Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8401 til 8420 af 63055
  • Analyse af Dansk Tekst?

    Forumindlæg
    Er der en der kan skrive en Replay, hvor der står en dansk tekst analyse ( sådan en man bla. kunne komme op i til 9 klasse eksamen )
  • Hvad er transformation? og hvad bruges den til?

    Forumindlæg
    Ja, som sagt i overskriften, hvad er transformation og hvad ´bruges det til? Jeg går i 9. klasse og skal aflevere en opgave om transformation, har virkelig brug for noget hjælp!(-: .. Tak på forhånd(-:
  • A piece of cake 3

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor man kan finde piece of cake 3 til 9. klasse, på nettet send gerne et link
  • Færdighedsregning

    Forumindlæg
    Er der nogle som har haft 9.-10 klasses færdighedsregning & perspektivtegning fra Kim Krogh evt. fra www.OPGAVEFORLAGET.dk
  • Hvad betyder personlig stillingtagen

    Forumindlæg
    Hej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar
  • Tysk - Engelsk 9;9;9; Må man medbringe notater??

    Forumindlæg
    Nogen der ved, om man må tage notater med ind i forberedelses lokalet, i mundtlig tysk samt i mundtlig engelsk, til 9. klasses afgangsprøve???:D
  • Søger engelskbog.

    Forumindlæg
    Godmorgen-----------Hvad hedder den engelskbog som bruges i 9. klasserne og som indeholder emnerne: Love, ireland, School, osv. Kelw
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej er der nogen af jere der kender en hjemmeside på tysk, der kan hjælpe mig med at forbedre mit tysk. Jeg går i 9. klasse. ;)
  • samfundsfag

    Forumindlæg
    Hej jeg skal op til samfundsfagseksam i 9 klasse sanrt og jeg vil gerne snakke om velfærd er der nogen hjælper mig om min emne??
  • Er terminsprøver vigtige ??????????

    Forumindlæg
    Hej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej?
  • Tre-fasegenerator

    Forumindlæg
    Hej alle.. Er der nogen der kan forklare, hvordan en tre-fasegenerator fungerer? - Det må meget gerne være sådan, at 9. klasses elever kan forstå det :)
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Nogen som går i 9 klasse og som allerede har haft terminsprøve? Hvis ja vil jeg gerne lige spørge om noget!????
  • god side

    Forumindlæg
    hey jeg skal op til mundtlig matematik i 9 klasse på tirsdag, er der nogle af jer der kender nogle rigtige gode link hvor man kan få hjælp?
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad & hvor mange terminsprøver man skal gå op i 9 klasse?? Hvor vigtigt er det egnetlig at få gode karakter?
  • Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?

    Forumindlæg
    Hej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole?
  • Nogle der vil skrive sammen med mig på engelsk? - Vil gerne lære det bedre

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg går i 9. klasse, men er rimelig dårlig til engelsk.. Så det kunne være lækkert, hvis der er nogen, der vil skrive med mig på engelsk! :)
  • Tilstandsformer

    Forumindlæg
    Hej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi???
  • engelsk eksamen

    Forumindlæg
    hej jeg går i 9. klasse, jeg skal til eksamen i år og skal op i south Africa during apartheid og kan ikke finde et undertema så ville hører om i ville hjælpe mig.. :-)
  • Ordbogen.com til fsa

    Forumindlæg
    Hej Nogen der ved om man må bruge ordbogen.com til FSA 9. Klasse, under skriftlig fremstilling i dansk?
  • Skriftlig dansk

    Forumindlæg
    Hey alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriflig, som alle andre 9. klasser. Jeg valgte reportagen, hvor man skulle skrive om et job. Hvad valgte I?