Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9941 til 9960 af 63055
-
Rettelse af danskstil
ForumindlægHej, jeg har en novelle liggende, som jeg meget gerne vil have rettet:-) Er der evt. en der har lyst til at rette den, og måske sætte en karakter på? Niveauet er 9. klasse, og det er en af de gamle afgangsopgaver. Den er på næsten 2 sider (932 ord) Mvh Sofie -
GREVE GYMNASIUM?? ER DET GODT
ForumindlægHey er en 9 klasser som bor noglelunde tæt på greve gym, men vil have subjektive syn på skolen. HVAD VED DU OM SKOLEN HVAD SYNES DU OM SKOLEN stuff. Er det højt nok niveu er folk dumme dernede er lærerene pisse irriterende?? tak igen. -
JFK og globaliseringen
Forumindlæghejsa! skriver rapport i historie, 9. klasse. har et spørgsmål der lyder; Hvilken betydning fik JFK for 19609;ernes amerika? aner det ikke, kan ikke finde det hverken i bøger eller på nettet. Nogen der har en idé om det? -
Mundtlig dansk eksamen - litteraturhistoriens kunst og lyrik
ForumindlægHej jeg går i 9 klasse og har trukket litteraturhistoriens kunst og lyrik. Jeg er dog lidt blank. Er der nogle tekster i klart kan anbefale (inden for det moderne gennembrud eller romantikken) Bare fyr løs er åben for alt Tak på forhånd! -
Hvad er aminer?
ForumindlægHej Jeg snakker til den mundtlige naturfags eksamen om nitrit i kroppen. I dét jeg en formel, hvor der bliver brugt aminer. Jeg ville bare høre om jeg kunne få en 9. Klasses venlig forklaring på hvad det helt præcist er :) Tak -
HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHej jeg går i 99;ende klasse og Jeg skal til eksamen i mundtlig dank (prøveform) jeg har trukket emnet "krig" så jeg ville høre om der var nogle der havde en god tekst jeg kunne bruge :D.. -
HJÆLP TIL VALG AF TEKST
ForumindlægJeg har trukket fordybelsesområdet "det anderledes" til min mundtlige dansk eksamen i 9. klasse. Det må gerne være enten en tekst, et billede, en reklamer eller noget helt andet. Hvis det er en tekst må, det gerne være en tekst fra 2000 - 2011 :) På forhånd tak. -
Hjælp til at finde tekst - Dansk mundtligt - Synopse B
ForumindlægJeg har trukket mit fordybelsesområde til min 9. klasses danskprøve. Mit emne hedder "Mødet med det fremmede". Jeg tænkte på om der er nogle der har en god tekst de kan anbefale. Teksten kan være alt lige fra Noveller til Eventyr til en artikel. På forhånd tak -
Kortfilm
ForumindlægHej :) Jeg har trukket "kortfilm" til min 99;ende klasses eksamen, og jeg har ikke så meget forstand på det med kortfilm. Så jeg tænkte på om der var nogle som vidste noget omkring kortfilm til eksamen? Fordi jeg kunne godt bruge noget hjælp!? -
Dansk (hjemmesider)
ForumindlægEr der nogen, der kender nogle hjemmesider, hvor jeg kan øve/forberede mit dansk, når jeg snart skal til en dansk eksamen (retskrivning, læsning mv). Nogle hjemmesider der minder om de eksaminer, man skal op i i 9. og 10. klasse. På forhånd tak. -
Nogen der kan rette dette?
ForumindlægJeg har lavet en opgave i tysk på omkring 170-ord er ikke helt sikker på grammatikken. Så sætter derfor stor pris på hvis en kunne rette den for mig. Vil ikke tro det tager over 5min da der ikke står så meget.(9. klasse niveau) Men TAK PÅ FORHÅND! -
Billedanalyse
ForumindlægHej, jeg har noget billedanalyse for til på Fredag... Menøøh, har lidt svært ved det, så det ville være dejligt hvis der var nogle der kendte nogle nemme billeder at analysere (4 Stk.: Surrealisme, Naturalisme, Impressionisme og Ekspressionisme) og det er til 9. klasse På forhånd tak! :) -
Hastighed, tid og afstandsberegning
ForumindlægKære alle, Jeg har løst 4 matematikopgaver, som er på 9. klasse niveau. Er der nogen som vil rette dem og hjælpe, hvis jeg har lavet fejl i mine besvarelser? Opgaverne og mine besvarelser er i det vedhæftede word dokumentet. På forhånd tak. -
Hvad er folkelig realisme
ForumindlægHeej alle sammen jeg skal snart op i min mundtlig dansk eksamnen i 9 klasse og jeg trak emnet folkelig realisme, men der er bare et problem jeg ved ikke helt hvad det er og hvordan jeg skal lave min synopsis :D please hjælp mig er på bar bund. -
hurtigt hjælp os!!!!!!!!
Forumindlæghej vi er to piger i 9. klasse som skal lave en projektopgave. Vores emne er forskellige levemåde i NYC. Vi er totalt tomme for ideer, og vi har kun en problemformulering, og vi er sygt meget på spanden!!!!!!1 hvis du kan så pleeeeease hjælp os!!!! D: -
FSA mundtlig dansk eksamen
ForumindlægI næste uge skal jeg op i dansk mundtlig eksamen. Hvad skal jeg forberede mig på? Jeg har læst de tekster der er blevet opgivet, men hvad skal jeg ellers.? Det er 9 klasses afgangs eksamen, og det er prøveform A, (man trækker en opgave, og har derefter 40 minutters forberedelse. På forhånd tak -
Matematik program til MacBookAir
ForumindlægJeg har købt mig en MacBookAir og jeg skla bruge et matematikprogram til den, men jeg ved ikke hvilket jeg skal bruge! Det skal være gratis og skal kunne bruges i 9. klasse og på Gym!!! Kan i eventuelt tilføje et link til en side hvis det er? Håber i kan hjælpe På forhånd mange tak :) -
Rødhætte
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at lave en analyse af "Rødhætte" til min mundtlig dansk afgangsprøve. Er det nogen der kan hjælpe med, hvad moralen i "Rødhætte" er? Og hvad man kan perspektivere til? Håber i kan hjælpe mig og på forhånd tak! :-) Vh Anna, 9. klasse -
Kropssprog som underemne
ForumindlægHej :) Jeg går i 9. klasse, og skal snart have projektuge. Jeg overvejer at vælge kropssprog som mit underemne. Men så er jeg blevet lidt i tvivl, for er der nok at skrive om ved dette emne ? Og hvad kunne mit produkt være ? -
amish
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP
