Søgning på: analyse af digte. Resultater: 9341 til 9360 af 26633
  • 9/11 hjælp til problemformulering

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en god problemformulering til 9/11 i fagene engelsk og samfundsfag?? :) Jeg har virkelig brug for noget inspiration. På forhånd tak. :)
  • Samf/religion: induktiv eller deduktiv?

    Forumindlæg
    Hej alle, Mit emne er Dalai Lamas eksil og hans magt som religiøs samt politisk leder. I min synopsis har jeg brugt systemteorier for at forklare Tibets placering i det internationale system, samt religiøse tekster til at påpege Dalai Lamas betydning indenfor den tibetanske buddhisme. Da jeg ...
  • Det skrå kast

    Forumindlæg
    Hey :) Jeg har fået til opgave at redegøre hvordan "Starthøjden" påvirker den optimale kastevinkel for at den længeste kastevidde. Har brug for hjælp xD Takker
  • Hvordan

    Forumindlæg
    HejJeg skal op til årsprøve i his, men jeg ved ikke hvorn det foregår... vi skal op på helt traditionel vis. Hvor længe er vi oppe? Hvor lange er de tekststykker vi kommer op i??
  • Dansk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey heyDansk eksamen på A niveau... hvordan foregår den? Jeg var nemlig til omeksamen den dag der blev snakket om det.. og hvad kan jeg gøre for at få MINDST 10? Jeg skal bare have mindst 10...Nogle bud:)- Sam
  • Terminsprøve, Spørgsmål

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville høre hvilken type af genre, det er når der står: how does the writer engage the reader? Er det så en comment?
  • Vises der forståelse udover redegørelse her taksonomiske niveauer.

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Jeg sidder og er i gang med at skrive en historie opgave om amerikansk identitet, som især ligger vægt på at opfylde taksonomiske niveauer. Så jeg ville lige spørger, hvis i har mod på at læse det her stykke tekst om i kan se det eller så hvordan det bedre kunne komme frem, skal ...
  • Uro i forstæderne

    Forumindlæg
    Nogen der har en opgave om "Uro i forstæderne"? Er første års på handelsskole, og finder det ret svært, så det er ik fordi jeg vil kopier din opgave, men se hvordan du har lavet den.
  • hjælp mig med at finde et svar påmi problemfoumulerieng

    Forumindlæg
    hvordan kan det været, at vi ikke gøre meget for at hjælpe de hjemløse? dette er min problemformulering. jeg har prøvet og prøvet men kan ikke finde svar nogen ideer ? tak forhånden
  • Behøver hjælp til essay?

    Forumindlæg
    Er der monstro nogen som har skrevet om "Poetic Justice" af Diana Appleyard. Er vireklig i nød, og behøver hjælp!
  • Opstil parameter

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et objekt som bevæger sig retlinjet (og i to dimensioner). Jeg kender en del tidspunkter t til objektets koordinater. Jeg har altså t,z,y. Jeg vil gerne opskrive det så jeg får; x = _______ y = _______ Hvad skal jeg gøre?
  • Samfundsfag SSO

    Forumindlæg
    Hey.. I alle mine Samfundsfagsopgaver siden 2 G, har der altid været statestik og figurer samt tabeller.. Men når man har om argumenter mod Tyrkiets optagelse af EU, er det så nødvendigt? Man kan jo ikke rigtig lave tabeller over noget ? OG er det noget man SKAL i en Samfundsfagsopgave ?? PEACE
  • Objektivt el. subjektivt??

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og skal skrive en kronik om fortællende journalistik. I kronikken skal jeg desuden karakterisere de fortællermæssige og stilistiske virkemidler i Morten Sabroes "En luder steg af toget, kap. 6". Derudover skal jeg med inddragelse af eksempler diskutere betydningen af, a...
  • dansk

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp i faget dansk på c niveau.. Hvis nogen er her så sig til som kan hjælpe mig.
  • oversættelse af et sætnning

    Forumindlæg
    Nogen kan forklare mig hvad det er sætnig betyder. In the 21st century maybe most af us are or will become "addicts" and it is just a matter of degree mange tak
  • SSO hjælp?

    Forumindlæg
    Er kommet til det tidspunkt hvor jeg skal skrive indledning og konklusion. Men hvad skal der stå i dem? Jeg er blank? Ingen ved det!!
  • Engelsk mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg skal op til engelsk mundtlig på B niveau. Som I nok ved trækker man en ukendt tekst og har 1 times forberedelse. Man skal derefter perspektivere til en tekst fra pensum. Det jeg har gjort er at skrive lidt til enhver tekst vi har læst i klassen så jeg har mine perspektiveringstekste...
  • sds-page

    Forumindlæg
    Hvad bruger man sds.page til ?
  • metoder

    Forumindlæg
    Hej allesammen. Jeg undrede mig over hvilke metoder man bruger i dansk historie opgaven. Både indenfor dansk og indenfor historie. Nogle der kan komme på noget? på forhånd tak.
  • Haster

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved hvad opgaven hed fra sidste år i tysk eksamen høj niveau?