Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8401 til 8420 af 63055
-
Analyse af Dansk Tekst?
ForumindlægEr der en der kan skrive en Replay, hvor der står en dansk tekst analyse ( sådan en man bla. kunne komme op i til 9 klasse eksamen ) -
Hvad er transformation? og hvad bruges den til?
ForumindlægJa, som sagt i overskriften, hvad er transformation og hvad ´bruges det til? Jeg går i 9. klasse og skal aflevere en opgave om transformation, har virkelig brug for noget hjælp!(-: .. Tak på forhånd(-: -
A piece of cake 3
ForumindlægEr der nogen der ved hvor man kan finde piece of cake 3 til 9. klasse, på nettet send gerne et link -
Færdighedsregning
ForumindlægEr der nogle som har haft 9.-10 klasses færdighedsregning & perspektivtegning fra Kim Krogh evt. fra www.OPGAVEFORLAGET.dk -
Hvad betyder personlig stillingtagen
ForumindlægHej skal til eksamen i samfundsfag og vil spørge om hvad de mener med personlig stillingtagen. Vil også spørge om hvad en diskussion er. Går i 9 klasse og skal op i morgen håber på svar -
Tysk - Engelsk 9;9;9; Må man medbringe notater??
ForumindlægNogen der ved, om man må tage notater med ind i forberedelses lokalet, i mundtlig tysk samt i mundtlig engelsk, til 9. klasses afgangsprøve???:D -
Søger engelskbog.
ForumindlægGodmorgen-----------Hvad hedder den engelskbog som bruges i 9. klasserne og som indeholder emnerne: Love, ireland, School, osv. Kelw -
Tysk eksamen
ForumindlægHej er der nogen af jere der kender en hjemmeside på tysk, der kan hjælpe mig med at forbedre mit tysk. Jeg går i 9. klasse. ;) -
samfundsfag
ForumindlægHej jeg skal op til samfundsfagseksam i 9 klasse sanrt og jeg vil gerne snakke om velfærd er der nogen hjælper mig om min emne?? -
Er terminsprøver vigtige ??????????
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne vide om terminsprøver, i 9 klasse er vigtige som eksamen, og årskarakterne. Og om de er med til at bestemme om jeg kommer på gymnasiet, eller ej? -
Tre-fasegenerator
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der kan forklare, hvordan en tre-fasegenerator fungerer? - Det må meget gerne være sådan, at 9. klasses elever kan forstå det :) -
Terminsprøver
ForumindlægHej allesammen! Nogen som går i 9 klasse og som allerede har haft terminsprøve? Hvis ja vil jeg gerne lige spørge om noget!???? -
god side
Forumindlæghey jeg skal op til mundtlig matematik i 9 klasse på tirsdag, er der nogle af jer der kender nogle rigtige gode link hvor man kan få hjælp? -
Terminsprøver
ForumindlægEr der nogen der ved hvad & hvor mange terminsprøver man skal gå op i 9 klasse?? Hvor vigtigt er det egnetlig at få gode karakter? -
Er det hårdt at gå på HHX i forhold til 9.klasse?
ForumindlægHej alle, er der nogen herinde der går på HHX, og kan fortælle mig om hvor hådt er det at gå på HHX i forhold til almindelig 9. klasse på en privat skole? -
Nogle der vil skrive sammen med mig på engelsk? - Vil gerne lære det bedre
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, men er rimelig dårlig til engelsk.. Så det kunne være lækkert, hvis der er nogen, der vil skrive med mig på engelsk! :) -
Tilstandsformer
ForumindlægHej.. Nogen som kender nogle forsøg man kunne lave hvis man trækker tilstandsformer til 9. klasses eksamen i kemi??? -
engelsk eksamen
Forumindlæghej jeg går i 9. klasse, jeg skal til eksamen i år og skal op i south Africa during apartheid og kan ikke finde et undertema så ville hører om i ville hjælpe mig.. :-) -
Ordbogen.com til fsa
ForumindlægHej Nogen der ved om man må bruge ordbogen.com til FSA 9. Klasse, under skriftlig fremstilling i dansk? -
Skriftlig dansk
ForumindlægHey alle sammen, jeg har lige været op i dansk skriflig, som alle andre 9. klasser. Jeg valgte reportagen, hvor man skulle skrive om et job. Hvad valgte I?
