Søgning på: kemi eksamen 2010. Resultater: 9121 til 9140 af 48240
-
Noter til film og tv eksamen.
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med nogle noter til film og tv, er der nogen der kan give nogle gode råd til læsning til eksamen eller bare gode råd generelt vedr. film og tv eksamen.. -
Angående hjælp til sit eksamensprojekt til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål, der vedrører mange herinde tror jeg. Hvis man modtager hjælp til sit eksamensprojekt herinde via forummet, har man så ikke snydt, og brudt reglerne i forbindelse med eksamen? I så fald har man jo dumpet og bortvist fra eksamen. Det er bare en tanke fra min side... -
naturfags eksamens noter
ForumindlægHej...Jeg skal til eksamen i naturfag og jeg er sproglig så det er ikke ligefrem mit yndlingsfag...er meget nervøs...Er der ikke nok nogen der har nogle noter til Naturfag 1 og Naturfag 2 ??? eller i det hele taget bare til naturfag?Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe -
mundtlig eksame B-niveau
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksame Engelsk B. Er der nogen der kender en dispositon til hvordan man går frem?.Jeg har aldrig prøvet det før. Jeg har 24 timers forberedelse.Hvordan kommer jeg godt igang?.Tak for hjælpen -
Tysk B eksamen
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til tysk B eksamen i den her uge?? Nogen der har været op til det før og har nogle gode råd???? og nogen der evt. kan forklare mig lidt om livet i DDR og wirtschaftswunder...? please, hjælp. Jeg er lidt fortabt :S -
Mundtlig eksamen: An Autobiography
ForumindlægHey... Jeg har lige trukket min eksamens opgave i Engelsk B. Trak en autobiography af Billie Holiday - Men mit spørgsmål er, hvilken analyse form bruger man til en autobiography. Er det bare non-fiction? Eller er det andet der gør sig gældende. -
ENGELSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej allesammen Jeg skal op til engelsk eksamen her på tirsdag, og er MEGET nervøs for hvordan jeg skal starte og bare fortælle det det hele taget.. nogen der har nogle forslår til hvordan jeg skal starte ud med at fortælle? ps. jeg har om unge mødre -
Dansk mundtlig eksamen.
ForumindlægPRÆCIS hvilke emner er det, man kan trække til dansk mundtlig eksamen? vores lærer er en spade til at fortælle os noget, så har brug for lidt hjælp. I ved, novelle, eventyr osv.. uddyb gerne...! TAK! -
Ks eksame mod betaling
ForumindlægEr der nogle herinde, som kan hjælpe mig til at lave en synopsis i KS ( HF) emnet er det gode samfund underemnet er velfærdstaten. Det er en tværfaglig eksame med Historie B, samf c og religion C -
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i... -
HHX - skriftlig dansk eksamen
ForumindlægHar lige været til skriftlig eksamen idag i mundtlig dansk (HHX) Vil gerne høre hvad I andre valgte og hvordan det gik? Valgte selv opgave 1, Skysamleren af Hanne Marie Svendsen.. Hvis der er andre der har valgt den samme, vil jeg meget gerne høre hvad I analyserede jer frem til :) -
Fysik B Eksamen..
ForumindlægTil Fysik B eksamen skal der traekkes en oevelse samt et emne til senere fremlaeggelse. Kan man i denne sammenhaeng traekke et emne som blev gennemgået på foerste år? Altså et forsoeg udfoert på foerste år, eller et emne gennengået på foerste år? -
Engelsk mundtlig eksamen
ForumindlægTil min engelske mundtlige prøve har jeg valgt emnet gun violence. Mit underemne er School shootings. Kan jeg godt tage udgangspunkt i en dokumentar jeg har set, til eksamen? -
Novelle til mundtlig dansk eksamen?
ForumindlægJeg skal tale om en novelle jeg selv skal finde til min eksamen og jeg aner ikke hvor jeg skal finde noveller... den skal bare have noget at gøre med overemnet "identitet", kan i give nogle forslag eller nogle websites hvor man kan læse noveller? -
I TVIVL OM SAMFUNDSFAG A EKSAMEN!
ForumindlægHej I samfundsfag eksamen A, skal man udarejde en synopsis ikk? Jeg får nogle bilag som dækker over et overordnet emne, derfra skal jeg så lave et overordnet spørgsmål og nogle underspørgsmål som bevæger jeg over de tre taksonomiske niveauer? Har jeg ret? -
Eksamen!!- synopsis af short story
ForumindlægEr der nogen der har en ide til hvordan man kan udfylde de pågældende punkter, der skal udfyldes i synopsen til engelsk mundtlig eksamen, når man har valgt at analysere en short story? Hvordan skal man eksempelvis lave en problemformulering, når der ikke er tale om et specifikt emne..? håber... -
mundtlig dansk eksame
Forumindlæghej alle sammen, jeg skal op i mundtlig dansk eksame. jeg har om reklamer. sp jeg har valgt reklamen smirnoff green apple twist. men kan ikke finde nogle oplysninger om den på dansk. hvis der er nogen af jer der har oplysninger om reklamen, eller opgaver. må i meget gerne sende eller skriv... -
24-timers eksamen i fysik - læse op?
ForumindlægHej. Jeg skal op i 24-timers fysik-eksamen på mandag, og jeg er meget i tvivl om, hvor meget jeg bør læse op inden. Kan jeg godt bare vente med at forberede mig til mandag, når jeg har trukket spørgsmålet? Eller bør jeg forberede mig - hvis ja, hvordan? Hvad gjorde I? -
Eksamen A-niveau
ForumindlægHej alle. Lige et spørgsmål til den skriftlige eksamen i går. Hvordan løste i den underopgave i opgave 4, hvor man skulle indtegne en restriktionsanalyse af en hhv. ikke resistent, heterozygot resistent og homozygot resistens på et bilag?? Brugte i begge bilag, eller kun det ene?! Og hvordan indt... -
problemformulering (plz hjælp eksamen imorgen)
Forumindlæghej jeg skal til eksamen i aT i morgen.. en af mine lærer sagde jeg sku lave problemformulering om? så kom han med dette bud? Brintsamfund et godt samfund? er det en god problemformulering eller er den helt af helvedes til? håber virkelig på hjælp
