Søgning på: historien om en ung mand. Resultater: 9421 til 9440 af 25374
-
historisk spørgsmål
Forumindlægnogen der har læst rød strømpe - en historisk kilde, som ved hvordan man skal analysere den i historie? -
kvalitativ
Forumindlægjeg arbejder med historie samfundsfagligt.. kan jeg godt bruge en tale af bush som en kvalitativ metode? -
Pleaseeee hjælp mig:))))
ForumindlægPlease er der ikke en der vil rette min engelsk opgave som er en fortsættelse af en historie:)))) mange tak på forhånd.... -
problem!! spørgsmål om emne!?
Forumindlægkan man skrive om human trafficking i fagene historie og naturgeografi til AT!? -
Perspektivering af REBEL af Michael Strunge
ForumindlægJeg kunne godt bruge lidt hjælp til at perspektivere REBEL af Michael Strunge til et andet digt eller anden historie. -
cherokeerner indianer - help
ForumindlægHi Allesammen Jeg skal brug hjælp til en historie opgave om cherokeer indianer. Jeg vil gerne se et eksempel på en almen.kildekritisk analyse historie opgave.. men kan ikke finde en !! Det er IKKE en den stor historie opgave, og jeg ved ikke hvad en historie aflevering skal indholde. altså probl... -
Gode idéer
ForumindlægHej er der nogle som kan digte en god historie til denne ligning: 3x + 8 = 20 -
hurtig spørgsmål ?
ForumindlægEr der en der kan fortælle mig hvad en indledning skal indehold præcis ? .. Er det bare hvad selve historien handler om ? -
Gode idéer
ForumindlægHej er der nogle som kan digte en god historie til denne ligning: 3x + 8 = 20 -
HJÆLP = MONEY
ForumindlægER DER NOGEN SOM KAN HJÆLPE MIG MED AT SKRIVER NOGET HISTORIE GIVER GERNE PENE FOR DET -
Hjælp til noter
ForumindlægGodaften er der nogen der har nogle noter som man kan bruge i 9 klasse i faget historie. -
Hiding in Cheesy's bedroom
ForumindlægEr der en der har anylse af den her historie? Hiding in cheesy's bedroom -
Barokken
ForumindlægHjælp skal have noget information om Barokkens historie og nogle nøgle ting.Går på HHX og skal lave en aflevering.nogen hjælp mig, tak -
AT EKSAMEN !!! Hvilke metoder?
ForumindlægHej . Jeg skal skrive AT i fagene Historie og Erhvervsøkonomi. Hvad for nogle metoder skal der bruges der? (: -
Historisk metode.
ForumindlægNår jeg i historie vurdere noget. Hvilken metode bruger jeg så? Jeg er meget i tvivl. -
old eksamen
ForumindlægHey...hvordan læser I op til old? sys det er lidt stenet bare at læse historierne igen... -
kvantitative metode?
ForumindlægHej Når man bruger kort og tabeller i AT hvor man har historie som samfundsfaglig bruger man så den Kvantitative metode? -
USA
Forumindlæger der nogen der har nogle gode notater om "den amerikanske drøm" skal op i historie.. så hjælp mig hvis i kan:)-Rie -
Perspektiveringer
ForumindlægHvis jeg trækker et uddrag af Herodots historie (1. bog), hvad vil så være oplagt at perspektivere til? -
Nådensbrød af Henrik Pontopidan
Forumindlægnogen der har skrevet historien Nådensbrød/ Naadsensbrød af Henrik Pontopidan ned
