Søgning på: matematik b noter STX. Resultater: 9281 til 9300 af 119568
-
hjælp til matematik opg
Forumindlæghjælp til opg 2-8 -
Matematik eksamensspørgsmål
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at besvare nogle af de spørgsmål der er nedenstående pdf? Jeg vil også gerne forstå det, så hvis jer der vil hjælpe også skriver en begrundelse eller at jeg evt. kan stille spørgsmål til jeres besvarelse, ville det hjælpe mig meget. - Mogens -
haster- matematik-ligning
Forumindlæg -
matematik stamfunktion hjæælp
ForumindlægHej allesammen kan i se om jeg har udregnet den vedhæftede opgave korrekt: først har jeg fundet stamfunktionen til at være x^2+lnx+k hvorefter man bruger punkterne P(1,3) indsætter i stamfunktionen: 3=1^2+ln1+k vil høre om det er korrekt lavet indtil videre:) -
Matematik gåde
Forumindlægan·ap = an+p 0(1/2)·0-(1/2) = 0(1/2)-(1/2) = 00 = 1 Resultaten kan også skrives som (√0)·(1/(√0)) = (√0)/(√0) = 0/0 = NAN DVS.. 1 = NAN Bare en sjov gåde :) -
Matematik i anvendelse
Forumindlæghvordan løser jeg den her opgave? pant på flasker 1) panten for seks pantflasker på 0,5 liter er? kr. 2) panten for tre plastflasker på 0,5 liter og fire plastflasker på 1 liter er i alt? kr. billedet er vedhæftet under -
matematik punktdiagram
ForumindlægJeg ved ikke helt hvordan jeg skal løse denne opgave - tak på forhånd -
hej kan i hjælp tak med matematik
Forumindlæghej kan i hjælpe mig pls tak på forhånd ,,,.., -
Matematik på HF
ForumindlægNogle der viller være så godhjertet og venlige og være behjælpelige med at hjælpe mig med nogle opgaver. -
basis matematik
ForumindlægHvad sker der, hvis man dividerer et tal med et tal, som er < 1 men > 0? -
Matematik - trekanter
ForumindlægHej er der måske nogen der kan hjælpe med den her opgave? -
matematik - trekanter
Forumindlægokay så. tre-kantens højde. du skal finde en trekants højde. 3 kant -
matematik - trekanter
ForumindlægNissefar skal hjælpe skovnissen med at plante juletræer. Indtil videre har de plantet træerne som vist på billedet. Hvor stor er afstanden, der er angivet med et spørgsmålstegn? https://www.matematikfessor.dk/homework/view/14709443 -
matematik - procent
ForumindlægBestem vægt/volumen-procenten (w/v) for en opløsning på 200ml der indeholder 8g virksomt stof. -
Finde et udtryk for h og b
ForumindlægHvordan skal jeg finde et udtryk for h og b? Tænker på at bruge lidt cosinus eller sinus? Ved at indføre et trekant. Men kan ikke helt se det -
F.S.A Dansk prøveform B
ForumindlægHej Jeg ville bare høre om det er tilladt at have stikordskort med ind til eksamen i Dansk. Det er prøveform B i folkeskolen. På forhånd mange tak -
Orbit B (HTX)
ForumindlægHjælp! Er der en der kan sende eller hjælpe mig med at finde en PDF af Orbit B fysik bog til HTX brug??? -
chlorophyll a og chlorophyll b
ForumindlægHej Sp jeg vil lige spørg om er chlorophyll a el. chlorophyll b mere polære og hvorfor. Jeg har vedhæftet deres struktur formel. Mange tak på forhånd!!! -
Skriftlig eksamenssæt
ForumindlægHej Jeg går på HTX, og vil gerne gøre brug af jeres eksamenssæt til at hjælpe en til den skrifligeeksamen, men der er kun for STX og HHX men hvad er så bedst i Dansk A og matematik A på HTX? dem fra STX eller HHX? -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle.. Er der nogle der har været oppe i matematik (på højt niveua i 3.g), og hvor emnet enten var integrale eller sandsynlighed? Kunne I så ikke lige skrive, hvad jeres spørgsmål var? På forhånd tak
