Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 8301 til 8320 af 47924
  • Nogle der har haft afgangsprøven 2009 i fysik??

    Forumindlæg
    er der nogle der har haft afgangsprøven i fysik, om atomer , ioner osv. med omkring 23-24 spørgsmål??
  • tysk eksamen hhx 2006

    Forumindlæg
    Nogen der har skrevet tysk A eksamen 2006?
  • Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen som ved hvilke analyser er gode at have med til eksamen.
  • Antal sider (skriftlig eksamen)?

    Forumindlæg
    Hej Hvor mange sider skal man ca. skrive til eksamen fx i den litterære artikel?
  • Er du HTX'er,HHX'er, STX'er eller EUX'er... Så har jeg brug for DIN hjælp

    Forumindlæg
    Til alle som har venner i deres netværk der går på ungdomsudd. ? Jeg har en undersøgelse i gang om studievalget unge på ungdomsuddannelser og mangler respondenter. Undersøgelsen må MEGET gerne deles i jeres netværk. Jeg har brug for ALLE de svar jeg kan og håber du gider bruge et par minutte...
  • Eksamen <> årsprøve

    Forumindlæg
    Når man går til mdt. prøver:Er man så mere nervøs til eksamen i forhol til årsprøven, fordi den gælder for noget?
  • FSA fysik/kemi. Al slags hjælp er kærkommen

    Forumindlæg
    Halløj derude - Jeg befinder mig i den situation, at jeg skal op i mundtlig fysik/kemi her på tirsdag d. 9/6. Jeg er begyndt at læse pensum op, dvs. større eller mindre uddrag af de fem bøger, som vi er blevet undervist i de seneste 3 år. (Bøgerne hedder: Luft og vand, Kemien omkring os, Magnetis...
  • Matematik B eksamen skriftlig

    Forumindlæg
    Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan matematik b eksamen skriftlig foregår i forhold til matematik c eksamen skriftlig. Første del er selvfølgelig uden hjælpemidler, men vil det sige man ikke må aflevere på computer (som jo kan hjælpe med CAS)?
  • Nyere skr. eksamer

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved om man kan finde de de nyere skr. eksamer altså fra 2004-05 (1-årigt forløb til A) nogensteder?? eller er der nogen der har dem, fra da de var oppe?. Det er for at terpe lidt til terminsprøven, og dermed måske have en chance for at består hvis de indeholde nogenlunde samme sp...
  • Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey heyDansk eksamen på A niveau... hvordan foregår den? Jeg var nemlig til omeksamen den dag der blev snakket om det.. og hvad kan jeg gøre for at få MINDST 10? Jeg skal bare have mindst 10...Nogle bud:)- Sam
  • Udeblivelse fra eksamen STX

    Forumindlæg
    Hej Jeg har valgt ikke at tage min sidste eksamen, og ville lige spørge om der er nogen herinde der ved hvad man skal gøre for at lukke sit eksamensbevis? skal man vælge HF-enkeltfag eller gymnasiel supplering? Tak for forhånd
  • Teknologi A eksamen??

    Forumindlæg
    hei alle sammen.. jeg skal til teknologi eksamen her meget snart.. er der nogen af jer der har en god ide til hvordan jeg skal lave bedst mulig fremlæggels.?? det handler om vi har lavet vores egen fiktivt virksomhed hvor jeg er økonomichef og har ansvaret for virksomhedens økonomi..?? mange tak
  • Eksamen, hvad slags spørgsmål???

    Forumindlæg
    Hej jeg skal snart op til eksamen i 3.g i matematik... Jeg ville høre om der var nogen der ved hvad slags spørgsmål man får og hvor brede de er?? Hvor mange beviser skal man cirka lave??? Eller er det mest teoretiske spørgsmål?? Håber nogen gider svare... :)
  • En god mundtlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal op her i næste uge. Vejret er jo i top, så motivationen til at læse er ikke helt i top. Men i hvert fald er jeg meget i tvivl om hvordan man laver den bedst mulige dansk eksamen. Så vil værdsætte det meget, hvis der var en venlig person der vil skrive lidt om hvad man skal lægge v...
  • Nøgleord til billedkunst eksamen?

    Forumindlæg
    Hey allesammen. jeg står og skal op til billedkunst eksamen om to dage, og er igang med at læse op, men jeg føler at jeg mangler en masse nøgleord, som man kan referere til i stort set alle sammenhæng :) så jeg tager imod alle forslag. :)
  • HASTER! Vdr. eksamen i old

    Forumindlæg
    Hej alle sammen Jeg skal til eksamen i old (på gymnasiet - c- niveau) på mandag, og jeg har lige et spørgsmål til hvordan det foregår. Må man godt have sine egne bøger med i forberedelsesrummet? Eksaminator skal jo ligge et rent eksemplar derind, men må man derfor ikke have sin egen med. Har jo...
  • 24t. til tysk EKSAMEN

    Forumindlæg
    "Ich habe einen Traum" af Steffi Graf¨ hedder teksten, og al info omkring denne og emnet "Körper und Identität" modtages med kyshånd :) Jeg vil SÅ gerne nå et 10-tal! (ligger normalt på 7 - ny skala) Mange hilsener fra mig (2.g mdt. tysk B-niveau eksamen)
  • jura eksamen i december

    Forumindlæg
    hej kan jura eksamenerne godt forgå i december måned eller er det først i januar?
  • Skriftlig engelsk eksamen 2006

    Forumindlæg
    Jeg vil lige høre, om der er nogen, som har en titel på opgavehæftet til skriftlig engelsk 2006..
  • eksamen - 1. del

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i matematik B skriftlig her på torsdag, og det hhx. men jeg er ikke helt klar over hvilken formler man skal kunne i hovedet til første de, altså den del uden hjælpemidler? så vis kunne skrive de formler skal kunne, vil det være en stor hjælp. tak på forhånd.