Søgning på: engelsk brev. Resultater: 9641 til 9660 af 25907
  • Pepsi max reklame

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal fortælle om Pepsi max reklamen. Den med job interview. Men jeg ved ikke hvem der har lavet den og hvornår den er fra. Jeg håber der er en der ved det :)
  • Hjælp til SRO ASAP

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt stuck. Jeg skal lave en standardkurve, men jeg er ikke med på hvad jeg skal gøre. Den her skal afleveres imorgen midnat. Jeg ved at jeg har en stamopløsning som består af 250 mg quinilingult opløst i en liter vand
  • Globalisering i DK

    Forumindlæg
    Hej Hvordan har globaliseringen påvirket Danmark?
  • Snorkrafter

    Forumindlæg
    Jeg skal i en fysik opgave beskrive hvordan snorkrafter virker, deriblandt også hvordan en trisse(også kaldet spil) hjælper. Jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det ret, men er det forstået ret at de virker sådan her? Snorkrafter: Hvis man har en skrænt, et træ på toppen og en gens...
  • Haster! Analysemodel

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der ligger inde med en god analyse model til Fairy tales ????? På forhånd tak :)
  • Forskel på paretofordeling og Nashs ligevægt

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på paretofordeling og Nashs ligevægt?
  • feature?

    Forumindlæg
    Hej jeg skal til at lave en feature, og jeg har læst flere definitioner af genren, men jeg har ikke helt forstået hvad det går ud på...minder det ikke en del om essay? Hvad er forskellen? Håber nogen kan hjælpe.. Tak på forhånd
  • Trisomi 13

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har til opgave at skrive noget om trisomi 13 symdromet, og det er helt umuligt at finde noget på nettet om det (på dansk). Er der nogen der kan hjælpe mig ? :)
  • Abstract, gider nogen skimme den og rette fejlene hurtig...tak :)

    Forumindlæg
    Abstract This study investigates the Golden Section, which had a big influence on art, architect, design and much more. The Golden Section also known as Golden Ratio and heavenly Proportions demonstrate the proportions by the golde...
  • HELP

    Forumindlæg
    The transport problem by criterion of cost is considered. At three suppliers ?1, ?2, ?3 112,89,199 units of some homogeneous cargo are concentrated accordingly. This cargo should be transported to four consumers ?1, ?2, ?3, ?4 which demand is accordingly equal to 95,150,85,70 units of cargo. To ...
  • Hvornår kommer der nye opgave inde på "Test dig selv"?

    Forumindlæg
    Hvornår kommer der nye opgave inde på "Test dig selv"? for de er ret gode, og vil gerne tag en ny, især hvis der kommer nogen opgave der har sammenhængen med Historie og samfundsfag.
  • Regnearkfunktioner

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder med min IT case om DT Group, men er fanget lidt i denne opgave. Find mindst 3 forskellige regnearksfunktioner, der kan bruges til analyse af store talmængder. Du skal forklare funktionerne og vise, hvordan de anvendes. Håber nogle kan hjælpe mig lidt i gang.
  • Hvordan udvikles en knogle?

    Forumindlæg
    Jeg skal skrive en biologi rapport, som skal indeholde noget om hvordan en knogle udvikles. Problemet er bare at jeg ikke kan finde noget om det nogen steder, hvis i ved noget så skriv det endelig!
  • Grammatisk rettelse, ordstilling & stavefejl (Haster)

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har fået en opgave retur, som skal genafleveres snarest muligt. Jeg skal have styr på noget ordstilling og en del stavefejl, og ville derfor ty til internettet for hjælp. Jeg ville være evigt taknemmelig hvis en venlig sjæl ville tage et kig på min tekst og rette den! 1. Präsentation...
  • Hvad kan gøres bedre?

    Forumindlæg
    Jeg har fået et essay for i Engleks og tænkte på hvad jeg kunne gøre bedre?
  • AT hjælp!

    Forumindlæg
    Hej! Jeg spekulerede på hvilke metoder man skal komme ind på i fagene Dansk og Samfundsfag? Nu er det sådan, at jeg mest har benyttet avis artikler osv, så der ved jeg man skal lave kilde analyse, men evt. andet?
  • Matematik og historie

    Forumindlæg
    Heps AT eksamen imorgen 25/6/2014 Under matematik benytter jeg matematisk modellering Under Historie benytter jeg kildekritisk og komparativ Er der ikke nogen der har nogle guldkorn, ulemper ved metoder, eller andre metoder til mat :) (Jeg har om overbefolkning kontra fødevareproduktion)
  • I need ur HELP!

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som kan hjælpe mig med tysk? UREGELMÆSSIGE UDSAGNSORD I NUTID. Indsæt den rigtige from af : beginnen, helfen, fahren og lesen: Um 6 uhr.......... der tag bei den Meyers. Herr Meyer........ sein fruhstuck mit kaffe und brotchen. Wann.......... det film? Wan............ wit mi...
  • bifilart pendul

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er i gang med at skrive SRP i matematik og Fysik. Her skal jeg udlede formlen for et bifilart pendul, men jeg ved ikke helt hvordan. Jeg har prøvet at google lidt, men uden held. Jeg håber i kan hjælpe. På forhånd tak. Med venlig hilsen Frederik PS. formlen er vedhæftet som dokume...
  • trisynaptic circuit på dansk?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg sidder og skriver SRP, og er stødt på et ord, som jeg ikke kan finde oversættelsen på. Hvad hedder den trisynaptic circuit på dansk? Den kaldes også den trisynaptic loop of the hippocampus. Håber der er nogle der kan hjælpe og god jul!