Søgning på: historie noter hf. Resultater: 9561 til 9580 af 33009
  • Sso skriftstype!

    Forumindlæg
    Man skal enten bruge skrift type 11 eller 12.
  • Globalisering

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået en opgave om globalisering og jeg er nået til en opgave, hvor jeg skal forklare, hvorfor Singapoer, Irland og Schweiz ligger de 3 første på en liste over lande, som er mest globaliserede i 2005. Er der nogle der kan komme med nogle forslag til, hvad grunden kan skyldes? På forh...
  • Kants indflydelse

    Forumindlæg
    Halløj Halløj.. Jeg sidder pt. med en meget stor og vigtig eksamensopgave om Immanuel Kant og er lidt stuck, da jeg ikke kan besvare mit eget spørgsmål; "Hvilken indflydelse havde Kants moralfilosofi på oplysningstiden og, hvilken indflydelse har han haft på vores samfund i dag".. ...
  • Mat 1. opg. 865

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har en matematik opgave for i en aflevering i Mat1 opg. 865. Opgaven lyder: I firkant ABCD har vinkelspidserne koordinaterne A (-3.-3), B (10,-1), C (12,4) og D (-6,7). Bestem firkantens vinkler.. Skal jeg lave det om til to trekanter i koordinatsystemet eller hvad?
  • Desperat hjælp til sinus- og cosinus projekt

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal aflevere denne opgave idag, og har desperat brug for hjælp!! Det drejer sig om opgaverne fra 11 og frem. Håber virkelig i kan hjælpe !! http://peecee.dk/?id=35864
  • Andre lektiehjælp netsider?

    Forumindlæg
    Findes der andre netsider lidt ligesom studieportalen ude på nettet, hvor der er lektiehjælp? ( :
  • Notater med til Samfundsfag eksamen?

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg skal op i samfundsfag mundtligt eksamen i næste uge, så jeg vil lige spørge om man godt må have sine notater med til prøven? Tak på forhånd
  • Doris lessing

    Forumindlæg
    Hej. er der nogen der har nogle notater til en novelle af Doris lessings "In defence of the underground"? Ville være en stooor stooor hjælp! MVH Michelle :)
  • Bøger

    Forumindlæg
    Er der nogen som har en bog på nettet om sandsynlighedsregning eller Talteori ?
  • Salte

    Forumindlæg
    I min rapport skal jeg skrive om salte jeg har skrevet det her`` Man skelner mellekm simple ioner og sammensatte ioner. En enkel ion består af en positiv og en negativ ladning.`` Hvad kan jeg mere skrive ???
  • Gab Powerpoint?

    Forumindlæg
    Hey .. Læs lige denne artikel: pcworld.dk/art/8609?fpindex&fppos=3&a=block&i=113 Hvad synes i? Ville i give professor John Sweller ret?
  • vækst og funktion..

    Forumindlæg
    Har fået følgende opg. af min Mat-lærer (1.g) Vækst uden for byerne: Da broen blev indviet i 1970 kørte der 6.200 bilver over pr. døgn. i 1994 var tallet steget til 32.100 Udklippet stammer fra DSB-bladet "Ud & Se" fra 1995. Her kan man læse, at den gennemsnitlige daglige biltrafik o...
  • Tænke Tænke

    Forumindlæg
    Heej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier?
  • HASTER PLEASSS hjælp miig !

    Forumindlæg
    Jeg har fået trukket digte af Benny Andersen til min synopsopgave i dansk . Da jeg ikke er så god til digte har jeg meget svært ved at fortolke digtet. Håber der er nogen der vil hjælpe mig.. Kærligheden er titlen på digtet: Kærlighed hænger ikke på træerne men det er dem man ser på når man sav...
  • Reducering

    Forumindlæg
    Hej Jeg har et par matematik opgaver, der har gjort mig lidt forvirret:) a.Reducer 8x-2y-10x+4y+3y-x bReducer 10x-2y-8x+4y+3y-1x
  • Renteformlen

    Forumindlæg
    Hej :-) Kan nogle forklare mig hvad renteformlen er?
  • Rumgeometri

    Forumindlæg
    Findes der et pc-program der kan tegne vektorer, kugler, planer etc. i rummet? Jeg kender kun Autograph.
  • Repetition skriftlig kemi

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal her om 2 uger til skriftlig kemi eksamen, og tænkte på om der måske var nogle som havde nogle gode tips, og ideer til hvordan man kunne repetere, og hvordan i evt selv gør/har gjort. Er selvfølgelig klar over at man bare kan gennemlæse sine kemi bøger, men det er jo ikke altid ting...
  • Læseferien!

    Forumindlæg
    Så er læseferien gået i gang og jeg er i en stor dilemma. Jeg skal op i fire højniveua mundtlige fag og ved ikke hvordan man skal overskue at læse det hele igennem.Håber nogle kan give mig nogle gode råd, skal jeg kun læse, eller også lave dispositioner, eller få styr i notaterne?
  • Hvor vigtig er 9. klasses afgangseksamens årskarakter?

    Forumindlæg
    Som overskriften lyder, hvor vigtig er ens 9. klasses karaktere egentlig? Hvor meget vil den betyde for evt. 10 klasse, Gymnasium og/eller en uddannelse derefter? Har den overhovedet en særlig stor betydning?