Søgning på: det blomstrende slagsmål analyse. Resultater: 9881 til 9900 af 23878
-
Psykologi vs samfundsfag - videnskabsteori
ForumindlægSkriver i psykologi og samfundsfag om mønsterbrydere. Mit problem er, at give en god beskrivelse af de to fag i sammenspil. Har valgt psykologi indenfor fakultet humaniora. Hvis der er nogen, som kunne komme med guldkorn om, hvad de forskellige fags begrænsninger er. -
Har brug for hjælp til at starte op på min SRO opgave i Psykologi-Samfundsfag! HASTER
ForumindlægHej alle Jeg har brug for hjælp! - Jeg har lige fået denne opgave i Psykologi-Samfundsfag og jeg aner ikke hvordan, jeg skal gribe det an :s Opgaven lyder: Det ønskes en redegørelse for psykologiske teorier, der kan forklare, hvad der kan ske, når et barn bliver omsorgssvigtet. Hvordan kan man ... -
historie - samfundsvidenskabelig vinkel
ForumindlægHej Jeg skal lave AT i design og historie.. Min vision er Kaare Klint vision om, at gøre stole, møbler, borde osv. ergonomiske for menneskekroppen.. Dertil skal jeg have noget historie - hvad der i historien har gjort sådan at det blev nødvendigt at Kaare Klint tænkte i de baner.. Kunne være ... -
Nogle der har været op i DANSK skriftlig årsprøve?
ForumindlægHejsa. Nogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? -
PISSE SVÆRT! HJÆLP NU!
ForumindlægHej. Nogen som kan hjælpe mig med følgende? En producentvirksomhed producere færdige el-artikler herunder en trådløs afbryder som de levere til byggemarkeder; Bauhaus, byg & bo etc. Når jeg skal foretage et målgruppevalg (segmentering) skal det så være på producent-markedet eller på konsu... -
Dansk skriftlig årsprøve
ForumindlægNogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? + hvilke emner var der, at vælge mellem ? -
AT - naturalisme
ForumindlægHej. Jeg overvejer at skrive AT eksamen 2010 om emnet naturalisme. Til dette emne har jeg tænkt på at bruge fagene engelsk og eventuelt biologi. Jeg har tænkt på at arbejde med Jack Londons roman "The Call of the Wild", og i biologi-delen komme ind på noget med Darwin. Tror I at dette k... -
Eksamen i historie
ForumindlægHar nogen været oppe i historie, vil jeg gerne høre om eksaminationsformen. -
Historie metode
ForumindlægEr der nogen, som kan fortælle hvad historie metoden går ud på og hvordan man bruger den? Tak på forhånd. -
Eksamen i Erhvervscase 2008
ForumindlægSå er dagen snart kommet hvor vi alle skal trække erhvervscase 2008. Her kan vi diskuttere problemer og løsninger! Held og lykke imorgen allesammen! -
HASTER...please ;)
ForumindlægHej alle gæve samfundsfagselskere;) Jeg har lige trukket til samfundsfagseksamen i morgen. Mit emne er ideologier og politiske partier - herunder vælgeradfærd. Der lægges hovedvægt på Anders Fogh, derved har jeg lavet en one-liner således: Er Anders Fogh gået over til populisme? Redegør for be... -
Hjælp til tysk eksam den 17
ForumindlægHej til jer alle kloge mennesker :) Jeg skal til tysk eksam den 18 juni, og får udleveret 4-6 sider dagen før som skal forberedes mundtlig, og jeg tænkte på om der findes en engel som kan hjælpe mig, naturligvis mod betaling..? PS bor i KBH. -
Hjælp til fysik rapport om Røngent diffraktion..
Forumindlæger i gang med en rapport om røngentdiffraktion... kan seriøst ikke komme videre.. forstår overhoved ikke teorien bag det hele... selvom jeg har læst det mange gange -
Humaniora vs naturvidenskab
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op til en årsprøve i 1.G på onsdag i fagene dansk og fysik. Jeg er blevet bedt om at finde svar på apørgsmålene: Hvad kan den humanistiske metode som den naturvidenskabelige ikke kan? og Hvad kan den naturvidenskabelige metode som den humanistiske ikke kan? Jeg h... -
Nøgletal det samme som hovedtal?
ForumindlægEr det det? Hvis ikke - hvori ligger forskellen? På forhånd mange tak -
knækprosa og nye dansk novelle.
ForumindlægHvordan kan jeg skelne mellem disse to genrer? -
nyt kapitel af "i år er alting anderledes"
Forumindlæghar brug for hjælp til at skrive et nyt kapitel af bogen i år er alting anderledes, af Ina Bruhn. skal være færdig inden imorgen. -
digte
Forumindlæger digte altid lyriske eller kan de også godt være episke ? -
Dansk eksamen - gode råd
ForumindlægHejsa Jeg skal op i mundtlig dansk i morgen og jeg er rimelig nervøs. Jeg har godt styr på pensum osv., men er der nogen, der har nogle gode råd, jeg kan bruge? Er der ellers nogen der har nogle erfaringer de vil dele? -
mediefag
Forumindlæghej jeg ville bare lige sørge om hvordan mediefags eksamen forgår når man har det på C...vores lære ghar ikke fortalt om eksamen vile gerne lige vide da jeg ska op på fredag...havd ska man have styr på og hvad kan man komme op i??? er ret forvirret lige nu...det ville være en stor hjælp :)
