Søgning på: historie noter stx. Resultater: 9801 til 9820 af 33650
-
potensting
Forumindlægehh hvad bliverx^0,1(x^1,1+2)^4,3 ? kan sku ik helt gennemskue det og skal reducere lidt for at finde stamfunktion. Min hjerne er vist lidt slow efter gårsdagens ølindtagelse. -
glucose
Forumindlæghjælp...er der ikke nogen der kan hjælpe en stakkel sjæl.skal lave en kemi-rapport der hedder glucoses mutarotation...- og er meget i tvivl om beregningerne...please help mee -
The Itch
ForumindlægKan det passe at der slet ikke er nogen der har skrevet opgave om denne tekst?Er der nogen der måske har nogen guldkorn der er vigtige at få med..? -
Eksamen?
ForumindlægHej folkes. Jeg skriver dette, pga jeg er i tvivl om man må ha' bøger med ind? Eller notér? Får man nogle bøger af skolen, som man skal læse eller er det de "normale" bøger, man plejer at læse i man skal læse i i læseferien? Jeg er lidt i tvivl om det nemlig. Jeg skal nemlig til eks... -
Raketter
ForumindlægHey :) Jeg sidder og skal til at forberede en fremlæggelse i Fysik. Vi har hver fået til opgave at skrive om et emne som kort skal opsummeres. Jeg skal fortælle om Mekanik -> Raketter. Ville spørge om nogle af Jer kunne hjælpe mig med hvad jeg evt. kunne fortælle om, ved ikke hvad jeg kan skri... -
menstruation cyklus
ForumindlægHej allesammen .. Er der nogen der kan forklare mig menstruation cyklussen? -
Fysik eksamen?
ForumindlægHej jeg skal op til fysik eksamen, sidste år var jeg op i faget og fik en dårlig karakter, da jeg næsten intet sage af nervøsitet.I år skal jeg tag en omeksame, og er begyndt med at læse, mit mål er at få mindst et 10'tal. Men hvordan kan man score et 10'tal? altså med hensyn til præstati... -
Integration
ForumindlægHej Hvordan integrere man den her fætter 148 * 0,956 ^ t ? er det ikke bare 148 * 0,956 ^ t -
eksamen
ForumindlægEr der andre ligesom mig der skal til mdt. eksamen i dansk 3.g og ikke har den store interesse indenfor faget. Mit spørgsmål til jer er hvordan forbereder I jer til dansk eksamen. Og hvad er vigtigst hvis man ikke kan nå det hele? -
statue
Forumindlæghar lige siddet og gennemgået samtlige opgivet monumenter, men der er et hvorpå jeg ikke rigtig kan finde ud af sige noget..Det er figur 140 i oldtidends grækenland .. nogle der kan hjælpe? -
Andengradsfunktioner
ForumindlægHjælp!!! Har fået en matematikaflevering, som selvfølgelig skal afleveres. Men forstår overhovedet intet! Nogle der evt. vil hjælpe??? Min opgave lyder såldedes: "Med udgangspunkt i nedenstående to forskrifter for andengrads funktioner skal du vise, hvordan du med teori fra kapitlet om ... -
Oversigt til de forskellige perioder
ForumindlægHej.Er der nogle der har en oversigt over perioderne: Romantikken, Kristendom og reformation og Det Gamle Norden (folkeviser). Jeg er interesseret i en oversigt over hvilke ting, man skal lægge mærke til, når man analyserer tekster inden for disse emner/perioder. -
ødipus
ForumindlægPå d. 56-57 er der en korsang. Er der ikke nogen der kan sige noget om den? Jeg forstår den nemlig ikke... -
Mdt. danskeksamen
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk her i morgen, og jeg føler virkelig ikke at jeg har ret godt styr på pensum, og så vil jeg gerne vide om der bliver lagt meget stor vægt på det...? Eller er det bare lige kort at man skal perspektivere/relatere? -Går på gym. -
A Journew - studentereksamen A-niveau 2009
ForumindlægHej alle sammen, jeg havde meget svært ved "A Journey"-teksten, og min fortolkning er vist blevet ret - hmm, lad os bare kalde det unik (jeg kender i hvert fald ingen andre, der bare tilnærmelsesvis har tolket den på samme måde)... Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre andres vurderin... -
Hjæl til Lysias taler
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle notater til Lysias tale om Simon og den om Drabet på Erastothenes?Har ikke brug for referet eller noget, men noget mere dybdegående, i stil med en gennemgang vers for vers eller noget. Har svært ved at udlede noget ordenligt at tale om.Håber der er nogen, der kan hj... -
Eksamen..
ForumindlægHej skal op i tysk og har fundt ud af at jeg ikke har mange nota.. Vil høre om der er nogen af jer der har læst noget af min Eksamenopgivelser og måske har nogle nota? I så fald vil jeg gerne høre om i vil del dem med mig? Fx. resumer osv. Her min pensum : Frd. Dürrenmatt: Es geschah am hellicht... -
Biologi eksamen - 24 timers forberedelse?
ForumindlægEr der nogle der kan forklare mig hvordan den mundtlige biologi eksamen, med 24 timers forberedelse foregår? Er det nødvendigt at læse alt man har haft igennem året eller er det okay kun at læse det man nu trækker dagen før? eller kommer ens eksamen også til at strække sig ud over det man trækker? -
Notater til hhx mat. B købes!
ForumindlægHej! Har desværre ikke været for god, til at få taget notater i årest løb, i matematik, hvilket ikke er min stærke side.. Jeg skal desværre op i mundtligt matematik og søger derfor en komplet samling af notater (med beviser mm.) til hhx matematik B for 1. og 2. år .. Symbolsk betaling gives.. Håb... -
Der Ring des Polykrates
Forumindlægjeg skal måske op i denne tekst af Schillernogle der har gode notater??...jeg har kun 3 linier selv
