Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9981 til 10000 af 63055
-
HTX - Sukkertoppen eller Vibenhus?
ForumindlægHej. Jeg skal i gymnasiet her efter 9. klasse og jeg ved at jeg skal på HTX da jeg elsker de narturvidenskabelige fag. Hvilket HTX (Sukkertoppen eller Vibenhus) lægger mest vægt på de naturvidenskabelige fag? (Jeg vil vælge Science linjen) -
Tysk eksamen! HJææææælp!
ForumindlægHej! Jeg går i 9. klasse og vi skal til, at finde ud af et emne vi skal op i! Overemnerne er -Jugenliche - Tatsachen über Deutschland - Das getilte Deutschland -Österreich nogle af jer, der har nogle underemner til en af de her? Fordi har virkelig brug for hjælp! -
Har aldrig været op til mundligt matematik
ForumindlægHej :) jeg skal til optagelses prøve imorgen i mundligt matematik!!! Jeg går i 9. klasse. Er der nogen der kan give mig nogle råd til hvordan man ikke dumper sådan en. Har aldrig været op til mundligt matematik før. Mvh Francisco. -
Perspektivering i samfundsfag mundtlig eksamen
ForumindlægHvis man har powerpoint som produkt og har trukket emnet ideologi og har valgt temaet liberalisme hvad kan man perspektivere til når man har haft emnerne i undervisningen, Kriminalitet, krig og kaos, demokrati. Og hvilke andre gode råd kan man få, når der er 3 i gruppen og det er 9 klasse eksamen -
Perspektivering til dansk
ForumindlægTil min 9. Klasses dansk eksamen, der har jeg valgt to værket fra pensum som jeg gerne vil perspektivere til, men på jeg også godt referer/sammenligne med et hovedværk fra pensum, selvom jeg ikke har angivet det som noget jeg Perspektivere til i min synopse?? -
Hjælp til eksamen tekst??
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd -
!!HJÆLPE!!
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasse eksame og har trukket emnet "fra barn til voksen", men kan virkelig ikke finde nogle nolge tekster om emnet. Håber virkelig i kan hjælpe mig. Det må være alt fra noveller til reklamer bare i kan hjælpe mig. -
HJÆLP HJÆLP EKSAMEN
ForumindlægJeg skal op til den mundtlige eksamen i dansk i 9. klasse. Jeg har trukket "Essays i udtryksform" til mit fordybelsesområde. Er der nogen, der kan hjælpe mig med at finde en god tekst jeg kan gå i dybden med? Tak på forhånd :) -
ideer til lyrik og rap
Forumindlæghej jeg går i 9 klasse og har lige trukket lyrik og rap i dansk jeg ville hører om der er nogen der har nogen gode ideer til en rap tekst havde måske tænkt lidt på natasja eller et digt? =) -
Opgavesæt - Skriftlig fremstilling
ForumindlægHejsa :D Er der nogen, som har opgavesættet fra dansk skriftlig fremstilling 9. klasse 2014? Jeg kunne rigtig godt tænke mig et billede/tekst af opgave 5. Hvis den findes et sted på nettet, må i meget gerne give et link :D Venlig hilsen Peter -
Info, årsag og konsekvenser af Den franske revolution
ForumindlægHej, jeg går i 9 klasse og skal lave en opgave om den franske revoulition. Jeg skal begrunde årsagerne, konsekvenserne og noget Info om den. Det ville gøre mig glad, hvis i ville kunne skrive noget Info og alt det om den franske revoulition, i kan. -
Hjælp til afgangsprøven!
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til 9. klasses afgangsprøve i dansk og har trukket "debatter". jeg er desværre helt lost på hvad jeg skal tage... Kan nogle komme med et bud til hvilken debat jeg kan tage? på forhånd tak :) -
Arbejdsmarkedet
ForumindlægHejsa Vi har fået som opgave at lave en fremlæggelse om arbejdsmarkedet. Her skal vi også lave arbejdsspørgsmål og en problemstilling. Derudover skal vi have fundet et delemne, men vi er lidt usikre på, hvad det delemne skal være. Har i nogen ideer? Hilsen 2 piger fra 9. klasse -
Perspektivering af den flyvendekuffert
ForumindlægJeg skal aflevere min synopse til dansk afgangsprøve 9. klasse, i morgen, og jeg har teksten "den flyvende kuffert" Og ved virkelig ikke hvilken tekst jeg skal perspektivere til? Hjææælp! Tak på forhånd! :-) -
hej kan i være sød at hjælp mig med et par spørgsmål
Forumindlæghej, ved i reslutaten om Ny prima kpoier ark b i 9 klasse, ark 3.7(jorden skatte) , 6.11(der er noget i luften) , 7.13(Alkoholer) , 2.4, hydrogen bil, 10.11, 10.15, 10.23,10.24,10.27 (energi). plz...... og tak skal i have -
underemne til projektopgave
Forumindlæghej vi har 9 klasse projektopgave i næste uge og mangler et underemne vores overemne er "igår, idag og i morgen" men vi mangler et underemne og vi er helt blanke. har i nogle ideer? -
Dansk
ForumindlægHej Strudieportalen Jeg går i 9 klasse og jeg vil meget gerne forbedre mit dansk læsning og retskrinving, så har i ngen anbefalinger til hvordan jeg kan forbedre det da jeg har fået 4 i retskrivning- og læsning til mit halvårs karakter??? tk forhånd!:) -
Projektopgave
ForumindlægHej vi er 3 piger som har projektopgave i 9. klasse i denne uge. Vi har valgt at vores opgave skal omhandle mistrivelse blandt børn og unge, men vi har meget svært ved at finde et produkt som er virkelig godt, da vi gerne ville have en to cifret karakter. -
"Jeg skulle have været taxachuffør" af Dan Turéll
ForumindlægHej alle, jeg er i gang med at analysere digtet "Jeg skulle have været taxachauffør" af Dan Turéll (til 9. klasses eksamen) men jeg har lidt problemer med hvad temaet og budskabet er. Nogen der kan hjælpe? -
Formålet med ionvandring
ForumindlægJeg skal til 9 klasses afgangsprøve og er ved at lave disposition til syre og base. Kan man lave forsøget ion-vandring under syrer og baser. Og hvad er formålet med forsøget så?? håber virkelig der er nogle der kan hjælpe... tak på forhånd:)
