Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 10041 til 10060 af 47924
-
skriftlig eksamen svar?
ForumindlægHej Hvornår er det man får svar på de skriftlige eksamener, når man går på STX? -
Dansk udenrigspolitisk historie eksamen
Forumindlæg -
Tysk eksamen imorgen - hjælp med tekst
ForumindlægHe,j jeg har idag trukket teksten "mein zehnter mord" af Milena Moser. Er der en som kan give mig et resume om den? Har virkelig brug hjælp! -
Eksamen hjææælpp fremgangsmåde
ForumindlægVi har i klassen læst Odyssen - 1 og 9. sang. Man trækker jo noget kendt tekst, men trækker man en hel sang, eller er det kun en del af sangen man trækker fx vers 200-300? -
Eksamen - trak solsystemet.
ForumindlægHej Alle Jeg har trukket spørgsmålet: solsystemet - med særligt henblik på planeter og deres rolle for udviklingen af det moderne astronomiske verdensbillede. Er der nogle der har nogle gode råd eller nogle tip til hvad der er en god ide at fortælle om? på forhånd tak. -
Syre/base - DET HASTER - EKSAMEN!!!
ForumindlægHej SP Er der nogen, der ved, hvad denne middelstærke syre hedder: Fe(H2O)63+? Mange tak på forhånd! -
eksamens karakterer hf-B
ForumindlægHej! Er der nogle af jer der har fået eksamenskarakterer for den skriftlige prøve i hf-mat B? jeg synes det er længe at vente, selvom jeg godt ved at der er mange opgaver at rette. Er også meget spændt på hvor mange point, der giver de forskellige karakterer. Håber at få 7,men det afhænger jo af... -
Eksamen (C niveau)
ForumindlægJeg kan komme op i følgende emner: 1. Det gode liv Hvordan skal vi forstå begrebet "Det gode liv"? Hvad er socialiseringens forudsætninger for et godt liv, hvordan og hvorfor forsker sociologerne i det, hvordan står det til med sociale forskelle i Danmark? Hvilke bud på det gode liv f... -
Hjælp! Jeg har eksamen i morgen!
ForumindlægHej. Jeg kan ikke svare på alle spørgsmålne om Dansk Supermarked Group og samfundsfag, Svar på nogle af dem hvis I ikke kender svare som mig. Please! Jeg ved godt at der er mange spørgsmål ;( Klassesamfundet: 1. Hvilken betydning kan den viden om klassesamfundet få for Dansk Supermarked Grou... -
Eksamen - Uden hjælpemidler
ForumindlægHvor meget tæller første del uden hjælpemidler i det den samlet skriftlige karakter, føler jeg har godt styr på det hele, men er rimelig nervøs for bare at gå kold og "glemme" alt. Er det bare 50/50 eller tæller den mere eller mindre? -
3g eksamen, hvilke fag?
ForumindlægHej. jeg vil lige høre om der er nogen der ved om man skal op i et c-niveau fag i 3.g? går der et rygte om på mit gymnasium. Virker dog ikke til nogen er sikre? Er jo rart at vide når man kun har 1 c-niveau fag. -
filosofi eksamen den 16! Noter?
ForumindlægNogen er jer der har læst disse tekster? -Etiske positioner Platon "Glaucon-dialogen" "Thrasymachos-dialogen" (Rensch Ret og Magt) Bentham "En indføring i principperne for moral og lovgivning" (Troelsen) Løgstrup "Norm og Spontanitet" -Grundlaget for eks... -
Vektor eksamens spg. - hvad menes der?
ForumindlægHej allesammen. Der står i et af mine eksamensspørgsmål: Du skal gøre rede for vektorbegrebet. Du skal komme indpå, hvordan man regner med vektorer og du skal vise, hvordan man kan indføre regning med vektorer i et koordinatsystem. Hvad menes der præcist med at jeg skal vise hvordan man kan ind... -
venstre og højre idag eksam
Forumindlæghej socialisterne er det dem til højre liberalister og konvertisme er det dem i venstre -
Eksamens analyse hvorledes?
ForumindlægHej allesammen - ville spørge om råds til hvordan det bedst at starte en citat analyse ud? Hvad er smarest at starte med osv. Skal nemlig op i mediefag så ville genre høre det -
Eksamens spørgsmål til mundtlig MatB
ForumindlægVille blive voldsomt glad, hvis der sad en derude som kunne hjælpe mig lidt. 3) Vækstmodeller Gør rede for den eksponentielle vækstmodel. Forklar betydningen af konstanterne i forskriften. Du skal også gøre rede for bestemmelse af fordoblings- og halveringskonstant. 4) Vækstmodeller Gør red... -
Hjælp!! mangler tekst til eksamen !!
ForumindlægHjælp mig !! Jeg har trukket "ungdom og teenageliv på skrift".. nogle der har en god tekst om ungdom og teenage liv ????????? -
Spansk eksamen uden spørgsmål
ForumindlægHej. Jeg har netop trukket et emne i mundtlig spansk A niveau og har læst teksten men der er intet tilhørende spørgsmål. Så mit spørgsmål er, hvad skal jeg nu? Skal jeg lave en slags novelle analyse med personkarakteristik osv eller hvad skal jeg, jeg er fuldstændig blank og min lærer sagde intet... -
Eksamen i morgen mangler to tekster
ForumindlægJeg står lidt i den situation, hvor jeg skal op til latin i morgen og mangler stadig oversættelser til 2 tekster som er : En dejlig siesta af Ovid og Kom og hjælp mig af Catul Jeg vil dermed bare høre om der nogen der sidder inde med nogle oversættelser i de to tekster da jeg ikke har tid til a... -
Gym uden eksamen.
Forumindlæghey. jeg går i 9 klasse.. jeg tænker på. skal man have haft 9 klasses eksamen for at søge ind eller kan man gøre der før man for 9 klasse eksamen. så skal jeg vente helt til efter sommer for at få karaktere også først der sende en ansøgning og først få svar hen af 2013. eller kan man ansøge nu,...
