Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 8841 til 8860 af 35503
-
Engelsk Skriftlig eksam
ForumindlægHvad skal en god engelsk stil skal inhold for at får en god karaktere? -
Mundtlig Samfundsfag A Eksamen HJÆLP!
ForumindlægHej, Jeg skal op i samfundsfag A på mandag/tirsdag og ville hører om der var nogen der havde kontakter til hjælp omkring forberedelse. -
Angående fremgangsmåden til AT-eksamen
ForumindlægHej med jer derude Jeg ville lige se om der var nogle af jer der havde styr på selve fremlæggelsen. Jeg har kigget på uvm.dk og fundet at man skal gøre sådan her: 1. En kort indledning med afsæt i synopsen. 2. De fagligt vigtigste og mest selvstændige resultater af undersøgelsen – dem, ... -
Vand øvelser til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik og kemi (FSA) på fredag, og et af de emner vi kan trække er vand. Jeg har ikke ret mange øvelser til vand, så jeg har brug for nogle flere. Er der nogen forslag? :) -
Dansk eksamen kortfilm valgaften
ForumindlægHej Jeg har trukket kortfilm valgaften mit tema er samfund, og jeg vil gerne spørge om I syntes at det er en god ide at jeg perspektivere til den grimme ælling og Ørneglugt. De to tekster skal handle om samfundet, og jeg skal finde forbindelsen. Tak for hjælpen på forhånd. -
HF eksamen 2010
ForumindlægHejHvad har I svaret i de forskellige eksamensspørgsmål ? Jeg har selv skrevet svarende ned fra prøven og ønsker nogle facits at sammenligne med. På forhånd tak -
Eksamen thærfaglig hjælp hurtigt
ForumindlægHey hey alle. Ved godt det kan være lidt et lamt spørgsmål, men kan ikke rigtig komme igang. Har valgt følgende virksomhed:WalMart som er lidt ligesom bilka / Føtex bare 100 gange så stort, formålet er at bringe denne virksomhed ind på det danske marked. Skal ha følgende fag ind under min fremlæg... -
Eksamen-skildring af omsorgssvigt hjælp!
ForumindlægHeej Skal op i mundtlig dansk og skal bruge en tekst eller sang/reklamer Har trukket "skildring af omsorgssvigt" Nogle der kender nogle tekster, reklamer eller sang Mathilde -
Biologi A-Eksamens forebredelse
ForumindlægHej Jeg skal op til mdt. biologi imorgen, og har lige trukket mit emne om enzymer i hverdagen, hvor der er vedlagt to artikler, og spørgsmålet er: DU skal gøre rede for de biologiske forhold, som ligger til grund for artiklernes problemstillinger håber nogen kan hjælpe. linket til artiklen. http... -
eksamen idag - teoretiker på kønsroller
ForumindlægHej. Jeg har en opagve om køn og identitet. Casen omhandler en mand der er gået på barsel og kvinden er vendt tilbage til sin karrierer. Barnet er mellem 8 og 10 måneder gammel. Jeg har meget svært ved at finde ud af hvilken/hvike teoretikere jeg kan bruge og hvordan? Jeg håber jeg kan nå at få h... -
ATTENTION!! 24timer eksamen i tysk!!
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har lige været oppe og trække tysk. Jeg har trukket to tekster, den inde hedder "Eine Liebesgeschichte" af Siegfried Lenz og den anden hedder "Ein netter Kerl" af Gabriele Wohnmann. Da jeg ikke er så god til tysk, håber jeg der er nogen af jer dejlige b... -
Hjælp ! 24 timer - tysk eksamen
ForumindlægHej allesammen :) jeg har trykket teksten "Spuck vor ihr aus" af Günter Görlich. Men jeg kan ikke forstå hvorfor Tanjas far bliver anholdt? Troede han arbejde for Stasi, men det giver bare ikke mening hvis han så bliver anholdt? Håber meget der er nogen der kan hjælpe !! -
Hjælp søges - Dansk eksamen :)
ForumindlægHey derude. :) Jeg har brug for noget hjælp! Jeg har i Dansk trukket fordybelsesområdet fællesskab, hvor jeg så skal finde en tekst ( Digt novelle Rap, essay og helst IKKE en bog, men et uddrag er OK ) eller et maleri som har noget med det at gøre. Jeg har selvfølgelig først forsøgt at find... -
1960'erne til eksamen
ForumindlægJeg har trukket 1960'erne i dansk mundtlig, og jeg har valgt at beskæftige mig med en af Leif Pandurus noveller. 1. Er der nogen, der ved hvilken litterær tidsperiode han skrev i? 2. Hvad tænker I, at jeg særligt skal forberede mig på med emnet 1960'erne, til den uddybende samtale? -
Plz hjæææælp... har eksame i morgen
ForumindlægEr der nogen der har notater om skulptur, nutidskunst, moderne arkitektur, ekspressionisme fra bogen Billedkunst på c niveau. Jeg fatter ikke så meget i billedkunst... Det er sværtttttttttttttt -
HF eksamen i dansk
Forumindlæghejsa jeg skal op i morgen i dansk a på hf, men har i nogen gode råd... jeg er bare så nervøs... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, jeg har trukket "kærlighed på godt og ondt -novelle" og vil høre om det er nogen der har noget godt materiale til emnet ? -
Kommunikation/IT eksamen ???
ForumindlægHej Kan nogen fortælle mig hvordan man evt. skal opstille powerpointet??? Hvad skal jeg fx starte med at fortælle om osv. Mit problem handler om "hvad forstås ved sund kost". Hvor jeg har taget udgangspunkt i målgruppen 3-9 årige børn. Mvh Ludvig -
EKSAMEN (bakterieinfektion og proteiner)
ForumindlægHej alle I morgen klokken 8 trækker jeg eksamensspørgsmål til mundtlig biologi b. Vi har, som bekendtgørelsen angiver, set eksamensspørgsmålene på forhånd. Der er især to af spørgsmålene, der driller mig. Det ene handler om proteiner, deres egenskaber og funktion. Jeg synes ikke, at vi har haft s... -
Matematik eksamen B
ForumindlægHey derude. Har lidt svært med nogle matematik spørgsmål som jeg håber nogen derude kan hjælpe mig med. 1. Den naturlige logaritmefunktion, herunder definition og anvendelser. 2. Stamfunktion Definition af stamfunktion. Nogle vigtige stamfunktioner, herunder stamfunktioner til funktionen f(x)= x^...
