Søgning på: historie noter stx. Resultater: 8941 til 8960 af 33650
  • Matematik på Gym

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Eftersom jeg har interesse for matematik vil jeg gerne hører om der var mulighed for man kunne lærer det matematik man har på STX?? Kunne bøger med formler være en mulighed? :)
  • DA mundtlig eksamen - perspektivering

    Forumindlæg
    Er det et krav til dansk mundtlig eksamen (STX) at man perspektiverer den udtrykne tekst med en tekst som vi har læst i undervisningen?
  • Mundtlige engelsk

    Forumindlæg
    Hej! Er der nogen, der har været op i mundtlig engelsk a STX. Hvis ja, kan I ikke så være sød og fortælle lidt, hvordan det foregår. For jeg er helt blank:(
  • Længde af eksamensforberedelsestid MAT A

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i morgen tidlig i matematik STX A. Ved i hvor lang forberedelsestid jeg kan forvente???
  • Points og karaktergivning

    Forumindlæg
    Hej .. Nogen der evt. kender et til listen over hvilken karakter, der gives efter hvis antal points i skriftlig matematik STX B-niveua?
  • Hvad sker der hvis man er dumpet i matematil B skriftlig eksamen?

    Forumindlæg
    Hej folkens! Jeg har været til eksamen i skriftlig matematik B på stx, og har fået 00 :-(. Men kommer der til at ske noget ved det?
  • KRONIK?

    Forumindlæg
    nogen der har downloadet denne fil: https://www.studienet.dk/Opgaver/STX-Dansk-A-Kronik-Eksamen-2011-230933.aspx , som vil sende den til mig? (: det kunne være rart med noget hjælp !
  • 2. årskarakter

    Forumindlæg
    Hej, hvornår er det at gymnasieelever (stx, htx, osv) normalt får deres 2. årskarakter?
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej. Jeg tænkte på, hvis man dropper ud af STX som 2. år, vil karakterene fra 1.g eksamen/årskarakter så gælde, eller er det ens 9 klasse eksamenskarakterer, der gæller?
  • terminsprøve

    Forumindlæg
    Er der nogle der ved, hvilket år de tager opgavesættet til terminsprøven i engelsk B stx? Er det fra sidste års opgaver 2012 juni? :) På forhånd tak.
  • Matematik på B - niveau

    Forumindlæg
    Jeg går på STX. Skal man op i matematik B? hvis man skal er det så mundligt eller skriftlig? og har man matematik i alle 3 år, når man har det på B - niveau?
  • hvor mange gange må man søge optagelsesprøve?

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvor mange gange man kan søge optagelsesprøve for gymnasielle uddannelser (STX, HF, HTX) hvis lærerne erklærer en elev uegnet? DET HASTER!!!
  • Terminsprøve?! :O

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til terminsprøve i engelsk B STX; og jeg er lidt i tvivl om, der er censor på denne prøve? Ved I evt. det? Tak på forhånd
  • Terminsprøve Mat B

    Forumindlæg
    Jeg skal til terminsprøve i mat B på stx, er der nogle, som har nogle råd eller ting jeg skal huske?:-)
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen, som ved om det er muligt at gå op til mundtlig eksamen på STX uden ens lærer, altså hvor det kun er censor, som er tilstede?
  • Kemi A-niveau, eksamenssæt

    Forumindlæg
    Er det muligt at finde facit til eksamenssættene til kemi A, STX fra 2012 eller 2013? Jeg forbereder til terminsprøve, men har ikke noget til at tjekke efter med.
  • Terminsprøven 2014

    Forumindlæg
    Hej med jer Nogle der har været op til terminsprøven på stx, i fagene, Spansk A og Matmatik A ? :) Skriv gerne privat om dette
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Nogle der har terminsprøven fra i år?? Altså den til stx, på A niveau.. Evt. facit, da jeg vil tjekke mine svar På forhånd tak
  • 29 maj 2013 mat eksamen facit ??? anybody hjælp :(

    Forumindlæg
    er der nogle der ligger inde med en besvarelse til mat A stx eksamenssættet fra d. 24 maj eller d. 14 august 2013 ?? :) tak på forhånd
  • Facitliste

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen af jer, der har en facitliste til Matematik stx august 2013? Eller kender et sted/link, hvor man kan finde facit?