Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8421 til 8440 af 63055
-
Længde på kortfilm til afgangsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved, hvor lang tid en kortfilm maks må være til 9. klasses afgangsprøve? Tak på forhånd! -
Baser
ForumindlægHejsa, har I nogle gode ideer, til hvilke forsøg en 9. klasser kan lave, hvis hun kom op i baser til prøven? :) -
Gymnasie efter erhvervsuddannelse?
ForumindlægHvis man efter 9 klassen valgte at tage en erhvervsudannelse, kan man så starte på hhx efter, hvis man er 19 år til den tid? Eller skal man tage en VUC? -
Flygtningelejr
ForumindlægJeg har en dansk stil om flygtningelejre og enkernes land. Den kan findes på opgavebasen, 9. klasse og så flygtningelejr. Kan jeg få noget hjælp?!?! -
Hvor mange ord?
ForumindlægHejsa! Hvor mange ord vil i mene at der skal være i en stil, man skriver i 9. klasse. Jeg har nu skrevet ca, 960 ord. Er det nok? (Det er et brev, jeg skriver) -
Færdig med FSA.
ForumindlægHej alle sammen der er færdig med 9. klasse. Ville bare lige lave en hyggelig samtale og høre hvordan det er gået og om hvad i skal til næste år :-D Rikke -
FSA Oplæg
ForumindlægHej Jeg tænkte på om der ikke er en som kan sende et link til/ sende billeder af FSA Problemløsning 9. klasse 2013 -
Litt. ovesigt??
ForumindlægEr der nogen som ved eller har en litt. historisk oversigt, som har de vigtigste perioder og hvad der kendetegner dem.. Skal nemlig op til dansk imorgen 9. klasse, så vil have det hele klar :) -
Essay Tabernarren
ForumindlægHej, jeg er ved at skrive et essay i 9. klasse. Kan nogle skrive krav, regler og genre træk til mig tak. :D -
Hjælp" og "Haster
ForumindlægHEJ jeg går i 9 klasse og skal snart have projektopgave men hvillken emne kan værer godt at arbejde med -
Engelsk opgave, rettelser
ForumindlægNogen der vil rette mine gramatiske fejl i min engelsk opgave, 1 side ? Fra 9. klasse , ikk spor svær eller noget :) -
skriftlig fremstilling.
ForumindlægHvad for nogle tekster var der sidste år i Dansk skriftlig fremstilling i 9. klasse.? Altså eksamen.? -
Ideer til projektopgave
Forumindlæghej jeg skal snart have projektopgave. mit overemne er Forandring og konsekvnes. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kunne have om? og jeg går i 9. klasse?` på forhånd tak -
FORDYBELSESOMRÅDE ONDSKAB
ForumindlægHej Jeg går i 9 klasse og har trukket Ondskab til mit fordybelses område. Er der nogen som kender gode tekster til emnet? -
Gode råd til mundigt engelsk?
ForumindlægNogle der har nogle gode råd til den mundtige engelsk prøve i 9. klasse? Hvor svært er det at få god karkaterer? -
Dansk stil, vurdering.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige lavet en dansk stil, nu kunne jeg godt tænke mig jeg fik en vurdering af jer. Jeg går i 9 klasse, så det er på det niveau. :) -
Hvis nu....
ForumindlægHEJ. Når jeg har gået i folkeskole, og skal ud af 9. klasse, vil jeg gå i gymnasiet. Mit spørgsmål er, hvor meget i gennemsnit skal man have for at gå i gymnasiet. -
Engelsk
ForumindlægHej! Er der nogen der kender en hjemmeside, hvor man kan øve engelsk grammatik på 9. klasses niveau eller noget der minder om en engelsk skriftlig eksamen? Tak på forhånd :-) -
projektopgave
Forumindlæghej jeg er en pige i 9 klasse, og vi skal lave projektopgave hvor overemnet er forandring og konsekvenser. Og ved ikke hvad mit underemnet skulle være? -
Projektuge
ForumindlægHej er der nogle der kan hjælpe med at finde et spørgsmål til Koreakrigen? På forhånd det skal bruges i 9. Klasse projektuge?
