Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 8441 til 8460 af 63055
-
Fsa - spørgsmål og tvivl!!
ForumindlægHvorfor er f.eks. Gammastråler farlige for en? Hvad er halveringstiden, og hvad kan man bruge den til? Hvad er en foton?er ioniserede stråler farlige for en? Hvorfor? Det er folkeskoleniveau, 9. Klasse :).. -
magnetisme opstår hvordan ?
Forumindlæghvordan opstår magnetisme inde i en magnet . altså hvordan tiltrækker den f.eks. en jernstang? har eksamen i morgen i 9. klasse så det skal gå tjep hehe :) -
Hjælp-Folkevise
ForumindlægHej,, allesammen..- R der nogen som vil fortælle mig hvad folkevise er., sådan helt konkret..??? Har kigget på Wikipedia., men vil du ikk9; fortælle det på 9. klasse niveau..:d -
matematik hjælp
ForumindlægAntallet af elever i grundskolens 8., 9. og 10. klasse steg fra 75919 til 81987 i 2003. Hvad er den gennemsnitlige årlige procentvise stigning? -
Svar fra prøver
ForumindlægHey, er der nogen der ved, hvornår vi får svar og karakter tilbage for vores afgangseksamen i 9. klasse? Mvh -
TIL I MORGEN , HASTER !
Forumindlæghey :D , er der nogen som går i 9 klasse og har bogen a piece of cake 3 ? for har lige brug for noget hjælp med at oversætte ? -
Dansk mundtlig prøveform b, hvilke spørgsmål bliver der stillet?
ForumindlægSkal op til eksamen her snart i prøveform b, 9 klasse. Hvad for nogle spørgsmål kan man risikere at blive stillet? -
forsøg i atom- og kernefysik
ForumindlægHej Min datter skal op i 9. klasse fysikprøve i morgen og eftersøger idéer til forsøg med atom- og kernefysik. Er der nogle gode forslag ?? -
Sin egen mening eller facts i samf?????
Forumindlæghej igen. jeg ville høre om der er nogen, der ved, om man til 9. klasses afgangseksamen i samfundsfag, skal snakke meget om sin egen mening eller mest i facts?? tak for hjælpen:). -
Tove Ditlevsen - Den sidste gæst
ForumindlægEr der nogen der har en analyse liggende af tove ditlevsen den sidste gæst? :) Det ville virkelig være en stor hjælp til min 9. klasses mundtlige eksamen :) -
Kreativt produkt
ForumindlægHej vi er to 9. klasses elever som har projektuge. Vores emne er Selvmord og Selvskade. Har I nogle idéer til et kreativt produkt? -
Geografiprøve, hvornår og hvordan?
ForumindlægHej :-) Er der nogen der ved, hvordan en prøve i geografi kommer til at se ud? Altså 9. klasse afgangsprøven. Hvordan den er bygget? På forhånd tak -
Hvornår skal verbet tilsidst?
Forumindlæghej, Jeg skal til skriftlig terminsprøve i morgen (9. klasse), og jeg er stadig ikke helt sikker på, hvornår man skal sætte et verb tilsidst. Er der nogle, som kan hjælpe mig? :) -
HAR I NOGENSINDE VÆRET OP TIL EKSAMER?
Forumindlæg... hvordan gik det i 9. klasse? havde i en strategi , altså ved at øve tingene osv.`? -
HJÆLP MANGLER IDER
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og har om sult i projekt uge. men jeg mangler et produkt. er der nogen der har nogle ideer til et produkt om sult. -
Dansk eksamen Misbrug
ForumindlægHej vi er to 9. klasses elever der leder efter en kort novelle om misbrug er der nogen der har nogle ideer til hvad det kunne være tak på forhånd :D -
OPLÆSNING!
ForumindlægMan skal læse et eller andet op i dansk eksamen i 9. klasse. Er bare ikke sikker på hvor mange anslag det skal fylde... Nogle der ved noget??? -
synopsis over artikel
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og jeg har valgt en artikel som jeg skal lave en synopsis over..;) Hvordan skal man stille den op.. hvilke analyse og fortolkningsounkter skal man have med? tak på forhånd:) -
Karakterer
ForumindlægHej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller? -
The armish people
ForumindlægHer er en skriftlig fremstilling fra 9. klasse, der er stavefejl og et par eneklte forkert ordstilling. Fik 10.
