælpe mig?? -
hvordan siger man det
ForumindlægNogle der ved hvordan man siger: Sidst men ikke mindst på tysk.! -
biologi eksamen HF C niveau
ForumindlægHar I været op i biologi Hf c-niveau? Hvordan gik det?Har I nogle råd til os andre, som ikke har været endnu? :-) (fremlæggelse, figurer, disposition osv.)Eller nogle eksempler på spørgsmål? -
den finske bugt
ForumindlægRusland krævede bl.a. af Finland af: · Grænsejusteringen på Fiskerhalvøen i Petsamo-området skulle foretages således, at den finske, vestlige del af halvøen tilfaldt Sovjet. De skulle afstå deres del af Fiskerhalvøen til Sovjet. Men hvad var foredelen her? Jeg har skrevet såleds: For at sikre... -
Rettelse af 100 ord!!!!
Forumindlæghej jeg har lavet noget tysk på ca. 100 ord vil i være søde at rette det. Skal aflevere imorgen :) -
?
Forumindlægjeg skal lave en tysk opgave på 2 a-4 sider men jeg ikke hvad jeg skal skriv om, er der nogen der har et forslag for den skal ikke være forsvær? -
Translater
ForumindlægHey.. der skulle vel ikke være en engel derude, som kunne fortælle mig hvor man kan finde en dansk tysk translater?Jeg håber der en en derude som kan hjælpe... -
Tre gloser(Haster)
ForumindlægHejsahvordan siger man:Jeg må indrømme", på tysk??Er Dorf ikke intetkøn? -
Eksamen - radioaktivitet
ForumindlægNu har jeg brugt uendeligt mange 'point' på at lede efter eksempler af dispositioner inde på studienet.dk! Men jeg kan bare ikke finde noget, der svarer til en normal disposition. Nogen der kan give et godt eksempel på en disposition? Altså andgående, hvilke forsøg jeg burde bruge, hvor... -
indholdsfortegnelse
ForumindlægJeg sidder og skriver 2.G's opgave, og vil lave en indholdsfortegnelse. Jeg ved at der er en nem måde man kan gøre det på, så man ik skal sidde og skrive prikker:D men jeg kan ikke huske hvordan man gør. formår hele tiden at gøre det forkert..på forhånd tak -
Outline - forstår ikke helt!
ForumindlægHej. I engelsk skal jeg på torsdag aflevere en outline, jeg er næsten lige kommet igang, og er kommet i tanke om nogle har nogle fif som jeg kan bruge, så jeg kan huske hvad mine stikord betyder, og alt det der :) Jeg har emnet: The aboriginals, overemne: Australien. Mvh. Daniel, på forhånd t... -
eksamen i naturgeografi b-niveau
ForumindlægJeg skal til eksamen i NG-B, men jeg ved ikke rigtig, hvad der forventes af sådan en eksamen. Jeg ved stort set kun, at man trækker et emne og har 24 timer... Men 24 timer til hvad? Det skal holdes som et slags oplæg, men hvor meget teori skal der ind i det? Og sørger man selv for det, eller er d... -
Eksamen
ForumindlægHej. Jeg skal op til mundtlig matematik på mandag, da jeg aldrig før har været oppe til mundtlig matematik før, vil jeg spørge, hvordan man kan forberede sig bedst. På forhånd tak.
