Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 9781 til 9800 af 23878
  • Psykoanalyse og film

    Forumindlæg
    Har I nogle gode forslag til film, hvor man kan bruge psykoanalysen som analysemodel?
  • struktur

    Forumindlæg
    hvad menes der helt bestemt, når man skal skrive om strukturen i en historie?
  • Laborant produkt

    Forumindlæg
    Hej, jeg skriver om laboranter, men har meget svært ved at finde et ordentligt produkt.. Er der nogen der har nogle gode produkt ideer til emnet laborant Mange tak på forhånd
  • H.C. Andersen hjælp

    Forumindlæg
    har fået en opgave hvori der stod følgende; "bilioteket i den by hvor du bor har planlagt forskellige aktiviteter i anledning af H.C. Andersens 200 års fødselsdag. Bl.a. vil man udsende en folder hvor forskellige mennesker skriver om H.C. Andersen. Du er blevet opfordret til at skrive om h...
  • Hjælp fysik

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med disse opgaver?
  • Statistiske beregninger

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg er i gang med en samfundsfagsrapport. Jeg vil høre, om der var nogle som gad at se på problemstillingen, og evt. skrive nogle kommentarer mht. det relevante, det i øjefaldende, og hvilke beregninger der er værd at lave??.. Se vedhæftet dokument! Mange takk!!
  • Hvordan findes tiden i en handling??? HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej Når man skal beskrive, hvor lang tid handlingen strækker sig over, skal man så kun beskrive den tid, som er nævnt i selve teksten eller skal man også skrive om den tid, der bliver hentydet til i teksten? Nu tænker jeg på novellen forbrug af Ib Lucas, hvor handlingen ud...
  • dansk dispostion?

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig dansk, og vi har fået at vide at vi må have dispositon med.. Hvordan skal jeg lave en dispositon over både digte,noveller,reklamer osv?
  • Helpme plz

    Forumindlæg
    Man afgasser Colaen for at fjerne CO2. men hvad er procesens kemiske begrundelse?:(
  • Filosofi eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal selv til Filosofi C-niveau eksamen her d. 4., og ville derfor høre lidt om, hvordan sådan en eksamen forløber, osv. - Hvordan skal man strukturere sin eksamen? I vores undervisning har samtalen altid været meget løs? - Nogle gode råd ? På forhånd tak.
  • Spørgsmål om mundtlig eksamen A-niveau

    Forumindlæg
    Hvordan scorer man 13 på A-niveau mdt. eksamen, mat-linje?
  • brug af kilder

    Forumindlæg
    Hej jeg er igang med dansk historie opgave (historie) og skal have inddraget nogle kilder, men hvordan gør jeg? relatere jeg bare til dem, for at underbygge det jeg har skrevet udfra min primære information ? Håber i kan hjælpe:)
  • Haster 24 eksamen, hjælp

    Forumindlæg
    Nogen kan hjælpes på vej. Redgøre for hvordan man kan undersøge DNA`s opbygning. Inddrag hvordan man laver en sekvensanalyse. Tak
  • HJÆLP!..DET HASTER

    Forumindlæg
    Hejsa.. Er der nogle der kan give råd til at forberede sig bedst til mundtlig eksame i DANSK.. ér det en god ide at læse hele 3 års pensum igennem, selvom teksterne til eksamen er ulæste ??
  • Råd og vejledning

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg står og skal psykologi eksamen imorgen og vil bare lige høre om der er nogen der har nogle gode råd. evt noget jeg skal huske hvis jeg trækker et bestem emne eller ligne. håber at få nogle besvarelser...:ø)
  • Muntligt Dansk A

    Forumindlæg
    Er der nogen derunde der kan give et eksemple af en ukendt tekst og spørgsmålsformulering der kommer med? Vil bare prøve at "teste" mig selv og se hvor længe jeg er om at forberede noget, og igen hvor meget tid jeg bruger på at fremlægge det.
  • Dansk eksame 9.klasse.:)

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg skal op til dansk mundtlig i overmorgen men er der nogen som vil forklarer mig hvordan jeg kan starte med at perpektiveringen? tak..
  • Mundtlig Bio-eksamen???

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg står i den herlige situation at jeg skal op i biologi på højt nivaeu (gym, efter den gamle reform) i næste uge, hmm Men jeg er bare ret meget i tvivl om hvordan det kommer til at foregå og især hvordan spørgsmålene er udformet?? Får man et overordnet emne at fortælle om, eller nogle...
  • Lagring af energi fra vindkraft!

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal lave en fremlæggelse omkring vindenergi. (: Jeg har fundet frem til, at man har nogle problemer vedrørende lagring af energi fra vindkraft, og at nogle metoder er under udvikling. Mit spørgsmål er bare: Når vindmøllen producerer strøm og det så ikke bliver brugt af forbrugerne...
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hey, Jeg skal til årsprøve i mundtlig dansk på torsdag... Jeg er meget i tvivl om, hvordan det skal foregå. Alt jeg ved er, at jeg har 40 minutters forberedelse og 20 minutters eksamination... Nogle der ved noget om dansk årsprøver/eksamener? Vil meget gerne have nogle gode råd... Tak :)